Spring naar bijdragen

Van Windows 10 terug naar Windows 7 of 8 (Rollback)


Aanbevolen berichten

Je hebt de nieuwe Windows 10 geïnstalleerd en je wil om wat voor reden dan ook terug naar je oude besturingssysteem?

Makkie!

Ga naar instellingen >> Update en Security >> Kies vervolgens "recovery" (Of "herstel") en kies: Ga terug naar Windows xx (De oude windowsversie)

Heb je problemen met de juiste instelling vinden? Typ dan gewoon eenvoudig in de zoekfunctie (Het kleine vergrootglas linksonderin je scherm) het woord: "Herstel" (Zonder aanhalingstekens)

Binnen enkele minuten heb je je oude windowsversie weer terug en alles werkt weer zoals eerst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Dit is natuurlijk wel een geweldige functie dat rollback. Maar het zou natuurlijk zo moeten zijn dat je nooit meer weg wilt bij Windows 10 als je hem hebt geïnstalleerd? Het is wel een reden waardoor ik makkelijker en sneller het nieuwe Windows 10 zal proberen. Ik heb op het werk Windows 8 en thuis Windows 7 en moet zeggen dat Windows 7 prettiger en 'lekker ouderwets' werkt terwijl Windows 8 wat hipper en mobiel gericht is.

Ik ga er van uit dat Windows 10 nog meer gericht is op de mobiele ervaring die iedereen kent met apps zoals ook Apple werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nu niet wat echt slim is om te doen m.b.t. Windows 10. Ik lees diverse verschillende berichten erover maar dat het een uitgebreid systeem is mij helder. Wat zouden de grote voordelen zijn van Window 10 in vergelijking met Window 7 & 8. Toch maar even afwachten nog met installeren zodat ik niet een rollback hoef te doen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.