Spring naar bijdragen

Leven in de tunnels van Las Vegas


Bon Sjans

Aanbevolen berichten

Dat Las Vegas niet alleen maar glitter en glamour is schreven we een tijdje terug al op OneTime.

Inmiddels is presentator Filemon Wesselink daar ook achter gekomen en is hij voor het programma BNN Spuiten en Slikken naar Las Vegas afgereisd om zelf de mensen die leven in de tunnels van Las Vegas te bezoeken.

Via uitzending gemist is het terug te kijken: http://www.npo.nl/spuiten-en-slikken-op-reis/02-08-2015/BNN_101374650/?media_type=broadcast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
Wel ziek als je dan bedenkt dat er minder dan een maand geleden er noodweer was in Vegas: https://twitter.com/leechilds/status/618255940463136768

Klopt ik moest hier ook aan denken toen ik het las. Deze tunnels zijn precies voor dit soort zaken gemaakt zodat het water onder de Strip doorgaat i.p.v. door de hotels. En je zou je maar in zo'n tunnel begeven of je huisje daar hebben opgebouwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ga je dan ook in hemelsnaam in een afwateringssysteem wonen? Bouw dan gewoon een hutje in de desert.

Goede vraag. Dezelfde vraag stelde ik op Sumatra aan mensen wiens huis onder een lawine kwam vanwege een aardbeving en vervolgens 50 meter verderop waren gaan wonen, onder dezelfde bergwand. Nooit een duidelijk antwoord op gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.