Spring naar bijdragen

The Dark Knight Jackpot hunt!


Aanbevolen berichten

Vanavond om 20:00u spelen we weer verder op The Dark Knight met $800, we begonnen gisteren met $230 en de piek was $1900, totaal 7u gespeeld en in die tijd 14x het jackpotrad gehad waarbij we 11x de laagste ($10) wonnen en 3x $100, helaas nog niet het felbegeerde witte vakje.

We spelen met 16 procentenhouders totaal want heb % verkocht op fora, wellicht verkoop ik hier ook in de toekomst als dat toegestaan is.

Volg het iig vanavond om 20:00u op twitch.tv/wauzzzzz

ONETIME!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De jackpot staat nu op een record van €9M+. Het is zeker wel een leuke gokkast om te spelen, al was hij niet bij elke verkoop even leuk, hij kan ook heel saai zijn, maar dat is elke kast als hij bijna niks geeft. Maar zoals gister gaf hij dus 14x het jackpotrad en heel vaak freespins en een aantal keren flink wat wilds op een rij waardoor we zo ineens een paar keer een $500+ pakte.

We hopen dat hij de trend van gister vandaag weer voortzet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ok nice, wat 10% gaat kosten weet ik nog niet exact voor de volgende poging, kan zijn dat ik een poging ga doen met een highrollerbonus, maar kan ook zijn dat ik weer gewoon met ongeveer $250 start (incl bonus) in dat geval zal 10% ongeveer $20 kosten. Maar ik zal de details op tijd naar jullie sturen vantevoren.

Of je twitch op je Ipad kan openen weet ik niet, dat merk je vanzelf:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoppa, toch even een procentje afgesnoept van @Wauzzzzz en met een jackpot van ruim 9 miljoen betekent dan toch gewoon even 90.000 in the tas van The Great One. Dank :-)

Ik moet zeggen dat ik Twitch geweldig vindt. Gisteren live @LuukFOD volgen met poker en nu dit. Lang leve 2015!

En dan wil ik graag 0.2 % van jou?

Ik zit nu te kijken is wel leuk, maar als ik 18k kan winnen is het leuker.

Hoeveel moet ik overmaken naar je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.