Spring naar bijdragen

Lego architecture


Johnny078

Aanbevolen berichten

Enkele weken geleden stond er op facebook een item over lego

Het ging er om dat bepaalde lego bouwwerken nu voor enkele tientjes gekocht kunnen worden en  ze mits je  hem netjes in doos bewaard  over tig jaar   veel meer waard zouden kunnen zijn mijn vraag nu ik zit er aan te denken om dus lego aan tekopen

Maar  welke lego architecture is volgend jullie de beste aankoop 

Ik twijfel  tussen dubai tokio  en vegas deze zijn 12+ en allemaal.rond de 40 euro wat.mij zelf dan wel.een goed bedrag lijkt.om mee te beginnen in de wereld van lego

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...

Toevallig vandaag een video gekeken over de duurste Lego Sets. 
Originele doosjes ongeopend zonder dukjes en scheurtjes lopen al snel op wanneer ze niet meer te verkrijgen zijn.

1 van de duurste sets schijnt een special te zijn, een vliegtuigje + miniairport waar er maar 50 van uitgegeven zijn. 
Met diverse belangrijke handtekeningen en onbeschadigde doos loopt deze als snel op naar 10.000,- of meer.

Ik vind het zelf leuk om de kleine "Lego Speed Champions" te bouwen en te displayen. 

bewerkt door TheTurtle (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verzamel inmiddels Architecture setjes van locaties waar we met reizen geweest zijn. Zo heb ik inmiddels het Sydney Operahouse, Flatiron Building, the Big Ben en Buckingham Palace staan. Ik koop ze nieuw, via bijvoorbeeld Marktplaas, maar bouw ze wel.

Daarnaast heb ik inmiddels een flink aantal exclusieve sets nieuw in doos als investering liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Gister deze besteld.

https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/76895/Ferrari-F8-Tributo.html

Ben langzaam de hele set aan t verzamelen. 

Ook zag ik een Lego set die wat minder bekend is maar niet meer te verkrijgen is en waar de prijs langzaam van oploopt:

https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/75888/Porsche-911-RSR-and-911-Turbo-3-0.html

Ooit verkocht voor 45-50,-  nu op e-bay voor 60 - 75 excl. 30-40,- verzendkosten 
Op Amazon kwam ik er zelfs 1 tegen met 200,- verzendkosten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister deze besteld.

https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/76895/Ferrari-F8-Tributo.html

Ben langzaam de hele set aan t verzamelen. 

Ook zag ik een Lego set die wat minder bekend is maar niet meer te verkrijgen is en waar de prijs langzaam van oploopt:

https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/75888/Porsche-911-RSR-and-911-Turbo-3-0.html

Ooit verkocht voor 45-50,-  nu op e-bay voor 60 - 75 excl. 30-40,- verzendkosten 
Op Amazon kwam ik er zelfs 1 tegen met 200,- verzendkosten 

Ik zou die Porsche liever in niet-Lego vorm willen hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGallant:


Ik zou die Porsche liever in niet-Lego vorm willen hebben. emoji23.png

Haha ja ik ook wel, Maar had ook deze set graag willen hebben, de unieke groene Porsche van Lego :P 
Denk dat deze set nog wel wat blijft stijgen ook kwa prijs aangezien hij niet meer verkocht word en hij toch vrij uniek in zijn soort is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.