Spring naar bijdragen

De giro


Johnny078

Aanbevolen berichten

Beste onetimers afgelopen week heb ik voor de eerste keee geld gestort in me wallet op degiro 15 euro om te beginnen

Ik heb 2 aegon gekocht en 1 abn

 Na 1 dag 8 euro verlies waarvan 2x2 euro  de giro kosten heeft iemand tips voor mij wat ik het beste kan kopen of  moet ik eerst me waller verder vullen zo ja wat voor bedrag adviseren jullie dan alle tips  zijn welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het over DEGIRO he?

 

15€ om te handelen in aandelen is echt te weinig dan kan je beter met Forex handelen met een hefbooom zoals op Plus500 (echter daar minimale storting 100€).

 

De kosten bij DEGIRO zijn laag maar relatief gezien hoog als je maar een paar (goedkope) aandelen koopt. 

 

Opties zijn dan een betere optie (wel een grotere gok dat je je geld kwijt bent maar met de hefboom kan je dan wel beetje geld winnen (of verliezen). Voordat je gaat handelen in opties of derivaten moet je eerst wat vragen beantwoorden en deze kan je terug lezen bij de Kennis en ervaringstoets van DEGIRO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...