Spring naar bijdragen

Niet uitbetalen Cookiecasino


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Mijn partner en ik hebben 8 mei een bedrag van 3800 euro gewonnen bij cookie casino. Na dat eindelijk alle gegevens goed gekeurd waren was ons verzoek door gestuurd. Hierop kregen wij bericht dat wij de betalingen van een 3den partij hebben gedaan en dat het bedrag niet wordt uitgekeerd. Wij Hebben indd de betalingen met mijn partner zijn rekening gedaan terwijl het account op mijn naam stond. De rekening hebben wij ondertussen ook al overgezet naar een en/Of rekening om te bewijzen dat het eerlijk is wat wij hebben gedaan. Id bewijzen opgestuurd van ons bijde aangetoond dat wij op het zelfde adres wonen maar ze blijven bij hun stantpuntn. Mijn Engels is niet zo sterk dus heb ondertussen al gezecht dat zij mijn account moeten blokkeren.(omdat ik er al helemaal klaar mee was) Toch zit het mij niet helemaal lekker omdat wij niks verkeerd hebben gedaan we hebben alles netjes aangetoond. Alleen door 1 dom foutje ons gewonnen bedrag kwijt zijn. Ook het geld wat wij gestort hebben willen ze niet uitbetalen terwijl dat het in hun algemene voorwaarden staat. Hebben jullie.advies ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @Sander6  Dank voor je post. We hebben al even privé contact gehad en had je gevraagd om hier te posten. Er zit hier genoeg kennis om het Cookie casino het wat lastiger te maken omdat ze nu gewoon 3800€ hebben ingehouden en je zelfs je inleg kwijt bent! Een paar vragen vanuit mijn kant om een advies te geven over dit dossier.

 

  • Hoeveel heb je gestort en met welke betaal methode?
  • Hoe ben je bij Cookie casino terecht gekomen?
  • Met welk casino spel(en) heb je het geld gewonnen?
  • Heb je een bonus gekregen bij het je eerste storting(en)?
  • Hoe is de community verlopen met het Cookie casino, via e-mail en/of chat?

Heb je al andere stappen gezet of alleen je account on hold gezet (opgezegd)? Je hebt niet met de rest van het geld (3800€) verder gegokt?

 

Het probleem wat veel mensen ondervinden die nieuw zijn met het spelen bij online casino's is het storten via een andere rekening dan van degene van wie het account is. Soms kan dit gewoon netjes opgelost worden (vaak bij en/of rekening) of dat de partner toestemming geven heeft (ze kunnen dan die persoon bellen) en het gewoon netjes afronden zodat ze de klant tevreden houden en uiteindelijk hun zelf ook.

@LuukFOD Heb jij wel eens bij unibet meegemaakt dat het goed afliep met dit soort problemen van storting via een andere rekening? Alles kwijt of gedeelte terug en vooral het geld van de storting terug?

Stap 1 is om een officiele klacht in te dienen bij het Cookie Casino via email.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGreatOne

Een betaling met een derdenrekening liep eigenlijk altijd goed af. Met een aantal uitzonderingen:

-Degene met wiens rekening betaald is was self excluded 
-Alle stortingen zijn gemaakt met de rekening van de derde partij terwijl deze al een account had. Dit werd dan gezien als bonusmisbruik en werd er gezegt dat de 3e partij de account eigenaar was.

-als de degene met wiens rekening gestort was minderjarig was.

 

Al met al staat het duidelijk in de voorwaarden. Het is aan het casino om coulant te zijn. Een klacht indienen zal denk ik niet veel verschil maken. Ook de MGA zal zeggen het zijn voorwaarden. Is het netjes van het casino? Nee. Maar ik ben bang dat je pech gaat hebben.

Ik zou overigens wel proberen de chat nogmaals te bezoeken.

 

Overigens heeft de eigenaar van dit casino N1 Interactive Ltd een behoorlijk rijtje casinos dat van hen is. Houdt daar rekening mee als je elders gaat spelen:

Bobs Casino
Spinia
N1 casino
EUslot
En nog een hele lijst.

 

Veelal casinos die de provider op de markt heeft gebracht in NL zolang er nog geen licenties zijn. Dit zijn, naar ik verwacht, geen casinos die voor de licentie gaan. Daar heeft het bedrijf andere casinos voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2020 om 14:31 zei TheGreatOne:

Beste @Sander6  Dank voor je post. We hebben al even privé contact gehad en had je gevraagd om hier te posten. Er zit hier genoeg kennis om het Cookie casino het wat lastiger te maken omdat ze nu gewoon 3800€ hebben ingehouden en je zelfs je inleg kwijt bent! Een paar vragen vanuit mijn kant om een advies te geven over dit dossier.

 

  • Hoeveel heb je gestort en met welke betaal methode? - In totaal iets van 850 euro en hebben met iDEAL betaald
  • Hoe ben je bij Cookie casino terecht gekomen? - Via internet en las goede recensies 
  • Met welk casino spel(en) heb je het geld gewonnen? - wolf gold
  • Heb je een bonus gekregen bij het je eerste storting(en)? - heb ik niet echt op gelet heb wel een x de woensdag bonus gebruikt verder niks, juist omdat k hier al over gelezen had.
  • Hoe is de community verlopen met het Cookie casino, via e-mail en/of chat? Lang wachten op reactie maar toch elke x reactie gekregen. Maar aangezien dat mijn Engels slecht is was er wel eens wat onduidelijkheid.

Heb je al andere stappen gezet of alleen je account on hold gezet (opgezegd)? Je hebt niet met de rest van het geld (3800€) verder gegokt?

Nope ze hebben het in beslag genomen.

Het probleem wat veel mensen ondervinden die nieuw zijn met het spelen bij online casino's is het storten via een andere rekening dan van degene van wie het account is. Soms kan dit gewoon netjes opgelost worden (vaak bij en/of rekening) of dat de partner toestemming geven heeft (ze kunnen dan die persoon bellen) en het gewoon netjes afronden zodat ze de klant tevreden houden en uiteindelijk hun zelf ook.

@LuukFOD Heb jij wel eens bij Unibet meegemaakt dat het goed afliep met dit soort problemen van storting via een andere rekening? Alles kwijt of gedeelte terug en vooral het geld van de storting terug?

Stap 1 is om een officiele klacht in te dienen bij het Cookie Casino via email.

Heb mijn reactie achter de vraag gezet 

inbound971403889039560225.jpg

inbound8897346724279808890.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @LuukFOD voor je altijd uitgebreide antwoorden. Het is ook niet niks, lekker als nieuweling online een gokje wagen, dik winnen en dan blij zijn om er achter te komen dat je de algemene voorwaarden geschonden hebt (omdat je het gewoon weg niet wist). 

 

Als jij een stappenplan voor hem zou moeten maken, eerst de chat in en vriendelijk vragen om...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei LuukFOD:

@TheGreatOne

Een betaling met een derdenrekening liep eigenlijk altijd goed af. Met een aantal uitzonderingen:

-Degene met wiens rekening betaald is was self excluded 
-Alle stortingen zijn gemaakt met de rekening van de derde partij terwijl deze al een account had. Dit werd dan gezien als bonusmisbruik en werd er gezegt dat de 3e partij de account eigenaar was.

-als de degene met wiens rekening gestort was minderjarig was.

 

Al met al staat het duidelijk in de voorwaarden. Het is aan het casino om coulant te zijn. Een klacht indienen zal denk ik niet veel verschil maken. Ook de MGA zal zeggen het zijn voorwaarden. Is het netjes van het casino? Nee. Maar ik ben bang dat je pech gaat hebben.

Ik zou overigens wel proberen de chat nogmaals te bezoeken.

 

Overigens heeft de eigenaar van dit casino N1 Interactive Ltd een behoorlijk rijtje casinos dat van hen is. Houdt daar rekening mee als je elders gaat spelen:

Bobs Casino
Spinia
N1 casino
EUslot
En nog een hele lijst.

 

Veelal casinos die de provider op de markt heeft gebracht in NL zolang er nog geen licenties zijn. Dit zijn, naar ik verwacht, geen casinos die voor de licentie gaan. Daar heeft het bedrijf andere casinos voor.

Top dankjewel voor je bericht ik moet even wennen ben nieuw op het forum. Leuk om te zien hoe jullie iedereen helpen ! 

Ik ben er helaas ook bang voor dat we er gewoon naar kunnen fluiten. Ga toch maar even wachten tot 1 september :) Ik had de hoop vrijwel al opgegeven maar wil ze er ook niet zomaar mee laten wegkomen. Heb ondertussen ook contact met ECC. 

Wel vinden wij het heel apart dat zij ondertussen de algemene voorwaarden hebben aangepast kijk maar naar de datum waar de algemene voorwaarden voor het laatst geüpload zijn en wij hebben op 8 mei willen uitbetalen. Heb hier helaas geen bewijs voor. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGreatOne:

Dank @LuukFOD voor je altijd uitgebreide antwoorden. Het is ook niet niks, lekker als nieuweling online een gokje wagen, dik winnen en dan blij zijn om er achter te komen dat je de algemene voorwaarden geschonden hebt (omdat je het gewoon weg niet wist). 

Het niet weten is echt te kort door de bocht, dat mensen het vinkje zetten dat ze de T&C hebben gelezen en akkoord zijn zonder het te lezen is de verantwoordelijkheid van de speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sander6:

Wel vinden wij het heel apart dat zij ondertussen de algemene voorwaarden hebben aangepast kijk maar naar de datum waar de algemene voorwaarden voor het laatst geüpload zijn en wij hebben op 8 mei willen uitbetalen. Heb hier helaas geen bewijs voor. 

 

De klantenservice zal vast wel de voorwaarden van voor 8 mei aan je willen sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Oude Bekende
7 uur geleden zei TheGreatOne:

Het is ook niet niks, lekker als nieuweling online een gokje wagen, dik winnen en dan blij zijn om er achter te komen dat je de algemene voorwaarden geschonden hebt (omdat je het gewoon weg niet wist).

300 euro verdeelt over wat er zo te zien is minimaal 4 stortingen in minder dan een uur is niet echt wat je zou verwachten bij een 'nieuweling die even lekker een gokje komt wagen. Verder is ook dit gewoon weer een voorbeeld van pure oplichting. Wanneer ze je stortingen ook niet terug willen betalen zou ik aangifte doen bij de Politie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

300 euro verdeelt over wat er zo te zien is minimaal 4 stortingen in minder dan een uur is niet echt wat je zou verwachten bij een 'nieuweling die even lekker een gokje komt wagen. Verder is ook dit gewoon weer een voorbeeld van pure oplichting. Wanneer ze je stortingen ook niet terug willen betalen zou ik aangifte doen bij de Politie.

Kan me zo voorstellen dat Sander mogelijk een speler is die fysieke casino’s bezoekt. Wat nu niet kan. Ken niemand die er gelijk zoveel tegenaan klapt als nieuweling.

On topic: ik ben bang dat dit een dure les zal worden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2020 om 20:48 zei Skale:

Het niet weten is echt te kort door de bocht, dat mensen het vinkje zetten dat ze de T&C hebben gelezen en akkoord zijn zonder het te lezen is de verantwoordelijkheid van de speler.

Klopt had ik ook beter moet doen leer voor de volgende x. Alleen mijn Engels is nog wel in gebreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ben al bijna een week bezig met uitbetaling documenten wel geaccepteerd en blijven maar excuses maken iedere x dingen vragen en dat ze tijd nodig hebben heb al paar x uitbetaalt bij dit casino maar nu gaat het om 3700 en word er moeilijk om alles gedaan livechat blijft zelfde dingen zeggen en nog steeds niks over mij. Uitbetaling 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Eros:

Ben al bijna een week bezig met uitbetaling documenten wel geaccepteerd en blijven maar excuses maken iedere x dingen vragen en dat ze tijd nodig hebben heb al paar x uitbetaalt bij dit casino maar nu gaat het om 3700 en word er moeilijk om alles gedaan livechat blijft zelfde dingen zeggen en nog steeds niks over mij. Uitbetaling 

Dank voor je bericht, super vervellend van deze gasten, ze bieden wel excuses aan dus je account is niet gesloten of dat ze zeggen dat het niet eerlijk gegaan is (algemene voorwaarden geschonden?)

 

Het grote probleem is dat Cookie casino hun casino waar niet mag aanbieden aan Nederlanders, ze hebben geen vergunning en je bent als speler niet beschermd. Als je daar je geld hebt ontvangen (desnoods klagen via de MGA) dan daar niet meer spelen maar bij het vergunde legale aanbod in Nederland, zoals bij Betcity of Bet365 etc.

 

Stuur ze een nette mail en zeg dat je een officiële  klacht indient bij ze! Als ze hier niet binnen 72 uur op reageren of het bedrag overmaken dat je dan een officiele klacht gaat indienen bij de MGA: https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/.  Deze zullen de zaak altijd voor elkaar krijgen als er geen onregelmatigheden zijn geweest. Blijf vriendelijk en communiceer via de e-mail. Dit soort zaken komt uiteindelijk wel goed maar ze hopen (door tijd te rekken) dat je het weer gaat vergokken! Niet doen en als je het geld ontvangen hebt, verwacht ik wel een lekkere sushi maaltijd van je 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al bijna een week bezig met uitbetaling documenten wel geaccepteerd en blijven maar excuses maken iedere x dingen vragen en dat ze tijd nodig hebben heb al paar x uitbetaalt bij dit casino maar nu gaat het om 3700 en word er moeilijk om alles gedaan livechat blijft zelfde dingen zeggen en nog steeds niks over mij. Uitbetaling 

 

Alles heb ik volgens de regels gedaan heb alles goed gelezen heb voorheen ook al eens uitbetaald maar nu gaat het om een wat groter bedrag en blijven ze excuses verzinnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei TheGreatOne:

Dank voor je bericht, super vervellend van deze gasten, ze bieden wel excuses aan dus je account is niet gesloten of dat ze zeggen dat het niet eerlijk gegaan is (algemene voorwaarden geschonden?)

 

Het grote probleem is dat Cookie casino hun casino waar niet mag aanbieden aan Nederlanders, ze hebben geen vergunning en je bent als speler niet beschermd. Als je daar je geld hebt ontvangen (desnoods klagen via de MGA) dan daar niet meer spelen maar bij het vergunde legale aanbod in Nederland, zoals bij Betcity of Bet365 etc.

 

Stuur ze een nette mail en zeg dat je een officiële  klacht indient bij ze! Als ze hier niet binnen 72 uur op reageren of het bedrag overmaken dat je dan een officiele klacht gaat indienen bij de MGA: https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/.  Deze zullen de zaak altijd voor elkaar krijgen als er geen onregelmatigheden zijn geweest. Blijf vriendelijk en communiceer via de e-mail. Dit soort zaken komt uiteindelijk wel goed maar ze hopen (door tijd te rekken) dat je het weer gaat vergokken! Niet doen en als je het geld ontvangen hebt, verwacht ik wel een lekkere sushi maaltijd van je 🙂

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Eros:

 

Alles heb ik volgens de regels gedaan heb alles goed gelezen heb voorheen ook al eens uitbetaald maar nu gaat het om een wat groter bedrag en blijven ze excuses verzinnen. En heb al zoveel mails gestuurd dan zeggen ze weer big problem with payment provider dan is het weer ze zijn ermee bezig heb alles netjes volgens de regels gedaan. En alsnog pending!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op 4-11-2021 om 09:25 zei Eros:

Alles heb ik volgens de regels gedaan heb alles goed gelezen heb voorheen ook al eens uitbetaald maar nu gaat het om een wat groter bedrag en blijven ze excuses verzinnen. En heb al zoveel mails gestuurd dan zeggen ze weer big problem with payment provider dan is het weer ze zijn ermee bezig heb alles netjes volgens de regels gedaan. En alsnog pending!

 

 

Jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met CookieCasino, altijd fijn op gespeeld en uitbetaald gekregen.  Inderdaad wat @TheGreatOnezegt, alleen via e-mail communiceren en netjes blijven en inderdaad met MGA in contact treden mochten ze blijven stallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...