Sander6 Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Goedemiddag, Mijn partner en ik hebben 8 mei een bedrag van 3800 euro gewonnen bij cookie casino. Na dat eindelijk alle gegevens goed gekeurd waren was ons verzoek door gestuurd. Hierop kregen wij bericht dat wij de betalingen van een 3den partij hebben gedaan en dat het bedrag niet wordt uitgekeerd. Wij Hebben indd de betalingen met mijn partner zijn rekening gedaan terwijl het account op mijn naam stond. De rekening hebben wij ondertussen ook al overgezet naar een en/Of rekening om te bewijzen dat het eerlijk is wat wij hebben gedaan. Id bewijzen opgestuurd van ons bijde aangetoond dat wij op het zelfde adres wonen maar ze blijven bij hun stantpuntn. Mijn Engels is niet zo sterk dus heb ondertussen al gezecht dat zij mijn account moeten blokkeren.(omdat ik er al helemaal klaar mee was) Toch zit het mij niet helemaal lekker omdat wij niks verkeerd hebben gedaan we hebben alles netjes aangetoond. Alleen door 1 dom foutje ons gewonnen bedrag kwijt zijn. Ook het geld wat wij gestort hebben willen ze niet uitbetalen terwijl dat het in hun algemene voorwaarden staat. Hebben jullie.advies ? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Beste @Sander6 Dank voor je post. We hebben al even privé contact gehad en had je gevraagd om hier te posten. Er zit hier genoeg kennis om het Cookie casino het wat lastiger te maken omdat ze nu gewoon 3800€ hebben ingehouden en je zelfs je inleg kwijt bent! Een paar vragen vanuit mijn kant om een advies te geven over dit dossier. Hoeveel heb je gestort en met welke betaal methode? Hoe ben je bij Cookie casino terecht gekomen? Met welk casino spel(en) heb je het geld gewonnen? Heb je een bonus gekregen bij het je eerste storting(en)? Hoe is de community verlopen met het Cookie casino, via e-mail en/of chat? Heb je al andere stappen gezet of alleen je account on hold gezet (opgezegd)? Je hebt niet met de rest van het geld (3800€) verder gegokt? Het probleem wat veel mensen ondervinden die nieuw zijn met het spelen bij online casino's is het storten via een andere rekening dan van degene van wie het account is. Soms kan dit gewoon netjes opgelost worden (vaak bij en/of rekening) of dat de partner toestemming geven heeft (ze kunnen dan die persoon bellen) en het gewoon netjes afronden zodat ze de klant tevreden houden en uiteindelijk hun zelf ook. @LuukFOD Heb jij wel eens bij unibet meegemaakt dat het goed afliep met dit soort problemen van storting via een andere rekening? Alles kwijt of gedeelte terug en vooral het geld van de storting terug? Stap 1 is om een officiele klacht in te dienen bij het Cookie Casino via email. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LuukFOD Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 @TheGreatOne Een betaling met een derdenrekening liep eigenlijk altijd goed af. Met een aantal uitzonderingen: -Degene met wiens rekening betaald is was self excluded -Alle stortingen zijn gemaakt met de rekening van de derde partij terwijl deze al een account had. Dit werd dan gezien als bonusmisbruik en werd er gezegt dat de 3e partij de account eigenaar was. -als de degene met wiens rekening gestort was minderjarig was. Al met al staat het duidelijk in de voorwaarden. Het is aan het casino om coulant te zijn. Een klacht indienen zal denk ik niet veel verschil maken. Ook de MGA zal zeggen het zijn voorwaarden. Is het netjes van het casino? Nee. Maar ik ben bang dat je pech gaat hebben. Ik zou overigens wel proberen de chat nogmaals te bezoeken. Overigens heeft de eigenaar van dit casino N1 Interactive Ltd een behoorlijk rijtje casinos dat van hen is. Houdt daar rekening mee als je elders gaat spelen: Bobs Casino Spinia N1 casino EUslot En nog een hele lijst. Veelal casinos die de provider op de markt heeft gebracht in NL zolang er nog geen licenties zijn. Dit zijn, naar ik verwacht, geen casinos die voor de licentie gaan. Daar heeft het bedrijf andere casinos voor. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander6 Geplaatst mei 18, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Op 18-5-2020 om 14:31 zei TheGreatOne: Beste @Sander6 Dank voor je post. We hebben al even privé contact gehad en had je gevraagd om hier te posten. Er zit hier genoeg kennis om het Cookie casino het wat lastiger te maken omdat ze nu gewoon 3800€ hebben ingehouden en je zelfs je inleg kwijt bent! Een paar vragen vanuit mijn kant om een advies te geven over dit dossier. Hoeveel heb je gestort en met welke betaal methode? - In totaal iets van 850 euro en hebben met iDEAL betaald Hoe ben je bij Cookie casino terecht gekomen? - Via internet en las goede recensies Met welk casino spel(en) heb je het geld gewonnen? - wolf gold Heb je een bonus gekregen bij het je eerste storting(en)? - heb ik niet echt op gelet heb wel een x de woensdag bonus gebruikt verder niks, juist omdat k hier al over gelezen had. Hoe is de community verlopen met het Cookie casino, via e-mail en/of chat? Lang wachten op reactie maar toch elke x reactie gekregen. Maar aangezien dat mijn Engels slecht is was er wel eens wat onduidelijkheid. Heb je al andere stappen gezet of alleen je account on hold gezet (opgezegd)? Je hebt niet met de rest van het geld (3800€) verder gegokt? Nope ze hebben het in beslag genomen. Het probleem wat veel mensen ondervinden die nieuw zijn met het spelen bij online casino's is het storten via een andere rekening dan van degene van wie het account is. Soms kan dit gewoon netjes opgelost worden (vaak bij en/of rekening) of dat de partner toestemming geven heeft (ze kunnen dan die persoon bellen) en het gewoon netjes afronden zodat ze de klant tevreden houden en uiteindelijk hun zelf ook. @LuukFOD Heb jij wel eens bij Unibet meegemaakt dat het goed afliep met dit soort problemen van storting via een andere rekening? Alles kwijt of gedeelte terug en vooral het geld van de storting terug? Stap 1 is om een officiele klacht in te dienen bij het Cookie Casino via email. Heb mijn reactie achter de vraag gezet 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Dank @LuukFOD voor je altijd uitgebreide antwoorden. Het is ook niet niks, lekker als nieuweling online een gokje wagen, dik winnen en dan blij zijn om er achter te komen dat je de algemene voorwaarden geschonden hebt (omdat je het gewoon weg niet wist). Als jij een stappenplan voor hem zou moeten maken, eerst de chat in en vriendelijk vragen om...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Succes Sander! Ik zal voor je duimen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander6 Geplaatst mei 18, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 1 uur geleden zei LuukFOD: @TheGreatOne Een betaling met een derdenrekening liep eigenlijk altijd goed af. Met een aantal uitzonderingen: -Degene met wiens rekening betaald is was self excluded -Alle stortingen zijn gemaakt met de rekening van de derde partij terwijl deze al een account had. Dit werd dan gezien als bonusmisbruik en werd er gezegt dat de 3e partij de account eigenaar was. -als de degene met wiens rekening gestort was minderjarig was. Al met al staat het duidelijk in de voorwaarden. Het is aan het casino om coulant te zijn. Een klacht indienen zal denk ik niet veel verschil maken. Ook de MGA zal zeggen het zijn voorwaarden. Is het netjes van het casino? Nee. Maar ik ben bang dat je pech gaat hebben. Ik zou overigens wel proberen de chat nogmaals te bezoeken. Overigens heeft de eigenaar van dit casino N1 Interactive Ltd een behoorlijk rijtje casinos dat van hen is. Houdt daar rekening mee als je elders gaat spelen: Bobs Casino Spinia N1 casino EUslot En nog een hele lijst. Veelal casinos die de provider op de markt heeft gebracht in NL zolang er nog geen licenties zijn. Dit zijn, naar ik verwacht, geen casinos die voor de licentie gaan. Daar heeft het bedrijf andere casinos voor. Top dankjewel voor je bericht ik moet even wennen ben nieuw op het forum. Leuk om te zien hoe jullie iedereen helpen ! Ik ben er helaas ook bang voor dat we er gewoon naar kunnen fluiten. Ga toch maar even wachten tot 1 september Ik had de hoop vrijwel al opgegeven maar wil ze er ook niet zomaar mee laten wegkomen. Heb ondertussen ook contact met ECC. Wel vinden wij het heel apart dat zij ondertussen de algemene voorwaarden hebben aangepast kijk maar naar de datum waar de algemene voorwaarden voor het laatst geüpload zijn en wij hebben op 8 mei willen uitbetalen. Heb hier helaas geen bewijs voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skale Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 3 uur geleden zei TheGreatOne: Dank @LuukFOD voor je altijd uitgebreide antwoorden. Het is ook niet niks, lekker als nieuweling online een gokje wagen, dik winnen en dan blij zijn om er achter te komen dat je de algemene voorwaarden geschonden hebt (omdat je het gewoon weg niet wist). Het niet weten is echt te kort door de bocht, dat mensen het vinkje zetten dat ze de T&C hebben gelezen en akkoord zijn zonder het te lezen is de verantwoordelijkheid van de speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skale Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 3 uur geleden zei Sander6: Wel vinden wij het heel apart dat zij ondertussen de algemene voorwaarden hebben aangepast kijk maar naar de datum waar de algemene voorwaarden voor het laatst geüpload zijn en wij hebben op 8 mei willen uitbetalen. Heb hier helaas geen bewijs voor. De klantenservice zal vast wel de voorwaarden van voor 8 mei aan je willen sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 Het niet weten is echt te kort door de bocht, dat mensen het vinkje zetten dat ze de T&C hebben gelezen en akkoord zijn zonder het te lezen is de verantwoordelijkheid van de speler.Over kort door de bocht gesproken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skale Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 28 minuten geleden zei TheGallant: Over kort door de bocht gesproken Zeker maar wel een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Oude Bekende Geplaatst mei 18, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 18, 2020 7 uur geleden zei TheGreatOne: Het is ook niet niks, lekker als nieuweling online een gokje wagen, dik winnen en dan blij zijn om er achter te komen dat je de algemene voorwaarden geschonden hebt (omdat je het gewoon weg niet wist). 300 euro verdeelt over wat er zo te zien is minimaal 4 stortingen in minder dan een uur is niet echt wat je zou verwachten bij een 'nieuweling die even lekker een gokje komt wagen. Verder is ook dit gewoon weer een voorbeeld van pure oplichting. Wanneer ze je stortingen ook niet terug willen betalen zou ik aangifte doen bij de Politie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst mei 19, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst mei 19, 2020 300 euro verdeelt over wat er zo te zien is minimaal 4 stortingen in minder dan een uur is niet echt wat je zou verwachten bij een 'nieuweling die even lekker een gokje komt wagen. Verder is ook dit gewoon weer een voorbeeld van pure oplichting. Wanneer ze je stortingen ook niet terug willen betalen zou ik aangifte doen bij de Politie.Kan me zo voorstellen dat Sander mogelijk een speler is die fysieke casino’s bezoekt. Wat nu niet kan. Ken niemand die er gelijk zoveel tegenaan klapt als nieuweling. On topic: ik ben bang dat dit een dure les zal worden 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander6 Geplaatst mei 19, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst mei 19, 2020 Op 18-5-2020 om 20:48 zei Skale: Het niet weten is echt te kort door de bocht, dat mensen het vinkje zetten dat ze de T&C hebben gelezen en akkoord zijn zonder het te lezen is de verantwoordelijkheid van de speler. Klopt had ik ook beter moet doen leer voor de volgende x. Alleen mijn Engels is nog wel in gebreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander6 Geplaatst mei 19, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst mei 19, 2020 Op 18-5-2020 om 20:50 zei Skale: De klantenservice zal vast wel de voorwaarden van voor 8 mei aan je willen sturen. Gevraagd maar dit doen zij niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst november 3, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 3, 2021 Ben al bijna een week bezig met uitbetaling documenten wel geaccepteerd en blijven maar excuses maken iedere x dingen vragen en dat ze tijd nodig hebben heb al paar x uitbetaalt bij dit casino maar nu gaat het om 3700 en word er moeilijk om alles gedaan livechat blijft zelfde dingen zeggen en nog steeds niks over mij. Uitbetaling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst november 3, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 3, 2021 2 uur geleden zei Eros: Ben al bijna een week bezig met uitbetaling documenten wel geaccepteerd en blijven maar excuses maken iedere x dingen vragen en dat ze tijd nodig hebben heb al paar x uitbetaalt bij dit casino maar nu gaat het om 3700 en word er moeilijk om alles gedaan livechat blijft zelfde dingen zeggen en nog steeds niks over mij. Uitbetaling Dank voor je bericht, super vervellend van deze gasten, ze bieden wel excuses aan dus je account is niet gesloten of dat ze zeggen dat het niet eerlijk gegaan is (algemene voorwaarden geschonden?) Het grote probleem is dat Cookie casino hun casino waar niet mag aanbieden aan Nederlanders, ze hebben geen vergunning en je bent als speler niet beschermd. Als je daar je geld hebt ontvangen (desnoods klagen via de MGA) dan daar niet meer spelen maar bij het vergunde legale aanbod in Nederland, zoals bij Betcity of Bet365 etc. Stuur ze een nette mail en zeg dat je een officiële klacht indient bij ze! Als ze hier niet binnen 72 uur op reageren of het bedrag overmaken dat je dan een officiele klacht gaat indienen bij de MGA: https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/. Deze zullen de zaak altijd voor elkaar krijgen als er geen onregelmatigheden zijn geweest. Blijf vriendelijk en communiceer via de e-mail. Dit soort zaken komt uiteindelijk wel goed maar ze hopen (door tijd te rekken) dat je het weer gaat vergokken! Niet doen en als je het geld ontvangen hebt, verwacht ik wel een lekkere sushi maaltijd van je 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst november 4, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 4, 2021 Ben al bijna een week bezig met uitbetaling documenten wel geaccepteerd en blijven maar excuses maken iedere x dingen vragen en dat ze tijd nodig hebben heb al paar x uitbetaalt bij dit casino maar nu gaat het om 3700 en word er moeilijk om alles gedaan livechat blijft zelfde dingen zeggen en nog steeds niks over mij. Uitbetaling Alles heb ik volgens de regels gedaan heb alles goed gelezen heb voorheen ook al eens uitbetaald maar nu gaat het om een wat groter bedrag en blijven ze excuses verzinnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst november 4, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 4, 2021 19 uur geleden zei TheGreatOne: Dank voor je bericht, super vervellend van deze gasten, ze bieden wel excuses aan dus je account is niet gesloten of dat ze zeggen dat het niet eerlijk gegaan is (algemene voorwaarden geschonden?) Het grote probleem is dat Cookie casino hun casino waar niet mag aanbieden aan Nederlanders, ze hebben geen vergunning en je bent als speler niet beschermd. Als je daar je geld hebt ontvangen (desnoods klagen via de MGA) dan daar niet meer spelen maar bij het vergunde legale aanbod in Nederland, zoals bij Betcity of Bet365 etc. Stuur ze een nette mail en zeg dat je een officiële klacht indient bij ze! Als ze hier niet binnen 72 uur op reageren of het bedrag overmaken dat je dan een officiele klacht gaat indienen bij de MGA: https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/. Deze zullen de zaak altijd voor elkaar krijgen als er geen onregelmatigheden zijn geweest. Blijf vriendelijk en communiceer via de e-mail. Dit soort zaken komt uiteindelijk wel goed maar ze hopen (door tijd te rekken) dat je het weer gaat vergokken! Niet doen en als je het geld ontvangen hebt, verwacht ik wel een lekkere sushi maaltijd van je 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst november 4, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 4, 2021 Zojuist zei Eros: Alles heb ik volgens de regels gedaan heb alles goed gelezen heb voorheen ook al eens uitbetaald maar nu gaat het om een wat groter bedrag en blijven ze excuses verzinnen. En heb al zoveel mails gestuurd dan zeggen ze weer big problem with payment provider dan is het weer ze zijn ermee bezig heb alles netjes volgens de regels gedaan. En alsnog pending! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yurchy Geplaatst december 13, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst december 13, 2021 Op 4-11-2021 om 09:25 zei Eros: Alles heb ik volgens de regels gedaan heb alles goed gelezen heb voorheen ook al eens uitbetaald maar nu gaat het om een wat groter bedrag en blijven ze excuses verzinnen. En heb al zoveel mails gestuurd dan zeggen ze weer big problem with payment provider dan is het weer ze zijn ermee bezig heb alles netjes volgens de regels gedaan. En alsnog pending! Jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met CookieCasino, altijd fijn op gespeeld en uitbetaald gekregen. Inderdaad wat @TheGreatOnezegt, alleen via e-mail communiceren en netjes blijven en inderdaad met MGA in contact treden mochten ze blijven stallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yurchy Geplaatst december 13, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst december 13, 2021 Tevens ben ik ook wel eens gestalled door een N1 Casino, dit kwam uiteindelijk omdat ik blijkbaar twee accounts had op hetzelfde IP adres. Toen kon ik mooi fluiten naar m'n centjes. Dus krab ook even op je eigen achterhoofd of zoiets ook niet bij jou is gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.