Spring naar bijdragen

Weddenschap toto, uitleg gevraagd


Charles

Aanbevolen berichten

Wie kan mij iets uitleggen over de volgende TOTO inzet. Ik heb ingezet op "Heidenheim op voorsprong na exact 60 minuten". Ik ben er vanuit gegaan dat deze weddenschap betekent dat ik 4x mijn inzet win als Heidenheim na 60 minuten voorstaat. Maar later bedacht ik mij dat dit niet logisch is als ik de andere mogelijke weddenschappen bekijk. Volgens de quotering is Heidenheim de betere ploeg.  Maar de quotering van de weddenschap Heidenheim op voorsprong na 30 minuten is lager.  Dat zou dan toch andersom moeten zijn? Is er iemand die hier ervaring mee heeft? 

Screenshot_20200521_220605.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige uitleg die ik hierbij kan bedenken is dat dit een fout in de quotering is en dat je weddenschap uiteindelijk ongeldig verklaard wordt. Het is een overduidelijke fout, want Heidenheim op voorsprong na 20 minuten is 3,75 en Heidenheim op voorsprong na 30 minuten is 2,85 dan zou de quotering voor Heidenheim op voorsprong na 60 minuten zo rond de 2,10 moeten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben heel benieuwd wat hier gaat gebeuren:

1. Heidenheim staat na 60 minuten niet voor. Jullie verliezen de weddenschap dus. Gaan jullie dan je geld terugvragen?

2. Heidenheim staat na 60 minuten wel voor. Dan betaalt TOTO uit of de bet wordt ongeldig verklaard. 

Ik speel hem zeker niet mee, maar ben wel heel benieuwd wat er gaat gebeuren zowel in situatie 1 als in 2.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Hebben jullie al de nieuwe TOTO app geprobeerd en/of de nieuwe website van de TOTO (Winkel) en met een QR code in een winkel dit gedaan? Hoor graag jullie ervaringen.

 

Volgend jaar gaat de wetgeving rondom sportweddenschappen veranderen. Door deze verandering mogen TOTO online spelen en TOTO winkelspelen niet meer via dezelfde website aangeboden worden. TOTO zal daarom op korte termijn alvast een aantal wijzigingen doorvoeren. In deze e-mail leggen we je uit wat er gaat gebeuren:

  • De website en app worden vernieuwd
  • Twee verschillende websites en apps: éen voor meespelen online én éen voor meespelen via QR code in de winkel

De website en app worden vernieuwd
Op dinsdag 9 juni steken we TOTO.nl en de TOTO apps in een nieuw jasje. Het blijft gewoon TOTO.nl en de wijzigingen in de TOTO app worden automatisch doorgevoerd bij de update van je app. Je kunt dus gewoon online blijven meespelen via TOTO.nl of de huidige app, alleen ziet het er net iets anders uit.

Meespelen via account en winkel wordt gescheiden
Meespelen via QR code in de winkel gaat straks via TOTOwinkel.nl of via de aparte TOTO Winkel app.

Wil je meer informatie, bekijk dan de video hieronder of klik op de button.

Tot snel bij TOTO!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig gisteren een TOTO weddenschap in de winkel geplaatst.  De website voor het plaatsen van een weddenschap in de winkel is eigenlijk nauwelijks veranderd.  Je hebt bij het plaatsen van een weddenschap alleen nog maar de optie om een barcode aan te maken. En je kunt niet meer inloggen. Online heb ik nog niet geprobeerd.  Het viel mij wel op dat de site via Google (met de zoekopdracht TOTO in de winkel) niet is te vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...