Spring naar bijdragen

Lotto


rhellevo

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

Anoniem nummer. Neem op en daar verteld (vanuit een call center) dat ik een extra Lotto lot kan krijgen voor 3 maanden (13 trekkingen) voor de helft van de prijs. Een lot kost normaal 2€ en nu 1€ dus 13€ korting over deze periode en dan moet je wel zelf opzeggen erna. Ik vroeg of die nog wat extra's kon doen en was niet mogelijk dus de deal niet aangenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 5 weken later...
  • 2 maanden later...

Héél lang geleden, deden mijn ouders mee. Zó spannend, zondags de radio aan en dan met hele gezin, bestaande uit 11 personen (!) luisteren naar de cijfers die genoemd werden. We hebben nooit iets noemenswaardigs gewonnen, maar ik vind het wel prachtig dat deze herinnering van lang geleden boven komt drijven. Realiseer me nu ineens pas dat het gokken dus van mijn vader komt! haha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei rhellevo:

Overal aan meegedaan

lotto en Duitse Lotto was altijd trekking op zaterdag, ik speelde toen “zwarte Lotto” speelde ik wekelijks met dezelfde nummers bij beide trekkingen.

megamillion zeker ook aan meegedaan regelmatig loten gehaald, maar van me woonde in België die kocht ze.

Ik zou zweren dat het 's zondags was, maar ik vergis me klaarblijkelijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Hebben jullie deze e-mail ook gehad?

Beste Lottoklant,
Met dit onderzoek kunt u ons helpen uw klantervaring te verbeteren.

Lotto wil haar producten nog beter laten aansluiten op de wensen en verwachtingen van de klant. Daarom nodigen wij u graag uit voor een onderzoek. Dit onderzoek wordt in opdracht van Lotto uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau Ipsos. Het invullen van het onderzoek zal ongeveer 10 minuten of minder in beslag nemen en het zal beschikbaar zijn tot 27 september. Uw antwoorden zullen strikt vertrouwelijk blijven en zullen uitsluitend voor onderzoeksdoeleinden worden gebruikt.

Als dank voor uw deelname zal onder alle deelnemers een waardebon van € 50,- van Bol.com worden verloot.

Via onderstaande knop krijgt u toegang tot de vragenlijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Ik ben geïnteresseerd geraakt in de Nederlandse lotto. Ik ben in de lotto aan het experimenteren met " Feeling the Future " , een concept dat door ( para) psychologen is ontdekt maar nimmer keihard is bewezen . "Zachte" bewijzen zijn er wel . Lees meer in dit artikel . https://www.wired.com/2010/11/feeling-the-future-is-precognition-possible/

Wat ik doe :  ééns in de drie maanden kies ik een datum van de lotto waarin ik met mijzelf afspreek de lotto getallen uit mijn hoofd te gaan leren . 17 april 2021 was het zover. Op die datum vielen 1, 4, 14 ,30 , 37 en 40 . De nummers ben ik vervolgens uit mijn hoofd gaan leren . De week vóór 17 april had ik meerdere lotto formulieren ingevuld met daarop nummers  3, 5, 12, 15 , 31 en 40 . Dat waren getallen die opvielen en "goed " voelden . Zoals je kan zien was alleen de 40 goed en won ik niets . Volgende datum waarop ik dit wil gaan doen is zaterdag 17 juli 2021. 

Nou heb ik een theoretische vraag aan @DeValsspeler. Stel nou , je hebt een voorspellende droom en in die droom zie je 6 getallen en die getallen komen zó duidelijk naar boven in die droom dat je ze onthoudt en daarna opschrijft . 

Stel nou , de 6 getallen die uit de droom naar voren zijn gekomen , zijn niet de winnende combinatie lottonummers op één datum maar het zijn de 6 getallen die de komende 6 maanden het allervaakst zullen gaan vallen . XL en gewone lotto . Geen reservegetallen . Het zijn tevens de getallen die je na 6 maanden uit je hoofd gaat leren ( volgens de " Feeling the Future " methode . 

Dus vergelijk het met roulette en je hebt een voorspellende droom gehad met de 6 beste nummers en  je wéét op de Megastar roulette de 6 beste nummers voor de komende 6 uur ( 300 draaien )  . Winnen is dan makkelijk toch ? 

Bij lotto is het minder makkelijk om te winnen , óók als  je de 6 beste nummers die in 6 maanden zullen gaan valllen zou weten . Want , bij 1 getal goed win je niets , bij 2 , 3  en 4 nummers goed win je marginale prijsjes. 

Stel nou , @DeValsspeler , dat de 6 nummers die in mijn droom in  verscheen , uiteindelijk de 6 beste nummers zullen worden  ( de 6 nummers die het vaakste gaan vallen ) . Al is het uiteindelijk  alleen maar toeval , en dan gebeurt het "gewoon ". 

Wat is dan een strategie die ik kan toepassen ?  Logischerwijs koop je dan  natuurlijk iedere week een lotto lot met de 6 nummers . 

In lotto heb je óók de mogelijkheid om op 4 of op 5 nummers te winnen . Een lot voor 4 nummers van de 6 goed kost € 1,50 . Een lot voor 5 van de 6 nummers goed kost óók € 1,50 . 

Wat ik dan zou willen doen is een verscheidenheid van lotto loten kopen . Eén €3 lot op 6 nummers met XL en een aantal 4 nummer loten en een aantal 5 nummer loten zodat met de wijsheid dat de voorspelling correct is ik een goede kans zou hebben om met winst voor de dag te komen . En dat iedere week invullen die verschillende lotto loten. Een vraag bijvoorbeeld : zou ik alle 5 uit 6 combinaties moeten invullen ? 

Ik vraag @DeValsspeler hier om advies omdat ik niet voor tientallen Euro's per maand mezelf "arm " wil gaan spelen . Zonder dat ik een héél goed kans heb om iets te gaan winnen.

De lotto jackpot is 2,5 miljoen. 

554196681_Screenshot_20210509-184955_SamsungInternet.thumb.jpg.5b7fe6b3dba9bcdba092f73187d7d3df.jpg1398136663_Screenshot_20210509-185143_SamsungInternet.thumb.jpg.0682a4b82cd60e5d877c50e84f590e5d.jpg713718312_Screenshot_20210509-185157_SamsungInternet.thumb.jpg.608526d0d57ee2fbbaad81a427daf666.jpg

bewerkt door Satellite Boy
Jackpot = 2,5 miljoen weggevallen. (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-5-2021 om 17:48 zei ninoHC:

Ja hier zit wel iets in. Ik raad jou aan om Eurojackpot te spelen ipv lotto. Is makkelijker winnen en de bedragen zijn groter.

Leuk @ninoHC . Idd ik speel de Eurojackpot ook , evenals de goedkopere Lotto XL . Loten kosten dus ook maar € 2. Dat is het geweldige van lotto en Eurojackpot

Wat ik graag zou weten van @DeValsspeler is of er een theoretische ideale mix is van 4/5 lotto inzetten en 6 nummer lotto inzetten op de gewone lotto + XL , indien wat ik gezien heb in de droom , de waarheid zou worden . Dus dat over 6 maanden ( 32 trekkingen en 32 trekkingen XL )   die nummers de "beste , vaakst gevallen nummers zouden worden " . 

En om @DeValsspeler een klein beetje te overtuigen over de ratio in dit project :  het is dus óók mogelijk dat de 6 nummers niet zozeer door de droom de beste 6 nummers worden . Maar " Feeling the Future " omdat ik over 6 maanden de 6 nummers die het beste zullen gaan vallen dus héél goed ga bestuderen en uit het hoofd ga leren . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Satellite Boy:

Ik ben geïnteresseerd geraakt in de Nederlandse lotto. Ik ben in de lotto aan het experimenteren met " Feeling the Future " , een concept dat door ( para) psychologen is ontdekt maar nimmer keihard is bewezen . "Zachte" bewijzen zijn er wel . Lees meer in dit artikel . https://www.wired.com/2010/11/feeling-the-future-is-precognition-possible/

Ik moet in deze gevallen altijd denken aan James Randi. Hij loofde een miljoen dollar uit aan degene die onder testcondities enige vorm van paranormale activiteit konden aantonen. De prijs is nooit uitgekeerd.

17 uur geleden zei Satellite Boy:

Wat ik graag zou weten van @DeValsspeler is of er een theoretische ideale mix is van 4/5 lotto inzetten en 6 nummer lotto inzetten op de gewone lotto + XL , indien wat ik gezien heb in de droom , de waarheid zou worden . Dus dat over 6 maanden ( 32 trekkingen en 32 trekkingen XL )   die nummers de "beste , vaakst gevallen nummers zouden worden " .

 

Wat hiervoor een goede strategie is, vind ik lastig om in één keer te zeggen. Vooral ook omdat je geen idee hebt hoe vaak de nummers dan zullen vallen (en dan nog zal het waarschijnlijk door toeval komen).

Is het niet handiger om denkbeeldig de loten te kopen? Dan kun je in eerste instantie gewoon alle mogelijke combinaties met jouw nummers 'kopen' en na afloop zien hoe je het gedaan had.

Ik heb zelf nog nooit een lotto lot gekocht, maar als ik het goed begrijp kun je loten kopen waarop je 6 nummers aanvinkt voor €3, je kunt loten kopen waarop je 5 nummers aanvinkt voor €1,50 en je kunt loten kopen waarop je 4 nummers aanvinkt, ook voor €1,50? En elke week worden er zeven nummers getrokken (zes plus een reservegetal). Het reservegetal lijkt wel anders te tellen, zie ik? Je moet echt de eerste zes nummers goed hebben voor de jackpot.

Sowieso misschien leuk om te kijken wat de verwachtingswaarde van elk is, ga ik eens over nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt @DeValsspeler voor je opmerkingen en aanvullingen. 

Voor mij was het even erg nuttig om hier over een topic te maken en even te sparren over de mogelijkheden die er zijn. Ook een nog onbekend concept " Feeling the Future" uit te leggen aan iemand en dan redelijk rationeel erover kunnen nadenken. 

Ik heb mij bedacht dat jouw aanbeveling om de € 1,50 loten met 4 of 5 cijfers alleen  denkbeeldig te spelen een goede aanbeveling is . Zo kan ik wat nadenken en experimenteren met het concept :  Feeling the Future zonder al te veel last te hebben van FOMO. Zonder dat het veel geld kost...

De Nederlandse loterij geeft je de mogelijkheid om 1 jaar terug te kijken naar de uitslagen uit het verleden .Wat ik gedaan heb , is de resultaten van de trekkingen van alle drie de lotto's  de lotto , de lotto XL en de Eurojackpot gedurende 4 maanden  ( genoteerd en en daarna  de 6 meest gevallen getallen eruit gelicht )  . De reservegetallen die vielen zijn  niet meegenomen.

Deze 6 meest gevallen getallen in 4 maanden ( 56 trekkingen) vervolgens  gesimuleerd als de getallen die ik vooraf zou hebben gekozen . En opnieuw de resultaten van 4 maanden spel bekeken ( dus de resultaten van dezelfde 4 maanden ) . Nu met 6 gekozen getallen ( de beste 6) .  

Er kwam uit 40 trekkingen lotto en lotto XL :  11 maal 2 getallen goed , 4 maal 3 getallen goed. En 16 trekkingen Eurojackpot 3 maal 2 getallen goed . 1 maal 3 getallen goed. Enigszins teleurstellend ...  want niet eens een beetje een grote prijs ... 

De komende 4 maanden zal ik mijn resultaten van 6 nummers (1 lotto + XL en 1 Eurojackpot ) , vergelijken met de getallen die gaan uitkomen om te kijken of mijn voorgevoel ( de beste 6 getallen de komende 6 maanden vóóraf te weten ) juist is . Alles netjes noteren zoals ik dat altijd doe. 

Screenshot_20210517-200551_Gallery.thumb.jpg.c7d8ccc3c996195824facd89ba24ecb3.jpg

( Dit zijn niet de 6 getallen van mijn experiment )

bewerkt door Satellite Boy (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Het is lang rustig gebleven in mijn lotto experiment , maar vannacht, 3 op 4 december 2021, "zag" ik een bekendmaking van de uitslag van de lotto waarin de getallen 2, 4, 7 voorkwamen ( en 4 als reservegetal ). 

Ik hoop , net als Robbert van den Broeke ( zie nieuwe revu deze week) een paar rake Lotto/Toto voorspellingen te kunnen doen volgens het " feeling the future " principe , hier al eerder beschreven. 

Screenshot_20211204-115332_Gallery.jpg

Screenshot_20211204-115339_Gallery.jpg

Screenshot_20211204-115346_Gallery.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Satellite Boy:

mijn lotto experiment , maar vannacht, 3 op 4 december 2021, "zag" ik een bekendmaking van de uitslag van de lotto waarin de getallen 2, 4, 7 voorkwamen ( en 4 als reservegetal ). 

Ik hoop , net als Robbert van den Broeke ( zie nieuwe revu deze week) een paar rake Lotto/Toto voorspellingen te kunnen doen volgens het " feeling the future " principe , hier al eerder beschreven

Helaas deze week geen succes . Volgende week probeer ik het opnieuw....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...