Cem Geplaatst juni 29, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst juni 29, 2020 Sterk dat een gokkast in een horeca zaak blijvend niet uitkeert, en jij weet dit. Bij wie vraag je dan een controle/onderzoek op de machine aan? Bij wie klaag je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scoot Geplaatst juni 29, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst juni 29, 2020 Je kan een melding doen bij de ksa: https://kansspelautoriteit.nl/onderwerpen/a-z/klacht-indienen/meldingsformulier-3/ Wellicht staat hier ook nog wat info waar je wat aan hebt: https://kansspelautoriteit.nl/organisatie/organisatie/blogs-rene-jansen/meldingen/ Ben wel benieuwd naar de situatie, om wat voor kast gaat het en hoe weet jij dat deze niet uitkeert? Het kan voorkomen dat een kast lang niet uitkeert en dan opeens heel veel uitkeert (zal in de horeca iets minder voorkomen dan in een hal.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst juni 29, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst juni 29, 2020 Bij de aanbieder zelf (zie sticker automaat). Daarnaast: ksa op de hoogte stellen. Hou ons op de hoogte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dobbelsteen Geplaatst juni 29, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst juni 29, 2020 Ga naar "Hoe handelt de Ksa een klacht af". In plaats van een klacht indienen, kun je ook een handhavingsverzoek sturen. Zo een verzoek moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Een belangrijke voorwaarde is dat je belanghebbende bent. Na verloop van tijd krijg je een juridisch antwoord met de mededeling dat je wettelijk geen belanghebbende bent en dat het verzoek wordt afgewezen. Daar kan je dan bezwaar tegen maken , maar je hebt dan grote kans dat het bezwaar ook ongegrond is. In het jaarverslag kun je lezen hoeveel klachten en meldingen de Ksa in 2029 heeft gekregen. i Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Medemens_1 Geplaatst juni 30, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst juni 30, 2020 23 uur geleden zei dobbelsteen: Ga naar "Hoe handelt de Ksa een klacht af". In plaats van een klacht indienen, kun je ook een handhavingsverzoek sturen. Zo een verzoek moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Een belangrijke voorwaarde is dat je belanghebbende bent. Na verloop van tijd krijg je een juridisch antwoord met de mededeling dat je wettelijk geen belanghebbende bent en dat het verzoek wordt afgewezen. Daar kan je dan bezwaar tegen maken , maar je hebt dan grote kans dat het bezwaar ook ongegrond is. In het jaarverslag kun je lezen hoeveel klachten en meldingen de Ksa in 2029 heeft gekregen. i 2029? Was ik in de slaap gevallen voor 10 jaar? Is de Corona gedoe nog actueel? ------------------------------------------------------ De gokkast in een café? Die is niet bedoelt om geld te winnen, maar om de cafébaas te spekken door: het gewonnen geld direct uitgeven aan een (of meer) rondje(s) in de zaak. Natuurlijk je heb ook een GEMIDDELD MAXIMALE uurverlies van 40 euro of minder (300 punten kasten). Die (uurverlies)was weleens gebruikt door barman (kastelein) na de sluit (de gordijnen dicht modus). Gordijnen dicht kan je oplossen om de kast "reserveren". Zet een leuke combo punten op kredietmeter, en maak een foto van rollen+meters. Volgende dag kijk je of die verandert is. Succes Cem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackhorse Geplaatst december 26, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst december 26, 2020 zo vaak meegemaakt dat ik op een multiplayer zat en dat er iemand naast me zat dat die kast niets gaf en paar uur later er een controleur kwam en die kast na liep.volgens een uur wachten dat is klaar was en het antwoord is de kast ik gewoon in orde meneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.