Spring naar bijdragen

Jullie ervaringen in casino's na 1 juli 2020


Aanbevolen berichten

Zaterdag zoals wel vaker met de vriendin over de markt in Enschede gelopen was enorm druk en langs diverse winkels geweest.

We gaan bijna altijd met de scooter makkelijk vanuit Hengelo en gratis en veilig parkeren bij het casino.

Na alle cadeau bonnen die we hadden te hebben verzilverd even het casino ingeweest.

We hadden niet gereserveerd, maar kregen een warm welkom beetje ouwehoeren met de dame van de garderobe die onze spullen netjes bewaarde.

We konden zo scannen en naar boven lopen zonder reservering waarna we gelijk een glas prosecco aangeboden kregen.

Ik vond het best gezellig druk en na diverse drankjes en toiletbezoek voor de lol voor € 15 gegokt en nog 2 free spins gehaald uiteindelijk met een tientje winst de deur uitgelopen.

Prima ervaring in nieuwe  het Holland Casino Enschede niet geerergd aan kasten die uitstonden of plastic tussenschorten.

Gelukkig was de rookruimte nu ook omgebouwd tot normaal gokkast gedeelte.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Solidagio:

Misschien heb ik iets gemist hier, maar voor een spontaan bezoek kan je tegenwoordig "de druktemeter" bekijken?

Ja dat is sinds HC open is. Zo kunnen mensen goed inschatten of het druk is. Althans zo zou het moeten zijn. Ik hoorde via via dat 50% van de reserveringen op sommige dagen niet komt opdagen, hoe aso is dat. Personeel wordt er wel voor ingepland...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 hours ago, K. Ronos said:

@casinoluis was nog nooit in HC Valkenburg geweest, en het kon hem wel bekoren. Afgelopen vrijdag rond 15 uur kwamen we aan bij HC, wat wederom de juiste keuze was qua drukte.

Vele automaten waren bespeelbaar, en ik ben direct naar Kronos gelopen. Deze keer was ie wel vrij. Het bleek echter geen sinecure om prijsjes te krijgen, laat staan een bonus. En toen die eindelijk kwam was het een bekende Kronos bonus van 3x de inzet ofzo. Wel met het geluid op maximaal zoals afgesproken, je zag de mensen weer kijken.

Tijd om eens wat nieuws te proberen, Aristocrat heeft mooie apparaten maar als WMS freak laat ik ze eigenlijk altijd links liggen. Ook @casinoluis is normaal niet te vangen voor een Buffalo ofzo, tot nu! We gingen de Buffalo Grand doen, een kast van 75 cent minimum bet. Best prijzig en deze kast deed ook vrijwel niks. Dan door naar Dragon Link. 
De variant die we speelden heette Panda Magic, en de minimum bet is 50 cent. 

Al vrij snel kregen we een bonus van 6 free games en meteen een retrigger (+3).Ga er maar eens lekker voor zitten denk ik nog. Het Hold & Spin feature komt boem boem BOEM! Maaaaaajorrrrrrrrrrrr Jackpotttttt! Wat @TheGreatOne kon een week geleden, konden wij dus ook. Ongelofelijk, zo geweldig lekker gevoel, wat een plezier. Vooral omdat ie al meteen erop stond en de bonus nog een hele tijd doorliep. Heb daar een filmpje van maar die kan ik hier niet uploaden.

Daarna nog 4 uur kunnen spelen en met een leuke winst nog even gaan eten in het gezellige Valkenburg centrum. Het was weer een geslaagde dag! Volgende keer naar HC Venlo!

IMG_3204.JPG

IMG_3203 2.JPG

 

Leuk verslagje @K. Ronos heb er nog schik van. Jammer dat Kronos niks op leverde, maar ja, ben ook van (hardnekkige) mening dat er iets verandert is aan Kronos sinds het logo G+ Deluxe links boven het schermpje prijkt. Veel bombarie en slappe winsten heeft het tot nu toe opgeleverd. Als er ergens op een verpakking 'deluxe' opstaat is dat vaak niet in voordeel van de klant, en dat is met WMS G+ Deluxe niet veel anders. Maar gelukkig maakte Panda alles goed, bedankt voor de leuke dag, was gezellig en graag tot snel in Venlooooooooo !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vorige artikel rondom het rookbeleid heeft her en der wel wat losgemaakt.

Mede daardoor hebben we meer informatie weten te verzamelen over deze zaak. En dus nemen we jullie vandaag wederom mee in de concurrentiestrijd rondom de speler, met als inzet de sigaret.


https://www.onetime.nl/casino-nieuws/rookbeleid-na-1-april-2020-het-vervolg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-7-2020 om 15:48 zei JackPot:

Dat snap ik. Merendeel van de mensen werken in de middag, en het avondje uit van HC begint ook niet al in de middag emoji41.png

 

Voelt dus vooral als perse willen gokken als je al in de middag gaat

 

Schreef ik overigens, terwijl ik vanochtend al om 06.30 mijn eerste online spinnetjes deed ;)

Zondagmiddag naar het HC is best gezellig hoor, en nee, daar hoef je niet verslaafd voor te zijn haha

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-7-2020 om 20:52 zei K. Ronos:

@casinoluis was nog nooit in HC Valkenburg geweest, en het kon hem wel bekoren. Afgelopen vrijdag rond 15 uur kwamen we aan bij HC, wat wederom de juiste keuze was qua drukte.

Vele automaten waren bespeelbaar, en ik ben direct naar Kronos gelopen. Deze keer was ie wel vrij. Het bleek echter geen sinecure om prijsjes te krijgen, laat staan een bonus. En toen die eindelijk kwam was het een bekende Kronos bonus van 3x de inzet ofzo. Wel met het geluid op maximaal zoals afgesproken, je zag de mensen weer kijken.

Tijd om eens wat nieuws te proberen, Aristocrat heeft mooie apparaten maar als WMS freak laat ik ze eigenlijk altijd links liggen. Ook @casinoluis is normaal niet te vangen voor een Buffalo ofzo, tot nu! We gingen de Buffalo Grand doen, een kast van 75 cent minimum bet. Best prijzig en deze kast deed ook vrijwel niks. Dan door naar Dragon Link. 
De variant die we speelden heette Panda Magic, en de minimum bet is 50 cent. 

Al vrij snel kregen we een bonus van 6 free games en meteen een retrigger (+3).Ga er maar eens lekker voor zitten denk ik nog. Het Hold & Spin feature komt boem boem BOEM! Maaaaaajorrrrrrrrrrrr Jackpotttttt! Wat @TheGreatOne kon een week geleden, konden wij dus ook. Ongelofelijk, zo geweldig lekker gevoel, wat een plezier. Vooral omdat ie al meteen erop stond en de bonus nog een hele tijd doorliep. Heb daar een filmpje van maar die kan ik hier niet uploaden.

Daarna nog 4 uur kunnen spelen en met een leuke winst nog even gaan eten in het gezellige Valkenburg centrum. Het was weer een geslaagde dag! Volgende keer naar HC Venlo!

IMG_3204.JPG

IMG_3203 2.JPG

Had @TheGreatOne ook een major? Ik in ieder geval wel vorige week, ook met 50 cent inzet 🙂 Lekker €900 WhoopWhoop

Leuk je verslag te lezen! Ik vond Venlo afgelopen weekend wel minder dat Eindhoven. Veel Duitsers, te druk bij de speeltafels en van die schermen word ik niet vrolijk als toch niet alle kasten aan mogen staan. Die kunnen ze echt beter weghalen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei luckylady:

Had @TheGreatOne ook een major? Ik in ieder geval wel vorige week, ook met 50 cent inzet 🙂 Lekker €900 WhoopWhoop

Leuk je verslag te lezen! Ik vond Venlo afgelopen weekend wel minder dat Eindhoven. Veel Duitsers, te druk bij de speeltafels en van die schermen word ik niet vrolijk als toch niet alle kasten aan mogen staan. Die kunnen ze echt beter weghalen...

Ik had jouw foto gebruikt om het mannetje te zijn 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de afgelopen 2 weken meerdere casino’s bezocht. Dit om te checken hoe onze collega’s het doen. Verbaasd me dat ik het met meerdere reviews niet eens ben. Hebben we dan allemaal zo’n verschillende ervaring/beleving gehad? Jack’s werkt met een half protocol. Wordt niet gehandhaaft en extra hygiëne maatregelen zijn ver te zoeken. Je krijgt een bakje bij binnenkomst, thats it.  We konden overal geen zitten en geen 1,5 meter handhaving. HC werkt met reserveringen, maar ook hier weinig extra handhaving betreffende Corona maatregelen. Mensen lopen gewoon langs en bij elkaar. Gran Casino heb ik ervaren met een strak en duidelijk protocol. Zichtbare handhaving op de vloer en in de  vestigingen een duidelijke, zichtbare en heldere uitleg. Wat mij opvalt is dat alle casino’s het protocol op hun manier uitvoeren, maar de gasten dit protocol zelf niet serieus nemen. Handhaving op de vloer wordt zo extra moeilijk te controleren. 1,5 meter verantwoording ligt ook bij de gast. Zoals overal in de maatschappij nu wordt opgemerkt, zijn het de gasten zelf die de verantwoording niet nemen. De eerste week zag ik vooral medewerkers in enkele casino’s constant mensen aanspreken op het protocol en op hun verantwoording. Om moedeloos van te worden. Laten we dus wel objectief blijven en de reviews ook dusdanig plaatsen. Voor- en tegenstanders van de 1,5 meter distance maakt het probleem. Personeel dat bij elkaar staat is niet de issue. Zij trekken dagelijks met elkaar op en zien elkaar soms vaker dan in een huishouden. Het betreft de gasten  zelf. Ik heb liever een medewerker die langs me oploopt dan meerdere gasten Een medewerker is bezig met een protocol en kent de hygiëne en voorzorgsmaatregelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Bernie:

Heb de afgelopen 2 weken meerdere casino’s bezocht. Dit om te checken hoe onze collega’s het doen. Verbaasd me dat ik het met meerdere reviews niet eens ben. Hebben we dan allemaal zo’n verschillende ervaring/beleving gehad? Jack’s werkt met een half protocol. Wordt niet gehandhaaft en extra hygiëne maatregelen zijn ver te zoeken. Je krijgt een bakje bij binnenkomst, thats it.  We konden overal geen zitten en geen 1,5 meter handhaving. HC werkt met reserveringen, maar ook hier weinig extra handhaving betreffende Corona maatregelen. Mensen lopen gewoon langs en bij elkaar. Gran Casino heb ik ervaren met een strak en duidelijk protocol. Zichtbare handhaving op de vloer en in de  vestigingen een duidelijke, zichtbare en heldere uitleg. Wat mij opvalt is dat alle casino’s het protocol op hun manier uitvoeren, maar de gasten dit protocol zelf niet serieus nemen. Handhaving op de vloer wordt zo extra moeilijk te controleren. 1,5 meter verantwoording ligt ook bij de gast. Zoals overal in de maatschappij nu wordt opgemerkt, zijn het de gasten zelf die de verantwoording niet nemen. De eerste week zag ik vooral medewerkers in enkele casino’s constant mensen aanspreken op het protocol en op hun verantwoording. Om moedeloos van te worden. Laten we dus wel objectief blijven en de reviews ook dusdanig plaatsen. Voor- en tegenstanders van de 1,5 meter distance maakt het probleem. Personeel dat bij elkaar staat is niet de issue. Zij trekken dagelijks met elkaar op en zien elkaar soms vaker dan in een huishouden. Het betreft de gasten  zelf. Ik heb liever een medewerker die langs me oploopt dan meerdere gasten Een medewerker is bezig met een protocol en kent de hygiëne en voorzorgsmaatregelen. 

En u bent van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben medewerker/gastheer in een casino. Ik sta dagelijks op de vloer en de hygiëne protocollen worden ingevoerd ter bescherming van de gast. Ik ben het niet eens met het beleid en de handhaving in onze organisatie. Het gaat ook om onze gezondheid en ik heb gezien dat het in andere organisaties beter of anders wordt geregeld. Wij als medewerkers voeren discussies met gasten of onze leidinggevenden. Gasten volgen onze instructies niet op, of leidinggevenden nemen het niet zo nauw met het protocol. Onze mening wordt niet gevraagd. Ik stap ook uit deze discussie. Wilde gewoon mijn mening geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bernie:

Ik ben medewerker/gastheer in een casino. Ik sta dagelijks op de vloer en de hygiëne protocollen worden ingevoerd ter bescherming van de gast. Ik ben het niet eens met het beleid en de handhaving in onze organisatie. Het gaat ook om onze gezondheid en ik heb gezien dat het in andere organisaties beter of anders wordt geregeld. Wij als medewerkers voeren discussies met gasten of onze leidinggevenden. Gasten volgen onze instructies niet op, of leidinggevenden nemen het niet zo nauw met het protocol. Onze mening wordt niet gevraagd. Ik stap ook uit deze discussie. Wilde gewoon mijn mening geven. 

Het is volgens mij (nog) geen discussie ;)

Uitermate slecht van de organisatie waar jij werkzaam bent dat er alleen maatregelen worden getroffen voor de klanten. Ik hoop voor jou dat je dit bij iemand in de organisatie kan aankaarten zodat hier verbetering in kan komen, niemand zou zich onveilig op zijn werk moeten voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bernie:

Heb de afgelopen 2 weken meerdere casino’s bezocht. Dit om te checken hoe onze collega’s het doen. Verbaasd me dat ik het met meerdere reviews niet eens ben. Hebben we dan allemaal zo’n verschillende ervaring/beleving gehad? Jack’s werkt met een half protocol. Wordt niet gehandhaaft en extra hygiëne maatregelen zijn ver te zoeken. Je krijgt een bakje bij binnenkomst, thats it.  We konden overal geen zitten en geen 1,5 meter handhaving. HC werkt met reserveringen, maar ook hier weinig extra handhaving betreffende Corona maatregelen. Mensen lopen gewoon langs en bij elkaar. Gran Casino heb ik ervaren met een strak en duidelijk protocol. Zichtbare handhaving op de vloer en in de  vestigingen een duidelijke, zichtbare en heldere uitleg. Wat mij opvalt is dat alle casino’s het protocol op hun manier uitvoeren, maar de gasten dit protocol zelf niet serieus nemen. Handhaving op de vloer wordt zo extra moeilijk te controleren. 1,5 meter verantwoording ligt ook bij de gast. Zoals overal in de maatschappij nu wordt opgemerkt, zijn het de gasten zelf die de verantwoording niet nemen. De eerste week zag ik vooral medewerkers in enkele casino’s constant mensen aanspreken op het protocol en op hun verantwoording. Om moedeloos van te worden. Laten we dus wel objectief blijven en de reviews ook dusdanig plaatsen. Voor- en tegenstanders van de 1,5 meter distance maakt het probleem. Personeel dat bij elkaar staat is niet de issue. Zij trekken dagelijks met elkaar op en zien elkaar soms vaker dan in een huishouden. Het betreft de gasten  zelf. Ik heb liever een medewerker die langs me oploopt dan meerdere gasten Een medewerker is bezig met een protocol en kent de hygiëne en voorzorgsmaatregelen. 

Interessant om te lezen. En ik ben het zeer zeker met je eens dat gasten de ervaring maken of breken. Daarom is het denk ik ook lastig om een review als een gegeven te beschouwen. Het is altijd een momentopname, kan per dag, per uur en per vestiging verschillen is mijn ervaring. En dan heb ik het niet alleen over de coronamaatregelen.

Hoe meer mensen hun ervaringen hier delen, hoe eerlijker het beeld denk ik word. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bernie:

Ik ben medewerker/gastheer in een casino. Ik sta dagelijks op de vloer en de hygiëne protocollen worden ingevoerd ter bescherming van de gast. Ik ben het niet eens met het beleid en de handhaving in onze organisatie. Het gaat ook om onze gezondheid en ik heb gezien dat het in andere organisaties beter of anders wordt geregeld. Wij als medewerkers voeren discussies met gasten of onze leidinggevenden. Gasten volgen onze instructies niet op, of leidinggevenden nemen het niet zo nauw met het protocol. Onze mening wordt niet gevraagd. Ik stap ook uit deze discussie. Wilde gewoon mijn mening geven. 

Ben met je eens dat de gast (speler) uiteraard ook verantwoordelijkheid moet dragen. Gisteren in een restaurant geweest en serieus dacht dat ik gewoon in het pre corona tijdperk zat. Nul procedures en of uitleg. Business draaide wel als een dolle. We laten schijnbaar met ze allen langzaam alles los en zullen daar waarschijnlijk aan het einde van het jaar weer een zware prijs voor moeten betalen en dan zullen de casino's wel weer vooraan staan om gesloten te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Oude Bekende
30 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ben met je eens dat de gast (speler) uiteraard ook verantwoordelijkheid moet dragen. Gisteren in een restaurant geweest en serieus dacht dat ik gewoon in het pre corona tijdperk zat. Nul procedures en of uitleg. Business draaide wel als een dolle. We laten schijnbaar met ze allen langzaam alles los en zullen daar waarschijnlijk aan het einde van het jaar weer een zware prijs voor moeten betalen en dan zullen de casino's wel weer vooraan staan om gesloten te worden.

De cijfers liegen niet dit virus is niet meer dan zware griep. Dus voor eeuwig je mondkapje op en verder niet zeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oude Bekende:

Iemand die zich op dit moment nog onveilig voelt vanwege corona heeft echt dringend psychische hulp nodig.

Ik snap best dat iemand die iedere dag opnieuw met tientallen/honderden vreemden in contact komt op/voor zijn werk een bepaalde mate van maatregelen en veiligheid wil hebben. Zelf ben ik er niet bang voor overigens maar kom ook niet veel in contact met vreemden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...