Spring naar bijdragen

Pokerstars


Raymonsparta

Aanbevolen berichten

Warm welkom op Onetime. Er zitten hier veel pokerspelers dus advies ga je zeker krijgen :-)

Groot voordeel is dat je over je winsten geen belasting hoeft te betalen aangezien PokerStars zich in Europa bevindt.

Tafel selectie is in mijn ogen een zeer belangrijk aspect. Daarnaast veel oefenen, studeren, lezen en jezelf blijven ontwikkelen als pokerspeler. Houd je aan je bankroll management. Niet meer dan 1-2% inzetten per toernooi of buy in van een cash game!
@thegallant zal je overladen met dé pokertips.

Op een mooie tijd hier.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super bedankt! @TheGreatOne

Ik vind persoonlijk dat ik wel wat kwaliteiten beschik om een goede poker speler te worden.
Echter wil ik graag advies om met een redelijk klein bedrag (Max 50 Euro) toch wat kan verdienen.

Ik speel nu vooral cashgames met maximaal 10 euro inleg en kleine toernooitjes van 1.10 , 2.20 of bijvoorbeeld 4.40 inleg.
De top 10 wint wel serieus wat geld, maar de rest maar net boven de inleg bijvoorbeeld.
Wat is jullie advies om mijn payroll wat te verhogen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Raymonsparta:

Ben onlangs begonnen met pokeren bij Pokerstars. 
Heb redelijk wat verdient en speel voornamelijk cash games en toernooitjes.

Echter is het prijzengeld naar mijn mening vrij laag. Op welke manier kan ik het meeste geld verdienen?

Bijvoorbeeld toernooitjes/cash games etc.

Ik hoor graag van jullie.

Tip: blijf eerst maar eens spelen op dit niveau. Teveel willen loopt meestal niet goed af. Maak uren en dan kun je altijd nog eens bekijken of je een trap hoger gaat spelen. Succes en wijsheid gewenst. Overigens is het vooralsnog verboden om als Nederlander te pokeren bij PokerStars. In het derde kwartaal van 2021 mogen we eindelijk legaal aan het spel deelnemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Raymonsparta:

Super bedankt! @TheGreatOne

Ik vind persoonlijk dat ik wel wat kwaliteiten beschik om een goede poker speler te worden.
Echter wil ik graag advies om met een redelijk klein bedrag (Max 50 Euro) toch wat kan verdienen.

Ik speel nu vooral cashgames met maximaal 10 euro inleg en kleine toernooitjes van 1.10 , 2.20 of bijvoorbeeld 4.40 inleg.
De top 10 wint wel serieus wat geld, maar de rest maar net boven de inleg bijvoorbeeld.
Wat is jullie advies om mijn payroll wat te verhogen?

als je met €50 de 10nl gaat spelen kun je het wel shaken. Bankrollmanagement is belangrijk.

SNG's van een kwartje multitablen of meer geld storten.

En anders gewoon lekker spelen wat je wilt en je niet druk maken.

Als je overigens gewoon makkelijk geld wilt verdienen met poker raad ik aan op Unibet te spelen. Grote lading visjes en je krijgt tickets etc als je genoeg speelt. Een soort rakeback dat zie je dan bij stars weer minder.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-7-2020 om 21:16 zei Raymonsparta:

Super bedankt! @TheGreatOne

Ik vind persoonlijk dat ik wel wat kwaliteiten beschik om een goede poker speler te worden.
Echter wil ik graag advies om met een redelijk klein bedrag (Max 50 Euro) toch wat kan verdienen.

Ik speel nu vooral cashgames met maximaal 10 euro inleg en kleine toernooitjes van 1.10 , 2.20 of bijvoorbeeld 4.40 inleg.
De top 10 wint wel serieus wat geld, maar de rest maar net boven de inleg bijvoorbeeld.
Wat is jullie advies om mijn payroll wat te verhogen?

De gangbare term voor payroll is bankroll... op internet zijn diverse aanwijzingen te vinden voor wat een degelijk bankrollmanagement is.

Belangrijkste tip voor als je jezelf echt wil verbeteren is studeren, studeren en nogmaals studeren... verdiep je -zonder te spelen- in het spelletje en al zijn facetten.

Tis hoe dan ook sowieso een geweldig (frusturerend) spel! :D

Succes iig! En hou ons op de hoogte van je vorderingen!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal! 

Ik maak nu meestal een bedrag van 10 euro winst per dag. Niet veel maar speel ook in kleine toernooitjes. Toch vind ik het te langzaam gaan en vind ik nog steeds bij toernooien te weinig verdiend kan worden. Speelde gister een toernooi op Pokerstars. Werd 40e van de 5960 en kreeg 11.60 (ongeveer) dollar uitbetaald met een inzet van 2.20 dollar. 

Vandaar mijn vraag om meer te verdienen. Toernooitjes zijn leuk om te doen maar om ruim 5 uur bezig te zijn voor een winst van 9 dollar gaat wat ver. Ik hoor graag jullie mening

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Raymonsparta:

Bedankt allemaal! 

Ik maak nu meestal een bedrag van 10 euro winst per dag. Niet veel maar speel ook in kleine toernooitjes. Toch vind ik het te langzaam gaan en vind ik nog steeds bij toernooien te weinig verdiend kan worden. Speelde gister een toernooi op Pokerstars. Werd 40e van de 5960 en kreeg 11.60 (ongeveer) dollar uitbetaald met een inzet van 2.20 dollar. 

Vandaar mijn vraag om meer te verdienen. Toernooitjes zijn leuk om te doen maar om ruim 5 uur bezig te zijn voor een winst van 9 dollar gaat wat ver. Ik hoor graag jullie mening

Spin en go.

Check wat instructie filmpjes en artikelen. Met de juiste push fold strategie is daar nog wel wat te verdienen. + het duurt maar paar minuten.

 

Toernooien betalen topheavy. Daarom zie je de "pros'' ook altijd multitablen. Je moet volume draaien anders kom je er niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei LuukFOD:

Spin en go.

Check wat instructie filmpjes en artikelen. Met de juiste push fold strategie is daar nog wel wat te verdienen. + het duurt maar paar minuten.

 

Toernooien betalen topheavy. Daarom zie je de "pros'' ook altijd multitablen. Je moet volume draaien anders kom je er niet.

Met meerdere toernooien tegelijkertijd mee doen bedoel je? Zou inderdaad een goeie kunnen zijm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere vraag: Ik las dat er poker software is die alle statistieken bijhouden van mensen aan je tafel. Welke software mag /kan je gebruiken voor Pokerstars? Hoor weer heel graag van jullie!

Dergelijke software noem je HUD. Zijn diverse handige programma’s voor. Enkele zijn gratis, andere niet.

Enkele programma’s die je kunt gebruiken:

- PokerTracker
- Holdem Manager
- poker Copilot

Op internet kun je veel info en filmpjes vinden over het gebruik van een HUD.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei TheGallant:


Dergelijke software noem je HUD. Zijn diverse handige programma’s voor. Enkele zijn gratis, andere niet.

Enkele programma’s die je kunt gebruiken:

- PokerTracker
- Holdem Manager
- poker Copilot

Op internet kun je veel info en filmpjes vinden over het gebruik van een HUD.

Thanks! Mag ik deze en kan ik deze ook gebruiken (live) tijdens pokerstars toernooien?

Wat doe jij meestal voor poker? Of andere gok / strategie spellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Raymonsparta:

Andere vraag: Ik las dat er poker software is die alle statistieken bijhouden van mensen aan je tafel. Welke software mag /kan je gebruiken voor Pokerstars? Hoor weer heel graag van jullie!

Als je 1 tafel tegelijk speelt en op jouw limieten lijkt me een hud een overbodige investering. Zeker als je toernooien speelt. Dan kom je namelijk zoveel spelers tegen dat je toch geen goed aantal handen krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei LuukFOD:

Als je 1 tafel tegelijk speelt en op jouw limieten lijkt me een hud een overbodige investering. Zeker als je toernooien speelt. Dan kom je namelijk zoveel spelers tegen dat je toch geen goed aantal handen krijgt

Okee en bij Cashgames wel? Zijn altijd wel online mensen die weg gaan ondertussen of dat je bij toernooi idd geswitchd wordt van tafel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
Op 29-7-2020 om 08:41 zei TheGallant:

Tip: blijf eerst maar eens spelen op dit niveau. Teveel willen loopt meestal niet goed af. Maak uren en dan kun je altijd nog eens bekijken of je een trap hoger gaat spelen. Succes en wijsheid gewenst. Overigens is het vooralsnog verboden om als Nederlander te pokeren bij PokerStars. In het derde kwartaal van 2021 mogen we eindelijk legaal aan het spel deelnemen. 

Hoi! 
 

nou blijkbaar mogen we niet legaal spelen…. Ik kreeg vandaag een mailtje dat je vanaf morgen niet meer mag spelen? Jammer, ik vond af en toe een toernooitje hyper - turbo spelen wel leuk. Ik kan er nu al niet meer op. 😵💫

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...