Spring naar bijdragen

Ervaringen met Global Inter Gold - GIG-OS


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Iemand ervaringen of van horen zeggen over Global InterGold: https://www.globalintergold.com/

 

Een vriendin van ons is hier eind vorig jaar ingestapt en net behoorlijk wat ingelezen en heb mijn mening wel gevormd. Kunnen jullie dit bedrijf en/of ervaringen mee?

 

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/global-intergold

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Het gaat blijkbaar over goud, en dat brengt natuurlijk al alarmbellen bij me naar boven. Beleggen in goud lijkt op zich al oplichting, ook al zien sommige doemdenkers het als de currency van de toekomst (lees @Hillichance), maar dat is reeds hard voorbijgestreefd door cryptocurrencies

Het lijkt overigens niet voor niets gekozen, handelen in goud omdat dit bij 'doemdenkers' vertrouwen schept en die zoekt men juist. Mensen die angstig zijn willen op deze manier wat extra geld verdienen. Op eerste oog lijkt het een handelsplatform waar je goud kunt kopen en verkopen.

Ik kan maar moeilijk zien wat het nu precies is, maar zou er geen euro aan uitgeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.