Spring naar bijdragen

DeFi - de crypto trend in 2020?


FiftyFifty

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Solidagio:

@JackPot, ik ben een oude vrouw, weet niet hoe tikkies werken, wil dat niet weten ook, m'n kop zit al te vol! 😉 Maar ik hou 't wel bij Bitcoins, is overzichtelijk voor mij.

Ik zit ook in de cryptopool , althans mijn vorige leven op Onetime zit er en ik heb nooit een Tikkie hoeven doen. Dus ik neem aan dat het met een papieren overschrijvingskaart naar je bank ook zou moeten kunnen . 

Overigens zodra de Nederlandse Bank bankrekeningen voor partikulieren mogelijk gaat maken , ben ik met mijn  uitstaande vermogen tegen 0,0001 % rente , wég bij de particuliere bank . Dan heb ik  Bitcoins of welk  ander nepgeld niet meer nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Satellite Boy:

Ik zit ook in de cryptopool , althans mijn vorige leven op Onetime zit er en ik heb nooit een Tikkie hoeven doen. Dus ik neem aan dat het met een papieren overschrijvingskaart naar je bank ook zou moeten kunnen . 

Overigens zodra de Nederlandse Bank bankrekeningen voor partikulieren mogelijk gaat maken , ben ik met mijn  uitstaande vermogen tegen 0,0001 % rente , wég bij de particuliere bank . Dan heb ik  Bitcoins of welk  ander nepgeld niet meer nodig. 

Met papieren overschrijvingskaarten? Zó oud ben ik nou ook weer niet hoor? 😉 @JackPot is allang blij dat ik afgehaakt ben, hij kent me een beetje. haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-8-2020 om 10:18 zei K. Ronos:

kun je hier een stap voor stap handleiding posten

Nou nee, maar de simpelste route is:

  1. Kies welke DeFi je wilt (Hoe? Research!)
  2. Koop deze op Binance of een andere grote exchange. Per currency kan je achterhalen waar deze verhandeld wordt op de Markets tab, bv bij hier bij Airswap.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar nieuwe currencies uit het DeFi* kamp toegevoegd: QTUM op $3.17 (rank 51) en ANKR op $0.014 (rank 117). Ankr is vooral lekker goedkoop, heeft goeie social specs (Twitter 25k followers) en lijkt al best een serieuze onderneming ("Ankr was founded in 2017 at Berkeley University of California. Its founding team and headquarters are based in San Francisco. Ankr’s distributed team operates from offices in Shanghai, Moscow, Bucharest, Amsterdam, India, and South-East Asia.")

 

* kan ook goed zijn dat iedereen en zn moeder gewoon botweg de letters DeFi op zn site pleurt, maar ach, verblind door greeed hap ik graag toe 🤩

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren YFI gekocht. Ben vooral getriggerd door de maximale supply en de omloop op dit moment. Muntje scoort erg goed de laatste weken. Is op dit moment in prijs Bitcoin voorbij gegaan. Denk dat dit ook een reden kan zijn voor mensen om dit muntje aan te schaffen. 

Daarnaast SXP gekocht, tipje van de Jackpot man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Durfde de vraag bijna niet hardop te stellen, maar ging toch even googelen:

Heeft DeFi nog toekomst?

Op 10-8-2020 om 00:11 zei FiftyFifty:

hier het lijstje van tokens waar ik ingestapt ben. 

Heb zojuist mn excelletje bijgewerkt van het hierboven genoemde lijstje met tokens, en in dollars is de gezamelijke daling ongeveer 25% geweest. Gewogen komt mn verlies ongeveer op 40%, ten opzichte van de DeFi-high rond eind augustus. Als ik het in BTC uitdruk, komt daar nog een procentje of 15 bij, want Bitcoin doet het momenteel een stuk beter dan twee maanden geleden. Oops 😬 

Op het eerste gezicht heb ik nog niet echt antwoord kunnen vinden of er wel toekomst in DeFi zit, je zou kunnen zeggen dat het mogelijk te vroeg ervoor is. Ik ben voornemens een stukje van het verlies te pakken en weer wat BTC terug te kopen, en voor de rest ... 🤞fingers crossed! 😅

Anderen hier die nog actief met het DeFi gebeuren bezig zijn? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

UP!

Ben toch benieuwd welke mensen hier de DeFi hebben aangehouden of zelfs hebben uitgebreid tijdens de tijdelijke DeFi bearmarkt.

Als je ziet wat er nu boven komt drijven, UNIswap, Aave, en Synthetix. Frank, ben je blijven accumuleren met je Synthetix?

Dit is weer typisch zo'n 'told you so' topic, waarbij het kopen van deze munten 2 maanden geleden (na bovenstaande hype dus), je nu een x20 of meer had opgeleverd. En zoals zo vaak, je leest zoiets, je vergeet het, en als de hype terugkeert, ben je eigenlijk te laat om de grote winsten te maken.

Grote toekomst! Accumuleren mensen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...