Spring naar bijdragen

Gaat de TOTO te ver hiermee?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei LangeRuud:

Toto zal snel stevig moeten gaan veranderen, anders worden ze na het opengaan van markt inderdaad van het toneel weggeblazen verwacht ik.

Wat moeten ze veranderen dan? Volgens mij loopt de TOTO beter dan ooit te voren. Die Koning TOTO campagne is een regelrechte hit en heeft veel nieuwe (jonge) sportbetters gebracht.

Ik heb overigens gemaild naar TOTO met die vraag, krijg binnen 2 dagen reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu we het toch over de marketingactiviteiten hebben van TOTO. Weten jullie nog het item van Arjen Lubach? Daar ging het erover dan rapper Donnie vrij jong publiek aantrekt. Nu heeft TOTO een nieuwe Koning en dat is jawel Andy van der Meijde.

 

Tuurlijk hij is een bekende voetballer van de iets oudere generaties. Toch is hij nu voornamelijk bekend door zijn YouTube kanaal waar hij met BN'ers in de auto stapt om een leuk gesprek hebben. Die BN'ers zijn vooral bekenden van het jongere publiek zeg ongeveer < 23 jaar.

Begaat TOTO weer dezelfde fout?

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk.

bewerkt door Budgetvrouw
Tapatalk app deed raar. (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Op 19-8-2020 om 15:43 zei DennMann:

Wat moeten ze veranderen dan? Volgens mij loopt de Toto beter dan ooit te voren. Die Koning Toto campagne is een regelrechte hit en heeft veel nieuwe (jonge) sportbetters gebracht.

Ik heb overigens gemaild naar Toto met die vraag, krijg binnen 2 dagen reactie.

Odds verhogen....

"en vooral niet te veel belasting heffen" aldus @TheGreatOne! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1097307351/zorgen-om-gokkende-jeugd-toto-zoekt-rand-op

Ja, de TOTO denkt ook, volgend jaar komt de rest ons inhalen, laten we gewoon de hele markt pakken zodat de concurrentie het wel heel moeilijk gaat krijgen. En met dit soort praktijken trekken ze het slecht in Den Haag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...