Spring naar bijdragen

Polkadot [DOT]


FiftyFifty

Aanbevolen berichten

Op 17-8-2020 om 09:13 zei K. Ronos:

Wat vinden jullie van (Polka)DOT?

Kende het nog niet, maar kwam het nog een paar keer tegen en ben toen toch een beetje over gaan lezen. Opgezet door de oud-CTO en co-founder van Ethereum, Gavin Wood. Zegt nog niet alles, maar wel iets. Zal wel opgezet zijn als ETH-killer 😉

Er is momenteel wat verwarring over de verkrijgbaarheid van de DOT, hun currency, omdat er fakes worden aangeboden via vage exchanges.  Ik zoek nog even verder, als iemand anders nuttige info heeft, share the word!

Om de verwarring compleet te maken, is er morgen (21 aug) een happening: Polkadot Denomination Day:

Citaat

At block number 1,248,328 on August 21st at approximately 16:40 UTC, the DOT token will undergo a redenomination from its original sale. ‘New DOT’ will be 100x smaller than ‘DOT (old)’. Therefore, your DOT balance will be 100x higher and the price per DOT will be 100x lower. ‪The percentage of the DOT you own relative to total supply will remain unchanged. This will not affect the total value of your position. DOT holders still own an equal share of the network as before.

image.thumb.png.5de08f717f901ad3e373ffa83574b37f.png

Momenteel rankt Polkadot op Rank 2154 met een prijs van $300, dus nog niet iets van om uit je plaat te gaan. En de Markets sectie is een vage bende, met grote prijsverschillen en geen binance. Kortom, ik sta nog niet te popelen, maar ga het wel met interesse volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tip @K. Ronos ik heb bij Kraken zojuist mijn eerste New DOTs 🔴 bemachtigd 🙌

image.png.27e3eefa86cb26014f0bdaad73d454da.png

PS was lang geleden dat ik op Kraken was, weet nog dat het cutting edge was bij de start, nu voelt het behoorlijk verouderd aan ... maar het goede nieuws was dat er meer crypto-restjes op stond dan ik dacht 😅 ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Polkadot_NEW__DOT__price__charts__market_cap__and_other_metrics___CoinMarketCap.thumb.png.4d9ab02bd1e26559e1d961c632a74d7b.png

Er doet zich iets opmerkelijks voor met Dot en wel het volume op de exchanges is ongelofelijk hoog, met een totaal volume in de afgelopen 24h van $317 miljoen staat het op de 18e plaats van alle currencies. (Kan dat niet makkelijk in een plaatje laten zien, maar als je op CMC een lijst van alle currencies kiest en die sorteert op volume, kan je zien waar hij zou komen. Het gekke is dat hij niet daadwerkelijk wordt getoond daar, maar dat is om dat momenteel de Dot Market Cap nog op vraagteken staat.

Concreter wordt het als je kijkt hoe het volume is bij binance, gemeten in USDT:

dot_binance_usdt.thumb.png.22661b004b9e5c421db78adae8d77529.png

... waar DOT een 5e plek in neemt, en gemeten in BTC:

dot_binance_btc.thumb.png.4c535443a39eb37f46946ef8fac5a85b.png

... waar DOT op de 8e plaats staat. (Note, BTC komt hier zelf 2 x in voor, dus zonder die zou het 6e plek zijn).

Kortom, het volume is enorm groot, dat geldt dat waarschijnlijk ook voor de interesse. 🤑

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...

Het is vandaag 12 februari en zitten nu al over de €20,- heen,mijn voorspelling was eind februari pas €20,- dus gaat echt goed met de Polkadot. Heb er dan ook wel vertrouwen in dat die zeker over de €100,- heen gaat dit jaar. 

bewerkt door Donny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker bezig!

En op basis van wat doe je de voorspellingen @Donny? Heb jij een exit plan of zit je nog steeds all in tegen de tijd dat DOT tegen de 100 aanschuurt? Ik ben zeer benieuwd, want winst nemen in een bullmarkt is het lastigste dat er is, en eind 2017 heeft het veel mensen heel veel pijn gedaan.

Mijn portfolio gaat ook als een malle maar zolang je geen winst neemt, heb je in feite niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...