Spring naar bijdragen

Weiss Crypto Ratings


Arthur

Aanbevolen berichten

Deze website heet niets voor niets Onetime en het is de bedoeling deze een keer binnen te harken! Er zijn natuurlijk vele manieren, maar de beste blijft in mijn ogen cryptocurrencies. De vraag is alleen: Welke koop je en wanneer moet je verkopen?


Sinds een aantal jaren ontvang ik deze nieuwsbrief, Weiss Crypto Alert. Het klinkt alsof hun je goede tips geven (bijv. kopen van BTC december 2018, toen het laagste punt en dit jaar hebben ze chainlink aangeraden), alleen is de dienst die ze leveren prijzig. En dan bedoel ik gigantisch eigenlijk. Ik heb een tijd geleden wel een gids van ze gehad met alle crypto's erop, dat was eenmaal gratis. Ik heb een foto daarvan toegevoegd, de hele PDF vind je hier. Daarbij maken ze gebruik van een "Crypto Timing Model" en geven ze dus tips om een bepaalde currency te kopen en te verkopen. Diegene die dit voorspellen zijn Juan Villaverde en Bruce Ng.

Is er iemand bekend met deze nieuwsbrief en wellicht lid van hun diensten? Ik ben benieuwd of dat daadwerkelijk goed is.

Ik ben benieuwd naar jullie eventuele ervaringen.

 

Screenshot 2020-09-03 at 9.30.34 PM - Edited.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...