Spring naar bijdragen

Aanvullende verificatieprocedure


Mitchbtc

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Heeft iemand ervaring met de aanvullende verificatieprocedure bij LeoVegas?

In de algemene voorwaarden zie ik dit staan:  LeoVegas will carry out additional verification procedures for any payout exceeding the equivalent of €3000 and reserves the right to carry such verification procedures in case of lower payouts.

Door een mooie hit op de lightning roulette met 500x heb ik een mooi bedrag gewonnen :)

 

Ik hoor het graag!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Heeft iemand ervaring met de aanvullende verificatieprocedure bij LeoVegas?
In de algemene voorwaarden zie ik dit staan:  LeoVegas will carry out additional verification procedures for any payout exceeding the equivalent of €3000 and reserves the right to carry such verification procedures in case of lower payouts.
Door een mooie hit op de lightning roulette met 500x heb ik een mooi bedrag gewonnen :)
 
Ik hoor het graag!
 
Het is simpel.....als jij je geld wil....aanleveren wat ze vragen......Het is frustrerend en belachelijk soms wat ze van je willen. Congrats on the win!

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reacties! Heb de standaard verificatieprocedure al gehad (Paspoort, bank statement) dus verwacht dat het wel goed komt. Hou jullie op de hoogte.
Je hebt de standaard info die je moet aanleveren.....maar ook de extra....als het dit je eerste cashout is bij Leo zal de standaard wel voldoende zijn.....hoop ik voor je.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Mitchbtc:

Dit is mijn eerste cashout bij Leo, maar wilde voordat ik de uitbetaling ging doen zeker zijn van alles. Zal nu de eerste uitbetaling aanvragen en kijken of het lukt, vervolgens het resterende bedrag uitbetalen. Thanks!

In de 24 jaar dat ik nu online spel heb ik nog nooit geen uitbetaling ontvangen (100+ accounts), als je alles netjes doet komt het altijd wel in orde.

Heel toevallig is er afgelopen maand wel een online account gesloten bij mij (mag daar niet meer spelen) maar geld wat er op staat wel gekregen. (eerste keer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei TheGreatOne:

In de 24 jaar dat ik nu online spel heb ik nog nooit geen uitbetaling ontvangen (100+ accounts), als je alles netjes doet komt het altijd wel in orde.

Heel toevallig is er afgelopen maand wel een online account gesloten bij mij (mag daar niet meer spelen) maar geld wat er op staat wel gekregen. (eerste keer)

Waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...