Jump to content

OOk hier niet willen uitbetalen door WWW.COOKIECASINO.COM


Recommended Posts

HELP "Wat kan ik doen om op een juiste manier mijn geld terug te krijgen van deze oplichters". Wie o Wie kan mij hierin helpen

Hallo,

Ach laat ik maar een online casino uitkiezen.  Cookiecasino.com, leek een leuke naam en de website zag er ook goied uit.

Na diverze inleg begfon gistreren de roulette goed te draaien, mn de Italiaanse  Live roulette, want kon dan op scherm mee kijken wie er gewonnen had.

En een bedragen die men won!!!   (heb ik nu mijn twijfels over of het geen lokkertjes zijn). Kortom nde roulette begon te draaien en de laatste draaien ging niet  meer en wilde  € 2.000,- cashen.

Lang bezig geweest om alle documenten voor verificatie te sturen want telkens was dit niet approoved.   

Nadat ik dacht dat ik alle verificatie documenten  netjes en goed heb  aangeleverd wat 11 uren  heeft geduurd en na 20 keer gechat te hebben en veel mails,  was alles klaar voor uitbetaling.

Betaling weer afgekeurd moest een duidelijke  selfie met ID maken. Binnen 10 minuten gemaakt en geupload. Zo gezegd zo gedaan. de laatste moet nog beoordeeld worden.  3 uren nadayt ik de laatste document had gestuurd nog steeds geen uitbetaling. Ik zag het al omdat de status van de laatste document staat nog op Pending wat dus betekend dat er niet uitbetaald kan worden... 

NuNu wachten op akkoord en uitbetaling.en zojuist opgelicht door Cookiecasino.com ze willen geen uitbetaling van € 2.000,- doen na 11 uren bezig te zijn geweest om alle documenten voor verificatie te sturen want telkens was het niet approoved.  

Kennelijk wil Cookiecasino.com niet uitbetalen of.....voor de zoveelste keer de chat gestart.

Ondertussen al gechat met heel veel Angela's , Jessica's , Dylans,  etc..... mooie namen maar zal denk ik wel door 1 persoon de support zijn.

Mijn vraag: Wanneer gaan ze goekeuren en wordt het geld overgemaakt.  Kreeg ik als reactie: Your document has to be revieuwd, mijn reactie was meteen leg uit wat bedoel je met review. 

Ze schreef dan u moet geduld hebben.

Ik gapte nog Oh dat heb ik wel hoor na meer dan 9 uren wachten op mijn geld, lukt het me wel nog ff, Angela bedankte me hartelijk voor het Geduld.

Uiteindelijk  met Angela de laatste chat gesprek was ik niet veel wijs uitgeworden. Ergens in het laatste gedeelte voelde al nattigheid maar liet dit niet merken.

Meteen na de chat heb ik Schermprintjes gemaakt van mijn historie en Account  info en Uiitbetaling verzoeken gedaan.

Ik ging nog een mailtje dichten naar de Cookiecasinoi.com Support team wanneer dat  ENE document nou eens goedgekeurd gaat worden en het geld overgemaakt zal worden.

Terwijl ik met de emailtje bezig was  kwam onderstaande e-mail van www.Cookiecasino.com binnen.  IK heb mijn mail gewoon verzonden en wacht op een mogelijke reactie.

Kortom dit alles gebeurde zo 10 minuten na mijn  chat met Angela.  

===================================================================

Dear player,

The security department was forced to close your account and confiscate your winnings due to the following reason: verification document forgery / graphically edited documents.

Based on that, your account has been closed, without any chance of reopening.
If we determine in the future that you have opened a new account in our Сasino, the account will also be closed and all funds confiscated.
You can get acquainted with the full version of our Terms & Conditions on our website.

https://www.cookiecasino.com/terms-and-conditions

Keep in mind that you have agreed with our Terms and Conditions during the registration process.

This decision was made by casino's management and is not subject to further consideration.

Respectfully,
Casino Support Team

===================================================================

 

Het leukste van hun email is het laatste woord ter afsluiting van hun mail. respectfully 

Kortom Wie o wie kan mij helpen om mijn geld terug te krijgen van deze oplichters.

Link to comment
Share on other sites

17 uur geleden zei JoChris:

 

Kortom Wie o wie kan mij helpen om mijn geld terug te krijgen van deze oplichters.

Ok Cookiecasino dus. Laten we daar mee beginnen. Het is een nieuw online casino en waarschijnlijk ben je hier gekomen omdat er op andere website (nep) reclame over gemaakt is. Waarom niet bij een betrouwbare partij spelen? Daarnaast is het nog verboden om als Nederlander online te gokken en mogen internet casino's officieel geen Nederlanders aannemen om te gokken. Vanaf het 3e kwartaal in 2021 is dit wel zo aangezien dan de nieuwe online casino wetgeving actief is en je oa kan gokken bij het Online Holland Casino.

 

Nu jouw  case:

Ze zeggen dus dat je iets hebt aangepast mbt je documenten die je hebt opgestuurd, is verandert? Zo niet en je ben meerderjarig en je hebt ook aan alle andere voorwaarden voldaan zoals (1 account, geen bonusvoorwaarden overtreden etc.) krijg je gewoon je geld. Links om of rechts om en zal ik je meehelpen. Maar belangrijk is om even na gaan of je inderdaad niks verandert hebt.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ok Cookiecasino dus. Laten we daar mee beginnen. Het is een nieuw online casino">online casino en waarschijnlijk ben je hier gekomen omdat er op andere website (nep) reclame over gemaakt is. Waarom niet bij een betrouwbare partij spelen? Daarnaast is het nog verboden om als Nederlander online te gokken en mogen internet casino's officieel geen Nederlanders aannemen om te gokken. Vanaf het 3e kwartaal in 2021 is dit wel zo aangezien dan de nieuwe online casino">online casino wetgeving actief is en je oa kan gokken bij het Online Holland Casino">Holland Casino.

 

Nu jouw  case:

Ze zeggen dus dat je iets hebt aangepast mbt je documenten die je hebt opgestuurd, is verandert? Zo niet en je ben meerderjarig en je hebt ook aan alle andere voorwaarden voldaan zoals (1 account, geen bonusvoorwaarden overtreden etc.) krijg je gewoon je geld. Links om of rechts om en zal ik je meehelpen. Maar belangrijk is om even na gaan of je inderdaad niks verandert hebt.

Dank je wel voor je bericht, ik ben meerderjarig en heb geen documenten  vervalst. (Waarom zou ik)Ik  speel ook bij Casinoeuro.com en bij bettson.com dat gaat prima.  Al mijn documenten zijn origineel Printscreen en selfie met ID card

Graag je hulp hoe ik hier mijn geld kan krijgen. Hartelijk dank voor je reactie.

ik speel zonder bonus. En heb geen overtreding gedaan.

Edited by JoChris
Toevoeging
Link to comment
Share on other sites

17 uur geleden zei JackPot:

Zijn je documenten wel juist? Men zegt niet voor niets dat ze zijn vervalst?

Nou. Niets voor niets???? Ik ben meerderjarig en heb meer dan 12x documenten gestuurd. Allemaal screenprints en kopieën gemaakt van betalingen.  Dus weet niet welke technicus ze in dienst hebben... 

 

Link to comment
Share on other sites

Zojuist zei JoChris:

Mee ben meerderjarig en hen gewoon alle documenten netjes gestuurd.

Top, als dit zo is dan ga je eerst de volgende stap maken. Je antwoord netjes op hun email dat alle formulieren origineel zijn en je best nog een keer het op wilt sturen zodat ze het kunnen zien, desnoods op een andere manier het opsturen (via post, andere scan (via telefoon) of zelfs live via telefoon check etc.) En aangeven dat je niks verandert hebt. Vriendelijk blijven in de email en niet meer de chat in (daar zitten vaak mensen die aan de onderkant binnen zijn gekomen en weinig tot niks snappen).

 

In deze email geef je ook aan dat dit een officiële waarschuwing is (official complaint) dat ze gewoon goed je verificatie proces moeten doen (daar kunnen ze gewoon de tijd voor nemen en doe dat ook, geef ze tijd hiervoor, kan ook echt dagen duren!) de boefjes 🙂

In deze mail geef je ook aan dat als ze niet hun best doen om het verificatie proces goed te doen je contact gaat opnemen met de MGA : https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/   (dit is zeg maar de waakhond op Malta die zorgt voor eerlijk spel en dat klachten opgelost worden , vooral als het aan de kant van het casino ligt en aangezien ik gek ben op Cookies, wachten we nog eventje met dreigen en dan komt pas in een later stadium maar denk dat ze hier al hard gaan dansen voor je. Hou ons op de hoogte Chris.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Heb inmiddels al the email opgemaakt en verzonden. Voorlopig valt er weinig te verspelen.. Nogmaals veel dankdanken wachten nu hun reactie af.
 

Wacht het rustig af. Als jij niets verkeerds hebt gedaan, gaat het goed komen. Het kan even duren.

Als je voortaan een gedegen casino zoekt, kijk dan vooral op Onetime. Bekijk maar eens wat anderen te zeggen hadden over dit casino via de volgende link:


https://www.onetime.nl/onlinecasinos/listing/cookie-casino

Onetime is eerlijk en onafhankelijk, dit casino scoort niet goed. Desondanks heb ik goede hoop. We zouden het waarderen als je een review achterlaat op het moment dat dit hoofdstuk afgesloten is.
Link to comment
Share on other sites

Wachte eerst deze af dan one time???

Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Heb meteen een reactie gekregen waarom de selfie met ID gemanipuleerd is.

Ik hier als reactie gestuurd 4 nieuwe selfies met de opmerking bijgaand nieuwe selfies achterelkaar opgenomen en ben beschikbaar voor live chat via messenger of whatapp videocall.

Wacht nu op reactie.

Nogmaals Thx....

Want het gaat toch niet om manipulatie van de selfie want dat is het niet. Daarom ben ik er niet op ingegaan. Wel nieuwe selfies. En de uitnodiging voor VC. Als dit niet eerlijk duidelijk en transparant overkomt weet ik het niet.

 

Wel netjes dat ze meteen reageerden. Toch??🤭

 

Edited by JoChris
Aanvulling
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 uur geleden zei TheGreatOne:

Top, als dit zo is dan ga je eerst de volgende stap maken. Je antwoord netjes op hun email dat alle formulieren origineel zijn en je best nog een keer het op wilt sturen zodat ze het kunnen zien, desnoods op een andere manier het opsturen (via post, andere scan (via telefoon) of zelfs live via telefoon check etc.) En aangeven dat je niks verandert hebt. Vriendelijk blijven in de email en niet meer de chat in (daar zitten vaak mensen die aan de onderkant binnen zijn gekomen en weinig tot niks snappen).

 

In deze email geef je ook aan dat dit een officiële waarschuwing is (official complaint) dat ze gewoon goed je verificatie proces moeten doen (daar kunnen ze gewoon de tijd voor nemen en doe dat ook, geef ze tijd hiervoor, kan ook echt dagen duren!) de boefjes 🙂

In deze mail geef je ook aan dat als ze niet hun best doen om het verificatie proces goed te doen je contact gaat opnemen met de MGA : https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/   (dit is zeg maar de waakhond op Malta die zorgt voor eerlijk spel en dat klachten opgelost worden , vooral als het aan de kant van het casino ligt en aangezien ik gek ben op Cookies, wachten we nog eventje met dreigen en dan komt pas in een later stadium maar denk dat ze hier al hard gaan dansen voor je. Hou ons op de hoogte Chris.

 

Na de heen en weer gemaild wat so far zo good was kwamen ze niet uit. Mijn nieuwe info en uitnodiging om dit goed te regelen werd hun kennelijk te veel want het gaat om de selfie wat niet goed was.

Toen stuurde ze me een zelfde afwijzing wat ik al eerder gestuurd heb hier. Maar nu mijn reactie. Let niet op mijn Engels.

---------

Hello,
 
I am very sorry to read your message.
 
So you can not answer 2 of my simple questions? and send me the decision that all ready was made.
 
Hmmm.... I thought we make the best effort to solve this but apparently is just from one side. Mine!
 
I hoped we can solve it together. In a decent way. For me as a student is € 2000.- very very much. for you as online internet peanuts perhaps.
 
You can stand on your regulations but fair is fair Every offer I suggest and send to solve this problem you do not want to take. Makes me wonder......
 
As I told you before,
This is an official complaint and I expect you will do your best to start a new fair verification process again.
 
As the last emails shows that You will not start a new fair verification process.
 
There for I am forced to report this to the MGA
Il send all our emails and anscripts,etc...
 
Screenpictures: I have from my (Now closed) coockie accoiunt
 
- Profile info
- Balance
- History
- Document
 
I regret this has to go this far.
Loose or win that's the game.
 
But this is not right.
 
Sincerely

---------------

 

Heb inmiddels een klacht gedaan bij MGA

Kreeg ik zojuist bericht dat het opnieuw door hogerhand wordt gerevieuwd.

Ik wacht af en hou jullie op de hoogte.

Hartelijk dank voor de support. Voel me gesteund als hardwerkende student.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by JoChris
Aanvulling
Link to comment
Share on other sites

2 uur geleden zei JoChris:

Wachte eerst deze af dan one time???

Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Heb meteen een reactie gekregen waarom de selfie met ID gemanipuleerd is.

Ik hier als reactie gestuurd 4 nieuwe selfies met de opmerking bijgaand nieuwe selfies achterelkaar opgenomen en ben beschikbaar voor live chat via messenger of whatapp videocall.

Wacht nu op reactie.

Nogmaals Thx....

Want het gaat toch niet om manipulatie van de selfie want dat is het niet. Daarom ben ik er niet op ingegaan. Wel nieuwe selfies. En de uitnodiging voor VC. Als dit niet eerlijk duidelijk en transparant overkomt weet ik het niet.

 

Wel netjes dat ze meteen reageerden. Toch??🤭

 

Ik heb inmiddels een klacht gedaan bij MGA lees bericht bij the Great Giant.. bedankt. Oor de support keep you all posted., 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei JoChris:

 

Heb inmiddels een klacht gedaan bij MGA

Kreeg ik zojuist bericht dat het opnieuw door hogerhand wordt gerevieuwd.

Ik wacht af en hou jullie op de hoogte.

Hartelijk dank voor de support. Voel me gesteund als hardwerkende student.

 

Wij houden van mensen die vragen en acteren, snap dat je ziek er van bent €2000,00 is super veel geld en plus ze komen met zo onzin reden dat je bijna gaat denken dat dit hun verdienmodel is (zou mij trouwens niks verbazen over dit casino!) Gelukkig heb je de MGA, Onetime en in het laatste geval nog de KSA (is de waakhond van Nederland en als die hoort dat hardwerkende studenten worden aangepakt door een illegaal casino gaat ze daar niet alleen dansen maar ook de polonaise doen 🙂

 

Ik denk wel dat hogerhand jouw mail serieus neemt en nog een keer goed er naar gaat kijken en dan... we gaan het zien. Dossier is in ieder geval weer open en dat smaakt goed! Well done sir.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Op 3-10-2020 om 15:26 zei TheGreatOne:

Wij houden van mensen die vragen en acteren, snap dat je ziek er van bent €2000,00 is super veel geld en plus ze komen met zo onzin reden dat je bijna gaat denken dat dit hun verdienmodel is (zou mij trouwens niks verbazen over dit casino!) Gelukkig heb je de MGA, Onetime en in het laatste geval nog de KSA (is de waakhond van Nederland en als die hoort dat hardwerkende studenten worden aangepakt door een illegaal casino gaat ze daar niet alleen dansen maar ook de polonaise doen 🙂

 

Ik denk wel dat hogerhand jouw mail serieus neemt en nog een keer goed er naar gaat kijken en dan... we gaan het zien. Dossier is in ieder geval weer open en dat smaakt goed! Well done sir.

🖤 hoe ik dit zwart hartje weg.......

Maar goed ONE TIME ROCKS....

Het Goede Nieuws. Vandaag ticket solved and payment  aangevraagd.

Na mijn nette vragen en vermelding van MGA kreeg ik gisteren een mail met de vraag of ik wederom een selfie met heel veel voorwaarden per mail wilde sturen.

Ik heb 11 fotos laten nemen met mijn ID vasthouden met 2 handen etc..... Alle 11 fotos heb ik ze opgestuurd.

Reactie: wij gaan de selfies beoordelen.

Vandaag,  een mail met bericht dat mijn account is heropend en of ik een selfie hier wilt uploaden. Ik in mijn account ingelogd en yessss het is heropend. Ik heb meteen alle 11 fotos hier  geupload.

Saldo staat nog goed .... Ennn  na een uur of 2 wachten zag ik dat alle 11 de selfies zijn goedgekeurd. Uitbetaling is goedgekeurd Wacht bijschrijving....

Een mail met excuses voor de oponthoud...

Heb MGA mail gestuurd om mijn ticket aldaar te sluiten.

En jullie Kanjers wil ik bedanken voor alle steun en support en opbeuren woorden.

YOU ARE THE BEST..

Op one time...👍

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 uur geleden zei TheGreatOne:

Heel mooi, dank voor je update wordt erg gewaardeerd.

 

Even aan een paar touwtjes trekken en hup daar gaan ze. De boefjes. Blij dat je hier je verhaal hebt gedaan en hopelijk kunnen andere mensen hier ook nog wat aan hebben.

Wat ga je er mee doen?

Collegegeld en sneakers.......ff onetime checken...  

Edited by JoChris
Aanvulling
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...