Jump to content

Recommended Posts

Beste mensen,

ik speel geregeld een spelletje op neonvegas.com. Je kan hierbij gelijk storten via trustly en hoeft niet een heel uitgebreid account aan te maken. Nu heb ik één keer €500,- uit laten betalen via trustly en dit ging goed en snel. Nu heb ik echter nog meer gewonnen en heb ik 4 aparte withdrawals lopen. Deze zijn door het casino zelf gelijk geaccepteerd, maar ik zie ze nog niet op mijn bankrekening staan. Het vreemde is ook dat ik niet meer bij het casino kan inloggen via trustly. Ook kan ik niet meer storten via trustly. Ik krijg de foutmelding “login failed”. Ik heb met het casino overlegt en deze zeggen dat er niets vreemds aan de hand is. Dit klopt ook wel, want op een andere trustly website kan ik ook niks meer doen. Ik heb trustly een bericht gestuurd, maar dat duurt wel even voordat ze daar op reageren denk ik. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit herkennen of ook hebben meegemaakt? Het probleem lijkt of bij trustly te liggen of bij de rabobank die het eventueel blokkeert. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Pesmeister:

Beste mensen,

ik speel geregeld een spelletje op neonvegas.com. Je kan hierbij gelijk storten via trustly en hoeft niet een heel uitgebreid account aan te maken. Nu heb ik één keer €500,- uit laten betalen via trustly en dit ging goed en snel. Nu heb ik echter nog meer gewonnen en heb ik 4 aparte withdrawals lopen. Deze zijn door het casino zelf gelijk geaccepteerd, maar ik zie ze nog niet op mijn bankrekening staan. Het vreemde is ook dat ik niet meer bij het casino kan inloggen via trustly. Ook kan ik niet meer storten via trustly. Ik krijg de foutmelding “login failed”. Ik heb met het casino overlegt en deze zeggen dat er niets vreemds aan de hand is. Dit klopt ook wel, want op een andere trustly website kan ik ook niks meer doen. Ik heb trustly een bericht gestuurd, maar dat duurt wel even voordat ze daar op reageren denk ik. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit herkennen of ook hebben meegemaakt? Het probleem lijkt of bij trustly te liggen of bij de rabobank die het eventueel blokkeert. 

Dan heb je waarschijnlijk te veel transacties (instant deposit limit van trustly zelf) gedaan of nog onverwerkte transacties lopen. Zodra deze zijn verwerkt dan kun je weer met trustly werken. In het weekend zijn ze gesloten en het wordt door een NL bank gezien als buitenlandse transactie. De buitenlandse transacties nemen altijd meer tijd in beslag, 2 werkdagen normaal. Weekend duurt langer. Dit kun je terug vinden op: https://www.trustly.net/nl/support/deposits

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kingace, dank je voor je reactie. Ik wacht het na het weekend nog even af dan. Ik had geen idee dat er limieten aan verbonden waren. Dacht dat je onbeperkt zou kunnen storten en opnemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom @Pesmeister  Het klopt helemaal wat KingAce zegt. Wij hebben hier zelf ook regelmatig last van dat het wat langer duurt voordat het op de bankrekening staat (zoals bij de ING). Trustly hebben ze in het leven geroepen als een soort van dekmantel voor Ideal omdat officieel Neonvegas hun online casino waar niet mag richten op Nederlanders (online gokken is verboden nog tot 1 - 10 -21).

Eigenlijk komt het altijd goed met de betalingen, helemaal als het casino dit heeft bevestigd. Grote voordeel is dat je het ook nog niet kan uitgeven 🙂  Geniet van het weekend.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...