Spring naar bijdragen

live sport kijken - MOET je dan ook inzetten?


KiRo

Aanbevolen berichten

Na email-contact met een aardig persoon van onetime.nl plak ik onze vraag in het forum:

 

Wat een prettige site heeft u gebouwd! Duidelijk, bijna een soort 'online wedden voor dummies', heel fijn!

Maar:
Wij zijn benieuwd of je een betting-site ook kunt gebruiken om bepaalde wedstrijden live te kijken. Het staat op divers internet wel hier en daar genoemd, maar we begrijpen het toch niet helemaal. Ook uit uw site haal ik niet de informatie die ik graag wil. 

We kijken nog wel eens via 'hesgoal' (voetbal), maar voor dit weekend kom ik daar niet verder mee, ik wil graag darten kijken.
Ik weet natuurlijk dat het via 'PDCTV' betaald (weekend-pas of abonnement) kan worden bekeken.

Vandaag gaat het ons bijvoorbeeld om "European Darts Grand Prix" van de PDC. 
Ik denk dat ik begrepen heb dat het mogelijk is om dit te kijken via Unibet. Om te kunnen kijken moet je saldo hebben, maar moet je dan ook een weddenschap afsluiten? Bijvoorbeeld voor de wedstrijd die je wilt zien. Of kun je kijken en het saldo laten staan? Zodat je later (morgen, volgende week, november) weer iets via hun kunt kijken?

Ik hoop dat u moeite kunt en wilt nemen om ons te antwoorden, alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi KiRo,

 

Welkom allereerst op dit gezellige forum! 

Om wedstrijden te kunnen bekijken hoef je geen weddenschap te plaatsen op de goksite waar je vanaf streamt. Wel moet je ervoor zorgen dat je minimaal 0,01 cent op je account hebt. Om te kunnen blijven streamen van de wedstrijden die worden uitgezonden via die site. Unibet en Bwin vind ik het prettigst om van te streamen. Je account opwaarderen kan meestal vanaf 5 euro, maar soms kun je ook aan gratis betting fee komen via lopende acties. Waarmee je dus ook gewoon kunt kijken nadat dit tegoed is bijgeschreven op je account. Je tegoed kun je gewoon laten staan.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...