Spring naar bijdragen

Nieuwe uitbetaal ellende


SCi

Aanbevolen berichten

Na eerdere ellende met Leo om een nieuwe creditcard eindelijk op verify te krijgen lijkt het nu weer raak te zijn.

Uitbetalingen worden aangegeven als verwerkt om kort daarna doodleuk weer te worden gecancelled.

Uiteraard bij de livechat aangeklopt die na vrij lang wachten aangaf dat de betaling alsnog was "doorgedrukt" .

Geen goed gevoel erbij dus meteen gechecked , ook nu bleek de uitbetaling gecancelled...

Na wederom lang wachten kwam de halfbakken melding dat er problemen waren met uitbetalen via creditcard..  🙄  ( niet bij storten uiteraard... )

Die viel niet lekker maar ik kreeg toestemming om een uitbetaling via trustly te laten doen ( wat normaliter een keiharde nono is , bron van storten en uitbetalen moet dezelfde zijn )

Het nieuwe verzoek is ingeschoten maar ik houd er een erg nare smaak aan over..  oppassen is de boodschap !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rhellevo:

Misschien rare vraag hoor:

waarom ga je gokken met krediet?

eigenlijk is dat gevaarlijk, je hebt geen geld maar toch ga je gokken, of zie ik dat verkeerd.


Misschien een raar antwoord hoor:

Waaruit maak jij op dat als iemand met een creditcard betaald geen geld heeft?

Eigenlijk zeg jij dus, dat onder andere alle rijke mensen die met een platinum creditcard betalen geen of onvoldoende geld op hun bankrekening hebben. 
Dat zie jij @rhellevo inderdaad verkeerd denk ik bij @SCi.😉😂😁

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei rhellevo:

Misschien rare vraag hoor:

waarom ga je gokken met krediet?

eigenlijk is dat gevaarlijk, je hebt geen geld maar toch ga je gokken, of zie ik dat verkeerd.

Ik sluit me aan bij @KingAce, het hoeft inderdaad niet te betekenen dat je geen geld hebt. Je hebt me overigens geïnspireerd @rhellevo. Binnenkort een artikel hierover....Dank daarvoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses voor de late reply.

 

Ik heb eerder bij leo al issues gehad omtrend credit cards ; toen ging het om een hele rare verificatie procedure waarbij men een volledige naam wilde zien ( terwijl creditcards altijd op initiaal staan )

Na veel geharrewar en contact met m'n bank ( die overigens graag wilde meewerken maar ook de overeenkomst op initiaal had staan )  ging leo ineens overstag en was alles ineens

toch in orde.. 

Ik heb toen een tijd niet meer gespeeld maar nu ineens gaat men toch weer moeilijk doen als het op uitbetalen aankomt..

De nieuwe uitbetaling via trustly ( wat dus eigenlijk helemaal niet zou moeten kunnen )  staat nu overigens op complete en ik heb ook bevestiging gehad.

Toch zit het me nog altijd niet lekker.

 

Ter aanvulling :   De creditcard die ik heb heeft een lage limiet en word elke maand automatisch afgeschreven. Een echte schuld opbouwen is dus niet mogelijk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update:

De rare uitbetaling via trustly is gek genoeg goed verlopen.

 

Tijd om eens te proberen hoe de volgende uitbetaling gaat...

 

Een nieuw uitbetaalverzoek ingeschoten . deze komt niet meteen op completed te staan maar blijft wederom "hangen"

In de vorige cyclus schoot het verzoek na enkele minuten naar cancelled dus besloot ik nu te wachten.

Na 10 minuten bleef het verzoek op "pending" staan , raar want uitbetalingen via credit card gingen voorheen altijd vlot ( vrij meteen )  naar completed.

Wederom een balletje in de chat opgegooit , deze kwam al vlot met een uitleg  " wij hebben 'm geaccepteerd maar de creditcard provider voert 'm niet door " 🙄

Maar natuurlijk... 🙄

 

Een uurtje later nam ik eens een kijkje in m'n account om te zien wat er gebeurt was.

Opmerkelijk genoeg stond de status nu wél op completed , het kan dus toch !

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Eens kijken hoe Leo het doet als je puur alleen via trustly werkt.. 

 

Afgelopen week wat mutaties gedaan zonder issues.

Vannacht flink aan het rondspelen geweest en zodoende meerdere transacties kunnen doen.

2 afzonderlijke opnames van 100 euro gingen er in een oogwenk doorheen , ze werden zelfs vrijwel meteen op m'n rekening bijgeschreven  ( wat je tegenwoordig met IBAN ook mag verwachten imho.. )

Echter ging het mis bij een opname van 500 euro , deze bleef in "pending" hangen.

Ook na meer dan een uur geen beweging.

Cancelled en na nog een rondje rondspelen wederom ingeschoten met dezelfde waarde.

Deze bleek 5 uur later nog altijd doodleuk op pending te staan.

 

De livechat had de standaardreactie al klaar ; uitbetalingen kunnen 2 tot 3 werkdagen duren.

Op mijn repons ; waarom gingen 2 kleinere betalingen eerder in de nacht er dan in een oogwenk doorheen ?   ...  kwam niet meteen reactie.

Na wat aandringen van mijn kant werd m'n verzoek met de hand ingeschoten en sprong hij wél naar completed.

 

Ook met trustly gaat het dus niet altijd even soepeltjes bij Leo...

Scherp blijven en meteen aan de bel trekken is een must lijkt wel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Het was weer even geleden maar de soap krijgt weer een nieuwe ronde.. 🙄

 

Afgelopen week wat kleine mutaties gedaan via trustly die allen vlekkeloos verliepen.

De beveilingssituatie met mastercard blijkt echter veranderd ; bij storten moet ik buiten de site om bij m'n bank handmatig een goedkeuring inschieten

( voorheen ging dat altijd op de site zelf )

Veel teveel gedoe imho dus storten ga ik niet meer via cc.

 

Echter is er nog een opname die , surprise surprise , wederom blijft 'hangen' ... 🤐

Live support heeft er momenteel geen zin in ( offline.. )  dus het gaat nog flink aanpoten worden om m'n opname voor elkaar te krijgen ben ik bang.. 🤔

 

Update na 2 uur :

 

Livesupport loopt weer en kwam met het volgende :

 

Lately it has been because of understaffed staff. But we have gotten alot of new paymentagents, so it should get quicker eventually. Im still waiting for an answer about your withdrawal, and there is a bit of a queue.

 

Daar gaat iets niet lekker... 🙄

bewerkt door SCi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update

De status van de withdrawal staat op completed maar de centen zijn er nog altijd niet 23 uur later..

De feiten zijn te simpel om te negeren ; kleine IBAN boekingen gaan vrijwel onmiddelijk ( zoals het ook hoort , alle IBAN betalingen zouden vrijwel instant moeten zijn )

maar oh wee als je wat meer te boeken hebt...

De live chat schiet nu in smoesjes modus en reageert dat betalingen 2 tot 4 dagen kunnen duren, op mijn reply waarom er dan er verschil is tussen de kleine boekingen en de grote komt geen reactie ( letterlijk ; agent reageerde niet meer .. )

 

Ben nu wel een beetje klaar met leejoo..  🤮

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je gewoon iets meer geduld moet hebben. Je gaat je geld echt wel krijgen. Beetje azijnpissen dit. LeoVegas draait zijn hand echt niet om €500.

Betaal je uit en staat ie op pending? Gewoon gelijk aan livesupport vragen of ze hem door willen zetten. Ik heb dit zeker 10x gedaan en dan deden ze dan ook direct. Soms komt het geld gelijk, soms moet je even wachten. Als zij 2-4 dagen aangeven dan is het 2-4 dagen, staat niet voor niks in hun voorwaarden. Alles wat eerder is moet je als mooi meegenomen zien.

Ik heb bij LeoVegas vaak bedragen boven de €500 laten uitbetalen en altijd netjes mijn geld gehad.

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei SCi:

Toch blijf ik het raar vinden dat kleine payouts wél vlot kunnen en de wat grotere flink wat moeite kosten.

Inmiddels hebben ze betaald en is het klaar.

afhankelijk van het bedrag moeten grote uitbetalingen vaak door een manager goedgekeurd worden. Ook kijkt het Fraudeteam dan vaak nog of ze iets onrechtmatigs zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij duurt het bij Leo standaard een paar dagen. Maar dat is eigen schuld, dikke bult.

Had nl er abuis een storting gedaan met mijn zakelijke rekening en die kunnen ze niet verifiëren. Dus volgens mij moet elke uitbetaling, ook die van een paar tientjes, handmatig doorgedrukt worden. Jammer maar niet onoverkomelijk.

Overigens werkt het bij mij elke keer prima als ik in de chat vraag of ze hem door willen zetten, dan is het er binnen no time. Ik vraag het dan ook netjes en ga er nooit met gestrekt been in. Heb ik van @DeValsspelergeleerd 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...