Jump to content
SCi

Nieuwe uitbetaal ellende

Recommended Posts

Na eerdere ellende met Leo om een nieuwe creditcard eindelijk op verify te krijgen lijkt het nu weer raak te zijn.

Uitbetalingen worden aangegeven als verwerkt om kort daarna doodleuk weer te worden gecancelled.

Uiteraard bij de livechat aangeklopt die na vrij lang wachten aangaf dat de betaling alsnog was "doorgedrukt" .

Geen goed gevoel erbij dus meteen gechecked , ook nu bleek de uitbetaling gecancelled...

Na wederom lang wachten kwam de halfbakken melding dat er problemen waren met uitbetalen via creditcard..  🙄  ( niet bij storten uiteraard... )

Die viel niet lekker maar ik kreeg toestemming om een uitbetaling via trustly te laten doen ( wat normaliter een keiharde nono is , bron van storten en uitbetalen moet dezelfde zijn )

Het nieuwe verzoek is ingeschoten maar ik houd er een erg nare smaak aan over..  oppassen is de boodschap !

• Like 1

Misschien rare vraag hoor:

waarom ga je gokken met krediet?

eigenlijk is dat gevaarlijk, je hebt geen geld maar toch ga je gokken, of zie ik dat verkeerd.

2 uur geleden zei rhellevo:

eigenlijk is dat gevaarlijk, je hebt geen geld maar toch ga je gokken, of zie ik dat verkeerd.

Misschien een raar antwoord hoor:

Waaruit maak jij op dat als iemand met een creditcard betaald geen geld heeft?

Eigenlijk zeg jij dus, dat onder andere alle rijke mensen die met een platinum creditcard betalen geen of onvoldoende geld op hun bankrekening hebben. 
Dat zie jij @rhellevo inderdaad verkeerd denk ik bij @SCi.😉😂😁

Edited by KingAce
  • Like 1

5 uur geleden zei rhellevo:

Ik sluit me aan bij @KingAce, het hoeft inderdaad niet te betekenen dat je geen geld hebt. Je hebt me overigens geïnspireerd @rhellevo. Binnenkort een artikel hierover....Dank daarvoor

Excuses voor de late reply.

Ik heb eerder bij leo al issues gehad omtrend credit cards ; toen ging het om een hele rare verificatie procedure waarbij men een volledige naam wilde zien ( terwijl creditcards altijd op initiaal staan )

Na veel geharrewar en contact met m'n bank ( die overigens graag wilde meewerken maar ook de overeenkomst op initiaal had staan )  ging leo ineens overstag en was alles ineens

toch in orde.. 

Ik heb toen een tijd niet meer gespeeld maar nu ineens gaat men toch weer moeilijk doen als het op uitbetalen aankomt..

De nieuwe uitbetaling via trustly ( wat dus eigenlijk helemaal niet zou moeten kunnen )  staat nu overigens op complete en ik heb ook bevestiging gehad.

Toch zit het me nog altijd niet lekker.

Ter aanvulling :   De creditcard die ik heb heeft een lage limiet en word elke maand automatisch afgeschreven. Een echte schuld opbouwen is dus niet mogelijk.

• Like 2

Update:

De rare uitbetaling via trustly is gek genoeg goed verlopen.

Tijd om eens te proberen hoe de volgende uitbetaling gaat...

Een nieuw uitbetaalverzoek ingeschoten . deze komt niet meteen op completed te staan maar blijft wederom "hangen"

In de vorige cyclus schoot het verzoek na enkele minuten naar cancelled dus besloot ik nu te wachten.

Na 10 minuten bleef het verzoek op "pending" staan , raar want uitbetalingen via credit card gingen voorheen altijd vlot ( vrij meteen )  naar completed.

Wederom een balletje in de chat opgegooit , deze kwam al vlot met een uitleg  " wij hebben 'm geaccepteerd maar de creditcard provider voert 'm niet door " 🙄

Maar natuurlijk... 🙄

Een uurtje later nam ik eens een kijkje in m'n account om te zien wat er gebeurt was.

Opmerkelijk genoeg stond de status nu wél op completed , het kan dus toch !

• Thanks 1

Eens kijken hoe Leo het doet als je puur alleen via trustly werkt.. 

Afgelopen week wat mutaties gedaan zonder issues.

Vannacht flink aan het rondspelen geweest en zodoende meerdere transacties kunnen doen.

2 afzonderlijke opnames van 100 euro gingen er in een oogwenk doorheen , ze werden zelfs vrijwel meteen op m'n rekening bijgeschreven  ( wat je tegenwoordig met IBAN ook mag verwachten imho.. )

Echter ging het mis bij een opname van 500 euro , deze bleef in "pending" hangen.

Ook na meer dan een uur geen beweging.

Cancelled en na nog een rondje rondspelen wederom ingeschoten met dezelfde waarde.

Deze bleek 5 uur later nog altijd doodleuk op pending te staan.

De livechat had de standaardreactie al klaar ; uitbetalingen kunnen 2 tot 3 werkdagen duren.

Op mijn repons ; waarom gingen 2 kleinere betalingen eerder in de nacht er dan in een oogwenk doorheen ?   ...  kwam niet meteen reactie.

Na wat aandringen van mijn kant werd m'n verzoek met de hand ingeschoten en sprong hij wél naar completed.

Ook met trustly gaat het dus niet altijd even soepeltjes bij Leo...

Scherp blijven en meteen aan de bel trekken is een must lijkt wel..

• Like 1