Spring naar bijdragen

Review slot El Torero


Gast

Aanbevolen berichten

Als je in Duitsland bent geweest en je hebt lopen spelen op een Merkur automaat dan ben je vast bekend met dit spel. El torero señor! Merkur blijft me verassen met haar spellen. Sommige spellen zijn zo lelijk als wat maar kunnen flink uitbetalen! Je kan het dus raden dat El Torero een populaire game van Merkur is. De Duitsers zijn erg gek op dit slot dat je ook vaak op YouTube video's ziet. Op deze slot probeerde ik € 20,00 uit met € 0,20 per draai. Het spel heeft een RTP van 96,08% wat prima is. Helaas heb ik dit spel nog nooit in een fysieke gokhal in Nederland gezien. Zal ik een mooie bonus bemachtigen?

Hoe werkt het spel?
El torero is geen ingewikkelde kast. Het is de bedoeling dat je de goede symbolen krijgt. El torero (wild) is het hoogste symbool. Als je 5 van deze symbolen naast elkaar hebt win je € 10,00 met € 0,10 inzet. Dit is niet slecht. Het krijgen van een bonus is erg fijn in dit spel. Magic Mirror, ook een spel van Merkur heeft geen goede uitbetalingen voor 5 symbolen op een rij wat dit keer ook voor El Torero het geval is. Je moet het echt hebben van de wildsymbolen of bonusspellen. 

Bonus
Als je 3 stieren weet te krijgen win je 10 gratis games. Tijdens de free games kan El Torero tevoorschijn komen die dan blijft staan op het veld. Het is de bedoeling dat je tijdens de free games zoveel mogelijk wild symbolen krijgt omdat die dus blijven staan (ook wel sticky wild genoemd). Het is dan makkelijker om grotere prijzen te winnen. Het vervelende aan dit spel is dat de stieren maar op 3 rollen komen. Rol 1, 3 en 5 en het is dus moeilijker is om een bonus te krijgen. 

Inzet
Je kan inzetten vanaf € 0,10 tot maximaal €100,00 per draai. Uiteraard in een speelhal zal je geen € 100,00 kunnen inzetten. Wie weet ooit? Dan weten we wel dat je RTP bijna 99% is haha omdat je maar maximaal € 40,00 per uur mag verliezen.

Mijn mening
Het is een hele leuke slot om te spelen. Helaas heb je slechte uitbetalingen zonder een bonusgame. Als je bijvoorbeeld 5 keer een K hebt win je maar € 4,00 als je € 0,40 inzet. Verder zijn de geluidseffecten heel erg leuk. We weten allemaal dat Merkur niet goed is op het gebied van graphics maar dat mag de pret niet drukken. 

Probeer zeker weten El Torero een keer uit! Speel apart met nep geld zo kan je ook een idee krijgen hoe dit spel echt in zijn werk gaat. Let's catch the bull!

Ik geef 3 van de 5 sterren voor dit spel.

eltorero.jpg

paytable.png

bewerkt door GVTIME (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het lezen van de titel dacht ik dat je het over een andere slot zou gaan hebben, namelijk 'Wild Toro' van ELK Studios. Bij nader inzien lijken ze ook erg veel op elkaar. Je zou Wild Toro voor de gein eens moeten spelen om die twee met elkaar te vergelijken. Deze slot ken ik overigens niet. Over het algemeen loop ik niet warm voor de slots van Merkur/ Edict. 

Keep them coming!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGallant:

Bij het lezen van de titel dacht ik dat je het over een andere slot zou gaan hebben, namelijk 'Wild Toro' van ELK Studios. Bij nader inzien lijken ze ook erg veel op elkaar. Je zou Wild Toro voor de gein eens moeten spelen om die twee met elkaar te vergelijken. Deze slot ken ik overigens niet. Over het algemeen loopt ik niet warm voor de slots van Merkur/ Edict. 

Keep them coming!

Ik zal het proberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...