Spring naar bijdragen

Review Blood Suckers


Gast

Aanbevolen berichten

Netent blijft me verbazen met haar slots. Sommige slots van Netent hebben zo'n hoge RTP percentage dat verliezen nog moeilijker wordt. Blood Suckers is weer zo'n slot met een RTP van 98%. Met 25 winlijnen heb je veel kansen om een prijsje te winnen.

Hoe werkt het spel?

Het is de bedoeling dat je dezelfde symbolen naast elkaar weet te krijgen. De mannelijke vampier symbool is het hoogste symbool binnen dit spel. Met € 0,25 inzet en 5 mannelijke vampieren naast elkaar win je € 5,00. Klinkt weinig maar geen onmogelijke klus want de vampier zie je vaak verschijnen! In het spel zijn veel wild symbolen die het maken van een kleine prijs nog groter maakt.

Scatter

Als je 3 scatters weet te bemachtigen ontvang je 10 gratis spins. Tijdens de free games zullen de gewonnen bedragen x3 worden vermenigvuldigt. Uiteraard als je weer 3 scatter symbolen weet te bemachtigen ontvang je 10 extra free spins.

Bonus

Het mooie aan dit spel is dat je een bonus feature krijgt als je 3 bonussymbolen in rij 1, 2, 3 weet te bemachtigen. Let wel op! Ze moeten op de winlijnen liggen. 

Als je een bonus hebt moet je op de doodskisten klikken. Als je op een doodskist klikt met een bedrag win je dat bedrag. Als je een lege doodskist opent stopt de game feature. Met € 0,25 inzet kan er in 1 doodskist wel € 15,00 liggen. Mooi meegenomen!

Inzet

Inzetten doe je vanaf € 0,25. Je kan tientallen euro's inzetten.

Mijn mening

Ik vond het een leuk spel om te spelen. Er zijn veel winkansen en de bonussen maken het erg spannend. Een RTP van 98% laat mij trouwens nog meer stralen. De graphics zijn erg netjes. Ik adviseer iedereen om Blood Suckers een keer te proberen. 

Van de 5 sterren geef ik 3 sterren.

Screenshot_20201029-001823_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201029-001848_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201029-001853_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201029-001859_Samsung Internet.jpg

bewerkt door GVTIME (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...