Jump to content
Jara7

Ik word niet uitbetaald bij CASINOIN.IO

Recommended Posts

Hallo, ik heb jullie advies nodig!!  Ik heb op 23 okt 1000 euro gestort en gespeeld op casinoin.io. Ik hab 8400 euro gewonnen. Ik kon storten met Ideal maar toen ik wilde uitbetalen was die optie er niet. Wel skrill, neteller, creditcard, bitcion. Omdat ik geen creditcard heb en wel een neteller account wilde ik uitbetalen via neteller. Zodra ik dat probeerde werd er gezegd dat er een probleem is met neteller en ik moest wachten tot het werd opgelost. Dit hoor ik tot nu toe elke dag. Daarna gaven ze mij de optie met creditcard maar ze weten dat ik die niet heb. Na een aantal dagen zeiden ze je kan ook opnemen via skrill maar je moet dan een klein bedrag overmaken via skrill dus ik heb dat gedaan. Ik kan nog steeds niet uitbetalen, ik kan geen pending withdrawl uitvoeren. Ondertussen ben ik wel verder gaan spelen en heb er 22000 euro van kunnen maken! Dit is voor mij erg veel geld maar ik hoor elke dag we wachten op antwoord van het betalings team en ze laten niks weten. Ik krijg geen antwoord, ik word aan het lijntje gehouden. Ik ben overigens niet gespeeld met een bonus. En nu hebben ze mijn account sinds gisteravond ook nog een geblokkeerd:( Wat kan ik doen?? 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi @Jara7, bedankt voor jouw bericht. Zelf heb ik deze problemen ook ondervonden bij Casinoin. Storten kan inderdaad via iDEAL, uitbetalen kan via Skrill, Neteller, Creditkaart of Bitcoin. Ik had al een Skrill account, dus kon snel een kleine storting in orde maken. Het account werd vervolgens gekoppeld, echter kon ik op dat moment ook niet uitbetalen. En nu komt het: dan kun je er voor kiezen om op tilt te raken en alles weg te spelen. Niet doen! In jouw geval is 't account gesloten. Kun je nu dus helemaal niets? Het is zorgdragen dat je contact kunt maken met support. In mijn geval kon dit in het Nederlands, al krijg je in gebrekkig Nederlands antwoord. Blijf netjes en maak screenshotjes van dit alles. Mocht je er niet uit komen, kun je vervolgstappen ondernemen. Dat kan zijn dat je bij Casinoin aangeeft dat je contact opneemt met de waakhond en/of de Nederlandse Kansspelautoriteit. 

Ik heb uiteindelijk mijn betaling van Casinoin ontvangen door geduld te hebben. Belangrijk is wel dat je niets verkeerds hebt gedaan met bonusvoorwaarden, betalingsgegevens, etc.

Voor nu: duik de chat in of neem contact op via een ander kanaal. Blijf netjes. 

Hoe ben je bij dit casino terecht gekomen?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo bedankt voor je reactie!! Je geeft mij een beetje hoop. Ik heb gewoon op internet gezocht voor een nieuw casino en kwam bij casinoin.io terecht. Ik heb heb dus jammer genoeg niet gekeken naar de reviews. Later nadat ik had gestort en gewonnen zag ik 8 van zulke klachten op askgamblers. De meeste zijn gelukkig wel opgelost maar sommige moesten er wel een maand op wachten. Ik ben nu al 10 dagen aan het wachten en sinds gisteren kan ik niet meer inloggen maar ik kan ze nog steeds bereiken via de email en ze vertellen mij nog steeds hetzelde: het wordt opgelost, wacht aub. Ik heb gespeeld zonder bonus en mijn documenten zijn vrij snel goedgekeurd. Er is niets waarvan ze kunnen zeggen dat niet klopt.

Maar hoelang duurde het voordat jij uiteindelijk je uitbetaling hebt gekregen en hebben ze jou een reden gegeven waarom je moest wachten of wat heb jij gedaan tot ze je gingen uitbetalen?

 

Ik heb alle screenshots nog. Alle gesprekken en mijn account met winst 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minuten geleden zei Jara7:

Hallo bedankt voor je reactie!! Je geeft mij een beetje hoop. Ik heb gewoon op internet gezocht voor een nieuw casino en kwam bij casinoin.io terecht. Ik heb heb dus jammer genoeg niet gekeken naar de reviews. Later nadat ik had gestort en gewonnen zag ik 8 van zulke klachten op askgamblers. De meeste zijn gelukkig wel opgelost maar sommige moesten er wel een maand op wachten. Ik ben nu al 10 dagen aan het wachten en sinds gisteren kan ik niet meer inloggen maar ik kan ze nog steeds bereiken via de email en ze vertellen mij nog steeds hetzelde: het wordt opgelost, wacht aub. Ik heb gespeeld zonder bonus en mijn documenten zijn vrij snel goedgekeurd. Er is niets waarvan ze kunnen zeggen dat niet klopt.

Maar hoelang duurde het voordat jij uiteindelijk je uitbetaling hebt gekregen en hebben ze jou een reden gegeven waarom je moest wachten of wat heb jij gedaan tot ze je gingen uitbetalen?

 

Ik heb alle screenshots nog. Alle gesprekken en mijn account met winst 

Dag Jara, bij mij werd het binnen enkele dagen geregeld. Het is echt even geduld hebben. Je hoeft je geen zorgen te maken, als ze aangeven dat het wordt opgelost, zal het in orde komen. Je hebt alle screenshots, al het bewijs. Hou ons op de hoogte en wees geduldig en blijf altijd netjes. 

We hebben bij Onetime een uitgebreide database met echte spelersreviews. Als je voortaan op zoek bent naar een casino, zou je hier ook eens kunnen kijken. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het nu heeeel erg moeilijk om netjes te blijven. Ik ben vanaf het begin af aan tegengewerkt. Ik heb geen antwoord op me vragen gehad, ze hebben nog nooit iets uit zich zelf laten horen. Sinds gisteren kan ik ineens niet meer inloggen. Elke keer als ik er om vroeg zou het worden opgelost. Nu vroeg ik nogmaals: is mijn account gewist of geblokkeerd en wat ik nu net terug krijg is dit: Hallo, je account is volledig verwijderd. 

 

 

Screenshot_20201103-182143_Outlook.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het nu heeeel erg moeilijk om netjes te blijven. Ik ben vanaf het begin af aan tegengewerkt. Ik heb geen antwoord op me vragen gehad, ze hebben nog nooit iets uit zich zelf laten horen. Sinds gisteren kan ik ineens niet meer inloggen. Elke keer als ik er om vroeg zou het worden opgelost. Nu vroeg ik nogmaals: is mijn account gewist of geblokkeerd en wat ik nu net terug krijg is dit: Hallo, je account is volledig verwijderd. 
 
 
Screenshot_20201103-182143_Outlook.thumb.jpg.69260a660a96855da9fca80d09c353d3.jpg

In de chat hebben ze het over meerdere accounts. Klopt dit? Je mag vaak maar één account hebben per huishouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minuten geleden zei Jara7:

Ik vind het nu heeeel erg moeilijk om netjes te blijven. Ik ben vanaf het begin af aan tegengewerkt. Ik heb geen antwoord op me vragen gehad, ze hebben nog nooit iets uit zich zelf laten horen. Sinds gisteren kan ik ineens niet meer inloggen. Elke keer als ik er om vroeg zou het worden opgelost. Nu vroeg ik nogmaals: is mijn account gewist of geblokkeerd en wat ik nu net terug krijg is dit: Hallo, je account is volledig verwijderd. 

 

 

Screenshot_20201103-182143_Outlook.jpg

Hoi Jara7,
 

Ben bang dat een lastige gaat worden, als klopt wat ze hebben geconstateerd omtrent meerdere accounts. Als het klopt zul je denk ik het genoegen moeten nemen met hetgeen dat ze aanbieden te vergoeden. Klopt het niet, dan zou ik er werk van maken. Met al het geduld van de wereld.

Edited by KingAce
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag blij zijn als je de inleg terug krijgt. Openen van meerdere accounts wordt zeer zwaar aangerekend door casino's. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blij zijn dat ik mijn inleg terug krijg? Ik heb ten eerste nog niets ontvangen. Ten tweede heb ik geen meerder accounts geopend. Ze hebben me 13 dagen laten wachten zonder uit te betalen. Daarna blokkeren ze mijn account zonder reden! Ik vraag nog wat er aan de hand is en volgens hun moet ik me geen zorgen maken. Ik probeer wel op allerlei manieren in te loggen. 

 

Bij hun is het zo. Je hoeft je niet volledig te registreren. Je kan met je nummer of email aanmelden en dan ben je aangemeld. Ik heb daar screenshots van. Ik heb dus wel op wachtwoord vergeten geklikt omdat ik niet kon inloggen maar ik kreeg geen email. Toen heb ik proberen in te loggen met mijn nummer, mijn eigen telefoonnummer! Toen kwam in dus indd op een geheel nieuw account zonder mijn saldo. Ik heb niets met die account gedaan, niks gestort, gespeeld, helemaal niets.

Enigste wat ik heb gedaan NADAT ze mij zonder reden hebben geblokkeerd is proberen in te loggen. En nu zeggen ze dat ik fraude pleeg?  

Het is overduidelijk dat dit is waar ze opuit zijn zodat ze niet hoeven te betalen. Ik ga hier zeker werk van maken. Ze hebben mij twee weken zonder reden niet uitbetaald en daarna zonder reden geblokkeerd. En nu zeggen je hebt twee account omdat ik na de blokkade met mijn nummer wilde inloggen.

 

Begrijp mij niet verkeerd. Ik speel al heel lang online casino's maar nog nooit ben ik zo belazerd. Ik heb altijd netjes uitbetaald gekregen want ik pleeg geen fraude, dat doen hun! 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei LuukFOD:

Je mag blij zijn als je de inleg terug krijgt. Openen van meerdere accounts wordt zeer zwaar aangerekend door casino's. 

Dit online casino zit hier: Casinoin is owned by Reinvent Ltd, a company incorporated under the laws of: Cyprus, company number: HE347217, having its registered office at: Larnakos, 22, FREGATA BUILDING, Floor 2, Office 102, Aglatzia, 2101, Nicosia, Cyprus, who operates as a Billing Agent.

 

Waar kan je terecht met klachten op dit eiland @LuukFOD ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja de reden dat 't zolang duurt is een security check. En er zijn meerdere accounts gevonden. 

Als de aanmeldprocedure gaat zoals jij vermeldt is dat zeer vervelend. Zeker als je opeens een ander account hebt. 

Ze hebben niet aangegeven hoeveel accounts etc? 

Mijn ervaring is dat als iemand meerdere accounts had maar het was duidelijk dat daar nooit wat meegebeurt is (geen bonus gekregen, niet gespeeld) dat het bij een waarschuwing blijft. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuten geleden zei TheGreatOne:

Dit online casino">online casino zit hier: Casinoin is owned by Reinvent Ltd, a company incorporated under the laws of: Cyprus, company number: HE347217, having its registered office at: Larnakos, 22, FREGATA BUILDING, Floor 2, Office 102, Aglatzia, 2101, Nicosia, Cyprus, who operates as a Billing Agent.

 

Waar kan je terecht met klachten op dit eiland @LuukFOD ?

Cypriotische kanspelcommissie denk ik. Maar ik verwacht niet dat dat wat voorstelt. 

http://www.cgc.org.cy/en/the-cyprus-gaming-commission

Ik speel zelf enkel bij mga licentie casino's. Curaçao zijn enkele betrouwbare ook wel. Zou daar enkel voor kiezen als met crypto wil spelen. 

Edited by LuukFOD
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit online casino zit hier: Casinoin is owned by Reinvent Ltd, a company incorporated under the laws of: Cyprus, company number: HE347217, having its registered office at: Larnakos, 22, FREGATA BUILDING, Floor 2, Office 102, Aglatzia, 2101, Nicosia, Cyprus, who operates as a Billing Agent.
 
Waar kan je terecht met klachten op dit eiland [mention=117]LuukFOD[/mention] ?

Reinvent N.V. is a company incorporated under the laws of Curacao, operating under the Curacao gaming laws and authority under the license number: 1668/JAZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minuten geleden zei Jara7:

Blij zijn dat ik mijn inleg terug krijg? Ik heb ten eerste nog niets ontvangen. Ten tweede heb ik geen meerder accounts geopend. Ze hebben me 13 dagen laten wachten zonder uit te betalen. Daarna blokkeren ze mijn account zonder reden! Ik vraag nog wat er aan de hand is en volgens hun moet ik me geen zorgen maken. Ik probeer wel op allerlei manieren in te loggen. 

 

Bij hun is het zo. Je hoeft je niet volledig te registreren. Je kan met je nummer of email aanmelden en dan ben je aangemeld. Ik heb daar screenshots van. Ik heb dus wel op wachtwoord vergeten geklikt omdat ik niet kon inloggen maar ik kreeg geen email. Toen heb ik proberen in te loggen met mijn nummer, mijn eigen telefoonnummer! Toen kwam in dus indd op een geheel nieuw account zonder mijn saldo. Ik heb niets met die account gedaan, niks gestort, gespeeld, helemaal niets.

Enigste wat ik heb gedaan NADAT ze mij zonder reden hebben geblokkeerd is proberen in te loggen. En nu zeggen ze dat ik fraude pleeg?  

Het is overduidelijk dat dit is waar ze opuit zijn zodat ze niet hoeven te betalen. Ik ga hier zeker werk van maken. Ze hebben mij twee weken zonder reden niet uitbetaald en daarna zonder reden geblokkeerd. En nu zeggen je hebt twee account omdat ik na de blokkade met mijn nummer wilde inloggen.

 

Begrijp mij niet verkeerd. Ik speel al heel lang online casino">online casino's maar nog nooit ben ik zo belazerd. Ik heb altijd netjes uitbetaald gekregen want ik pleeg geen fraude, dat doen hun! 

Erg vervelende situatie, maar zoals je het nu verteld lijkt het mij niet noodzakelijk om je ergens zorgen over te maken. Los van het feit dat je gelijk aantonen, nog de nodige tijd en frustratie zal vergen van je. Maar je kan zoals gezegd alles aantoonbaar maken dmv van de door jou genomen screenshots. Het enigste puntje wat mijn gedachtengang in deze bezig houd momenteel is: hoelang ben jij zelf al in bezit van het telefoonnummer dat aan jouw account gekoppeld is? Verder denk ik dat jij gewoon betaald krijgt als jij zult aantonen, hoe dit proces nu precies is verlopen. 

Edited by KingAce
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is de eerste casino van de 30 misschien wel die er 13 dagen over doet om uit te betalen. Mijn documenten waren al goed gekeurd. Daarnaast staat op de site dat een uitbetaling maximaal 24 uur duurt.  En nogmaals ik had geen twee accounts. Ik had 1 account en die hebben ze zonder reden geblokkeerd! Daarna heb ik op allerlei manieren proberen in te loggen. Via me mail, via mijn telefoonnummer. Nogmaals NADAT ik was geblokkeerd. En nu doelen hun op dat ik via mijn mail en telefoonnummer een account heb. Je meld je aan via mail, wachtwoord en klaar je hebt een account. Je kan ook aanmelden via je telefoonnummer en een wachtwoord en dan heb je een account. Ik heb dat dus geprobeerd toen ze mij geblockt hadden. Niet eens van bewust dat ik een nieuw account aan het aanmaken was en dus ook helemaal niks mee gedaan. Ik probeerde alleen maar in te loggen nadat ik geblockt was dus dit is totaal niet goed te praten was ze doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand zegt dat het goed te praten is wat ze doen. Ik geef alleen aan waarom het zolang duurt. 

Ik betwijfel of je het geld uitbetaald gaat krijgen en hoop oprecht dat je minimaal je inleg terug gaat krijgen. 

Dit casino heeft een vreemde manier van werken en voor mij een reden om er niet te gaan spelen. 

Ik zou sowieso nog een aantal maal mailen en uitleg eisen/vragen. 

Helaas staat er ongetwijfeld in de algemene voorwaarden dat ze hier niets mee hoeven te doen. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had contact met casinojager die weer contact had opgenomen met casinoin. Aan casinojager hadden ze toegezegd mij uit te betalen zonder verdere vertragingen. Kort daarna heeft casinoin mijn account geblokkeerd. En toen heb ik proberen in te loggen. En doordat ik dat heb geprobeerd nadat ik was geblockt zeggen ze. Je hebt twee accounts. We betalen je niet uit. Vreemd he 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn telefoonnummer al 4 jaar. Ik hoop echt dat ik mijn geld terug ga krijgen. Moet eerlijk zeggen na de eerste 4 dagen wachten op mijn uitbetaling en hoe ze handelen op de chat had ik er al geen vertrouwen meer in 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minuut geleden zei Jara7:

Ik heb mijn telefoonnummer al 4 jaar. Ik hoop echt dat ik mijn geld terug ga krijgen. Moet eerlijk zeggen na de eerste 4 dagen wachten op mijn uitbetaling en hoe ze handelen op de chat had ik er al geen vertrouwen meer in 

Gewoon volhouden aangezien TG zijn geld ook heeft ontvangen, na vertraging. Zoals TG aangaf netjes blijven. Ook blijven onderbouwen waar het knelpunt ligt volgens jou. Wens je alvast succes in deze ongewenste touwtrek wedstrijd. En hoop ook echt dat het goed komt voor je.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er iemand hier, denk die mij te kunnen/willen helpen hiermee? Ik weet gewoon dat ik in mijn recht sta en dit niet eerlijk is gegaan. Ik wil met plezier diegene er wat voor betalen als ik mijn gewonnen geld terug krijg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuten geleden zei Jara7:

Is er iemand hier, denk die mij te kunnen/willen helpen hiermee? Ik weet gewoon dat ik in mijn recht sta en dit niet eerlijk is gegaan. Ik wil met plezier diegene er wat voor betalen als ik mijn gewonnen geld terug krijg :)

Ik steek mijn vinger op!

Wij hebben een lijntje lopen van iemand die daar werkt (Netwerk) bij Casinoin.io Ik kan deze man berichten maar dan heb ik van jou alles nodig van A tot Z als een stappenplan wat er is gebeurd. Van registreren tot uitbetalen en alles wat er tussen zit met screenshots erbij. Als jij 100% eerlijk bent geweest naar hun en naar mij dan is de kans absoluut aanwezig dat je al je geld gaat krijgen en ga ik persoonlijk mijn best voor doen!

Mocht het ons lukken dan zou ik graag 5% van de winst krijgen. Dit geld ga ik gebruiken voor een geweldig Onetime uitje voor de actieve forum leden en dopen we als het Jara feest! 🙂 Mocht je dit wat lijken stuur Onetime dan even een bericht via de contact pagina en pakken we het vanuit daar op. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel graag!! Van die 5% wil ik je met plezier betalen als je mij hiermee kan helpen. Ik heb alle screenshots, gesprekken nog en kan precies uitleggen hoe het is gegaan. 

Alleen hoe moet ik precies contact met je opnemen via de contacten pagina? Dit is de eerste keer dat ik op deze forum zit 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minuten geleden zei Jara7:

Heel graag!! Van die 5% wil ik je met plezier betalen als je mij hiermee kan helpen. Ik heb alle screenshots, gesprekken nog en kan precies uitleggen hoe het is gegaan. 

Alleen hoe moet ik precies contact met je opnemen via de contacten pagina? Dit is de eerste keer dat ik op deze forum zit 

Je mag het mailen naar hello (at) onetime (punt) nl dan komt het bij mij en collega uit en pakken we het op. Zorg even dat het goed gedocumenteerd is. Het gaat misschien tijd kosten maar blijven er boven op zitten om in ieder geval die communicatie aan de gang te krijgen.  Ik snap dat je hier onrustig van wordt en bent geraakt, het is ook echt geen style om zo met je spelers om te gaan in de hoop op.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke! Ik ga morgen mailen en zal alles erin zetten. Ik ben nu op mijn werk maar morgen heb ik er tijd voor. Dank je wel alvast!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...