Jara7 Geplaatst november 4, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst november 4, 2020 9 uur geleden zei TheGreatOne: Je mag het mailen naar hello (at) onetime (punt) nl dan komt het bij mij en collega uit en pakken we het op. Zorg even dat het goed gedocumenteerd is. Het gaat misschien tijd kosten maar blijven er boven op zitten om in ieder geval die communicatie aan de gang te krijgen. Ik snap dat je hier onrustig van wordt en bent geraakt, het is ook echt geen style om zo met je spelers om te gaan in de hoop op.... Ik heb je gemaild.. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst november 4, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 4, 2020 Ik heb je gemaild.. Super ontvangen ik ga er morgen mee aan de slag en hou je op de hoogte. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reno Geplaatst november 5, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 5, 2020 Ik ben benieuwd. Ik hoop voor je dat alles goed gaat komen! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst november 5, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 5, 2020 13 uur geleden zei Jara7: Ik heb je gemaild.. Had je overigens zelf nog iets gehoord van Casinoin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jara7 Geplaatst november 5, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst november 5, 2020 7 uur geleden zei TheGallant: Had je overigens zelf nog iets gehoord van Casinoin? Nee ik heb zelf niets van ze gehoord, wat ik al dacht. Ik heb vandaag wel mijn inleg ontvangen maar ik had 21.000 winst! En dat is weg Heb vandaag ook nog geprobeerd zelf contact op te nemen maar de klantenservice kan niets voor mij betekenen, uiteindelijk hebben ze wel het email adres van het beveiligings team gegeven. Dat heb ik net gekregen en moet daar nog contact mee opnemen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackPot Geplaatst november 5, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 5, 2020 Hebben ze inleg wel terug gestort? Hmmm, daarmee proberen ze het dus af te sluiten lijkt t Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst november 5, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 5, 2020 Hebben ze inleg wel terug gestort? Hmmm, daarmee proberen ze het dus af te sluiten lijkt t Niet bij laten zitten en strijden tot het bittere eind. Gaat om een hoop geld. Wel fijn dat je in ieder geval de inleg terug hebt gekregen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jara7 Geplaatst november 5, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst november 5, 2020 15 minuten geleden zei JackPot: Hebben ze inleg wel terug gestort? Hmmm, daarmee proberen ze het dus af te sluiten lijkt t Ja ze probeerde het al af te sluiten toen ze zomaar mijn account hadden geblokkeerd. Dat ze het willen afsluiten zijn ze al heel de tijd mee bezig helaas.. Alleen niet met een goede reden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst november 6, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 6, 2020 Vandaag een nieuwe dag @Jara7, ben benieuwd of we bij Onetime bericht krijgen over deze zaak. We houden het voor je in de gaten. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst november 6, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 6, 2020 Ik heb ondertussen contact met @Jara7 en met Casinoin (contact persoon) ze zeggen op het dossier te zitten. Dat ze de €1000, 00 terug gehad heeft is mooi in de zien dat ze nu wel haar bankrekening nummer weten te vinden maar waar is die andere ruim €20K. In mijn Pokerinfo (pokercommunity) tijd hebben we honderden klachten gekregen van pokerspelers die niet uitbetaal kregen, vaak (bijna altijd) lag het probleem bij de speler (fraude en onwetenheid). Nu ook in deze branche komen we het best al wat klachten tegen, nu ook weer vaak ligt het aan de speler die van niks weet omdat je bijvoorbeeld niet meer dan €5,00 mag inzetten als je met bonusgeld speelt of niet mag storten met een bankpas of creditcard van je partner/vriend etc. Vaak komen we er wel uit maar blijft lastig. Het verhaal van Jara trekt mij persoonlijk aan. Dat we na 25 jaar online gokken nog steeds niet in een gereguleerde online gokmarkt zitten is natuurlijk waanzin. Nu praten we over deze zaak waarbij er meer dan 20k door casino cowboy's worden ingehouden vanwege welke goed reden? Waar moet je heen als consument, als je de KSA bericht halen ze hun schouders op en zeggen, mooi we voegen het toe aan het dossier. Bel je met Curacao zeggen ze, ja ze zitten niet voor niks hier 😉 Maar goed ze houden natuurlijk niet rekening met het virtuele breekijzer van Onetime en hebben vaak genoeg deuren open gekregen. Zoals ik vaak zeg: prepare for the worst hope for the best 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROELETTE Geplaatst november 7, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 7, 2020 Follow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casinobezoeker Geplaatst november 8, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 8, 2020 Heel veel succes gewenst, ik hoop op een goed einde voor jullie.Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jero074 Geplaatst november 8, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 8, 2020 mag ik vragen hoe je bij zo n vage casino site terecht komt ? Waarom niet kiezen voor een gerenommeerd betrouwbaar casino met een Maltese licentie ? Ik hoop dat je nog wat van je geld terugziet ben er echter bang voor met een Cypriotische en Curaçao licentie constructie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remco86 Geplaatst november 8, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 8, 2020 Ik volg dit ook even. Ken toevallig iemand waar afgelopen weekend ook 20k is verdwenen en zijn account is geblokkeerd. Wel bij een andere aanbieder overigens. 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jara7 Geplaatst november 16, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst november 16, 2020 Even een update van de situatie met casinoin. Tot nu toe heb ik nog geen contact met ze kunnen leggen behalve via AskGamblers. Daar heb ik de situatie uitgelegd en het enige waar ze mee reageren is dat ik de voorwaarden heb overschreden zonder dat ze daar een uitleg voor verschuldigd zijn en mij uitleggen wat dan precies. Ik heb daar weer een reactie opgegeven en askgamblers vraagt aan casinoin om bewijs op te sturen van de beschuldigingen die ze uiten naar mij. Ze hebben gezegd dit toe te sturen naar askgamblers maar elke reactie dat ze geven doen ze steeds op het laatste moment en doen er alles aan om de boel te vertragen. Askgamblers heeft mij gemaild dat ze nog steeds wachten op de email van casinoin. Tussendoor heb ik een email gestuurd naar het beveiligingsteam van casinoin waar ik nooit een reactie op heb gekregen. Curaçao egaming gemaild en gebeld maar ook nog steeds geen reactie. TheGreatOne heeft zijn contact persoon van casinoin gesproken die vertelde dat ze dit aan het onderzoeken zijn maar daar heeft hij verder ook niks meer van gehoord. Ondertussen is het ook niet meer mogelijk voor spelers uit Nederland om te spelen op casinoin. Dit hebben ze aangepast zag ik. Voor zover ik weet staat casinoin hier nu ook op de zwarte lijst. Ik ben benieuwd wat er nog uit gaat komen op askgamblers. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst november 16, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 16, 2020 Inmiddels heeft Onetime in de review van Casinoin een waarschuwing (rest van de review gelaten voor wat het is) afgegeven en het cijfer aangepast. Tot nader bericht op de zwarte lijst. Wat een bende daar. Hoop dat 't goed komt. https://www.onetime.nl/online-casino/casinoin-review 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst november 17, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 17, 2020 Niet alleen Casinoin is niet meer toegankelijk voor Nederlanders (wat op zich een goede zaak is). Ook bij andere gokwebsites (bv Bongo & Betmaster) van hetzelfde bedrijf, Reinvent Ltd, kun je niet meer als Nederlander spelen. Zouden ze bij Reinvent Ltd nattigheid voelen? Ze voldeden (tot voor kort) in ieder geval niet aan de prioriteitscriteria van de Nederlandse Kansspelautoriteit. Zo kon je er met iDEAL betalen en chatten in het Nederlands (antwoord in het NL). Ik hoop dat deze boefjes worden aangepakt, en dat jij @Jara7 , jouw geld krijgt. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst november 30, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst november 30, 2020 @Jara7 is het misschien geen verstandig idee om een creditcard aan te vragen bij jouw bank? Ik weet dat ABN Amro bij ICS zit aangesloten. ICS heeft geen strenge voorwaarden. Als je een minimale inkomen hebt van € 1.200,00 kan je een creditcard krijgen met een bestedingslimiet van € 500,00.(Ontvangen zit geen limiet aan) Probeer zo'n creditcard aan te vragen en als ze je hebben uitbetaald op je creditcard gewoon je abonnement sluiten. Is wellicht een strategie om je geld te krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackPot Geplaatst december 1, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst december 1, 2020 Snap deze post niet. Wat heb je hieraan? Casino wil niet uitbetalen dus je vraagt een creditcard aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jara7 Geplaatst december 1, 2020 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst december 1, 2020 Ze hebben mijn account gesloten. Ze bieden mij geen mogelijkheid om uit te betalen. Daarnaast kan geen enkele Nederlander meer spelen op hun site. Dit is het bewijs wat ze naar askgamblers hebben gestuurd voor het sluiten van mijn account en niet uit betalen: Dear all, We regret to inform you that, despite all the AskGamblers Complaint Team requests, Casinoin management failed to provide reasonable justification and/or solid proof which could explain their decision to confiscate the player's legitimate winnings. Unfortunately, in this situation, the AskGamblers Complaint Team has no other choice but to close the case as unresolved and advise the player to seek further assistance from the relevant regulatory body or appointed ADR entity. Niks dus! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst december 1, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst december 1, 2020 2 uur geleden zei JackPot: Snap deze post niet. Wat heb je hieraan? Casino wil niet uitbetalen dus je vraagt een creditcard aan? @JackPot ik las pas later dat ze zijn account hadden gesloten.... Als het account nog open was, was het openen van een creditcard toch een slimme zet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackPot Geplaatst december 1, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst december 1, 2020 Ik zie persoonlijk daar het nut ook niet van in. Maar misschien mis ik ergens een puntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst december 1, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst december 1, 2020 1 uur geleden zei Jara7: Ze hebben mijn account gesloten. Ze bieden mij geen mogelijkheid om uit te betalen. Daarnaast kan geen enkele Nederlander meer spelen op hun site. Dit is het bewijs wat ze naar askgamblers hebben gestuurd voor het sluiten van mijn account en niet uit betalen: Dear all, We regret to inform you that, despite all the AskGamblers Complaint Team requests, Casinoin management failed to provide reasonable justification and/or solid proof which could explain their decision to confiscate the player's legitimate winnings. Unfortunately, in this situation, the AskGamblers Complaint Team has no other choice but to close the case as unresolved and advise the player to seek further assistance from the relevant regulatory body or appointed ADR entity. Niks dus! Het is gewoon oplichterij van dit casino. Ze moeten veel dokken en opeens sluiten ze heel haar boel. Erg onprofessioneel van dit casino. Zal vast wel weer een casino zijn met een vergunning in Curaçao. Sorry, ik had je post niet goed gelezen. Ik dacht dat je alleen een creditcard nodig had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst december 1, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst december 1, 2020 1 minuut geleden zei JackPot: Ik zie persoonlijk daar het nut ook niet van in. Maar misschien mis ik ergens een puntje Hij kon zijn saldo niet uitbetalen via iDEAL, Bankoverschrijving, Trustly dus Creditcard.... Lijkt me dan logisch dat je dan een creditcard aanvraag doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackPot Geplaatst december 1, 2020 Rapporteren Delen Geplaatst december 1, 2020 Ja maar ze betalen sowieso niets uit. Staat los van de manier. Maar als idd de oplossing zo simpel was was het idd een optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.