Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Remy de rover:
16 uur geleden zei TheGreatOne:
Begin april is het plan, hopelijk valt het niet in het water (ivm corona)

Ik zal er alle respect voor hebben als het uitgesteld zou worden

Ja kan gebeuren maar miss kunnen we dan voorlopig helemaal niet meer....
Het kan zo maar zijn dat met april nog kan maar dat in de zomer ze van alles weer veranderen aan de regeltjes en juist september ofzo niet meer kan.

Op dit moment zijn de berichten van mensen in Vegas nu prima, genoeg te doen af en toe mondkapje maar de pret er zeker niet minder om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kan gebeuren maar miss kunnen we dan voorlopig helemaal niet meer....
Het kan zo maar zijn dat met april nog kan maar dat in de zomer ze van alles weer veranderen aan de regeltjes en juist september ofzo niet meer kan.

Op dit moment zijn de berichten van mensen in Vegas nu prima, genoeg te doen af en toe mondkapje maar de pret er zeker niet minder om
Daar heb je ook gelijk in maar wat als er nu geboekt wordt en er toch een lockdown komt in April
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remy de rover:
1 uur geleden zei Dooker:
Ja kan gebeuren maar miss kunnen we dan voorlopig helemaal niet meer....
Het kan zo maar zijn dat met april nog kan maar dat in de zomer ze van alles weer veranderen aan de regeltjes en juist september ofzo niet meer kan.

Op dit moment zijn de berichten van mensen in Vegas nu prima, genoeg te doen af en toe mondkapje maar de pret er zeker niet minder om

Daar heb je ook gelijk in maar wat als er nu geboekt wordt en er toch een lockdown komt in April

om boeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remy de rover:
1 uur geleden zei Dooker:
om boeken

Snap ik maar hoe flexibel zijn jullie werkgevers mbt vakantie aanvragen ik weet dat de meeste werkgevers al eind december begin januari de planning willen weten. Nu is de mijne gelukkig behoorlijk flexibel maar hoe zit dat bij jullie?

Dit zal idd niet voor iedereen even makkelijk zijn! Hopelijk lukt het om op een geschikt tijdstip te plannen en met z’n allen te gaan 😃 zou jammer zijn als er iemand door omstandigheden niet bij kan zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Remy de rover:
3 uur geleden zei Dooker:
om boeken

Snap ik maar hoe flexibel zijn jullie werkgevers mbt vakantie aanvragen ik weet dat de meeste werkgevers al eind december begin januari de planning willen weten. Nu is de mijne gelukkig behoorlijk flexibel maar hoe zit dat bij jullie?

Ik heb al aangegeven er een weekje niet te zijn. Als het de derde week van april wordt moet ik nog wel wat overdracht regelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Remy de rover:

Waar in NL kan ik het voordeligst $ kopen ik heb namelijk een hoop cash Euro's

Stort je dat kan daar opnemen   🙂

Maar heb wel vermoeden grijs geld is maar zou altijd oppassen dat niet op eens veel geld gaat omwisselen kan opvallen en meldings plicht  van hoe kom jij aan zeg bijvoorbeeld 10k aan cash € 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MrTGoes 2 Vegas. Elvis has left the building.

 

 

Ongeveer de helft van de Onetime ambassadeurs hebben opdracht 10 nu gehaald, de volgende batch ga ik weer persoonlijk bellen, als we weer een paar mooie partners hebben. Komt goed! @Dooker gaat voor ons proberen om de beste coole deals te maken in Vegas. Het is nu wachten op wat er allemaal gebeurd aankomende periode met corona, als het positief uitpakt gaan we boeken voor jullie allemaal en een terugkom Vegas dag organiseren ergens het begin van het jaar.

Bij vragen kan je mij altijd een bericht sturen of een app!

mrT.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei TheGreatOne:

@MrTGoes 2 Vegas. Elvis has left the building.

 

 

Ongeveer de helft van de Onetime ambassadeurs hebben opdracht 10 nu gehaald, de volgende batch ga ik weer persoonlijk bellen, als we weer een paar mooie partners hebben. Komt goed! @Dooker gaat voor ons proberen om de beste coole deals te maken in Vegas. Het is nu wachten op wat er allemaal gebeurd aankomende periode met corona, als het positief uitpakt gaan we boeken voor jullie allemaal en een terugkom Vegas dag organiseren ergens het begin van het jaar.

Bij vragen kan je mij altijd een bericht sturen of een app!

mrT.png

Gefeliciteerd @MrT !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=899]MrT[/mention]Goes 2 Vegas. Elvis has left the building.
 
 
Ongeveer de helft van de Onetime ambassadeurs hebben opdracht 10 nu gehaald, de volgende batch ga ik weer persoonlijk bellen, als we weer een paar mooie partners hebben. Komt goed! [mention=2688]Dooker[/mention] gaat voor ons proberen om de beste coole deals te maken in Vegas. Het is nu wachten op wat er allemaal gebeurd aankomende periode met corona, als het positief uitpakt gaan we boeken voor jullie allemaal en een terugkom Vegas dag organiseren ergens het begin van het jaar.
Bij vragen kan je mij altijd een bericht sturen of een app!
mrT.thumb.png.3bbb9e9a6b8d63b724a765bde661e1a7.png
Gefeliciteerd T Master!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=899]MrT[/mention]Goes 2 Vegas. Elvis has left the building.
 
 
Ongeveer de helft van de Onetime ambassadeurs hebben opdracht 10 nu gehaald, de volgende batch ga ik weer persoonlijk bellen, als we weer een paar mooie partners hebben. Komt goed! [mention=2688]Dooker[/mention] gaat voor ons proberen om de beste coole deals te maken in Vegas. Het is nu wachten op wat er allemaal gebeurd aankomende periode met corona, als het positief uitpakt gaan we boeken voor jullie allemaal en een terugkom Vegas dag organiseren ergens het begin van het jaar.
Bij vragen kan je mij altijd een bericht sturen of een app!
mrT.thumb.png.3bbb9e9a6b8d63b724a765bde661e1a7.png

Super dat het ik het gehaald heb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGreatOne:

@MrTGoes 2 Vegas. Elvis has left the building.

 

 

Ongeveer de helft van de Onetime ambassadeurs hebben opdracht 10 nu gehaald, de volgende batch ga ik weer persoonlijk bellen, als we weer een paar mooie partners hebben. Komt goed! @Dooker gaat voor ons proberen om de beste coole deals te maken in Vegas. Het is nu wachten op wat er allemaal gebeurd aankomende periode met corona, als het positief uitpakt gaan we boeken voor jullie allemaal en een terugkom Vegas dag organiseren ergens het begin van het jaar.

Bij vragen kan je mij altijd een bericht sturen of een app!

mrT.png

@MrTwas je te laat met de foto? Ik zie geen nummer 1 😉

maar fijn dat je mee kan, samen craps spelen en high fiven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...