Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Welke niet? Alle grote bands en artiesten treden op in Las Vegas, net zoals in iedere andere grote stad in Amerika. Katy Perry, Tiesto, Britney Spears, Celine Dion, Santana zijn onder meer artiesten die zeer regelmatig (gaan) optreden in Las Vegas. En dan heb je ook nog eenmalige concerten van grote bands. Voor de muziekliefhebber is er veel te beleven. In Fremont Street treden vaak gratis bands op, dat is ook altijd erg leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Joeke-Melle:

Is wel super vet, maar aangezien je niet durft neem ik aan dat het je eerste is en dan is hij wel heel groot

Idd de eerst en ik wilde hem op de kuit ipv arm (klein beetje aangepast). Maar vind hem idd ook te groot uiteindelijk. Wil iets met dobbelstenen ivm mijn voorliefde voor craps 🎲🎲

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Craps4fun:

Ik wilde deze laten zetten maar durf niet 🤨

F6F8BD8C-26FA-47BD-AE42-C395DECA598E.jpeg

Gewoon doen als je het echt graag wilt. Maar denk er echt goed over na, vooral als het zo’n grote tattoo is. Je kunt altijd eerst een afspraak maken bij een tattooshop om je wensen door te geven, dan maken zij een mooi ontwerp en kun je dingen aan laten passen waar nodig. Zo heb ik dat ook gedaan met mijn tattoo. Die overigens ook mijn eerste was. Ook met kaarten en dobbelstenen etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei MrT:

Gaat er ook nog iemand weleens in Vegas naar een optreden van een popartiest


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Een keer bij Martin Garrix en Hardwell toen ze in de Omnia en Hakkasan draaiden. Verder alleen op Fremont waar wat bandjes optraden. Verder is er echt voor ieder wat wils qua optredens in Vegas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Craps4fun:

Idd de eerst en ik wilde hem op de kuit ipv arm (klein beetje aangepast). Maar vind hem idd ook te groot uiteindelijk. Wil iets met dobbelstenen ivm mijn voorliefde voor craps 🎲🎲

Zorg dan wel dat je de juiste dobbelstenen krijgt en niet die huis, tuin en keuken dobbelstenen met afgeronde hoekjes zoals deze knakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ibreathepoker:

En op dezelfde route 2 uurtjes verderop is de Grand Canyon Skywalk (doorzichtige loopbrug in de vorm van een hoefijzer) en die hangt 219 meter boven de afgrond, op het terrain van de Hualapai Stam wel iets verder rijden maar ik vond het de moeite waard om gezien te hebben 

SDC11902.JPG

SDC11979.JPG

Lol nog n paar tips en t wordt n sightseeing ipv Vegas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Craps4fun:

Idd de eerst en ik wilde hem op de kuit ipv arm (klein beetje aangepast). Maar vind hem idd ook te groot uiteindelijk. Wil iets met dobbelstenen ivm mijn voorliefde voor craps 🎲🎲

Op de kuit inderdaad ook geweldig zou bijna gelijk zeggen ik ga met je mee. Maar met in kleuren en al zit je nog al mooi wat uren ben bang dat dit formaat niet eens in 1 sessie gaat lukken, en denk ook niet dat je dat wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.