Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Remy de rover:

Zekers de eerste misschien 2 x is het echt oriënteren als je 1 maal de weg weet ga je echt ontdekken wat je de eerste 1 a 2x gemist heb

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

HAha nou no way Ben al 11x geweest en er veranderd van alles de hele tijd en mijn to Do list nu al past niet eens in de komende 10trips 🤪

Ben bezig met een to so lijst van Vegas en is zo 100+ :)

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt idd dat elke keer als je gaat nieuwe zaken zijn. Volgende keer kan ik circa en resort world bezoeken. Hopelijk nog dit jaar en anders 2022 (liefst met Onetime natuurlijk)
hoe kunnen we eigenlijk zien of we de aantallen Posts behaald hebben
Volgens mij zou de@TheGreatOne rond de 20e een update geven als ik het goed heb..

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Dooker:

HAha nou no way Ben al 11x geweest en er veranderd van alles de hele tijd en mijn to Do list nu al past niet eens in de komende 10trips 🤪

Ben bezig met een to so lijst van Vegas en is zo 100+ :)

Hahaha ja inderdaad denk je o dit heb ik geplant en voor je daar bent heb je eigenlijk al weer een nieuwe lijst klaar liggen met dingen die je zou willen doen of in welke hotels je wil slapen.het verandert daar constant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-5-2021 om 17:21 zei Vegastimmie:

Deze vluchten staan ook super vaak op groupon als pakket aanbieding met alles er op en eraan. Vaak super goedkoop en met privé transport na airport.

Voodoo Lounge, toen wij die wilden bezoeken was deze gesloten voor een verbouwing, lekker dan!
Wij betaalden voor de helicoptervlucht bijna 700$ met z'n 2. Was niet boven las Vegas, maar Grand Canyon. Topvlucht, met een op en top Amerikaanse patriot...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In vegas hebben ze allllle maten drinken 🙂. En ook in alllle vormen je kan ook een plastic gitaar met drank laten vullen 😉

maar de normale 'bekers' in restaurants zijn al of zelfs groter dan de grootse beker van de Mac D hier 
hahah.
En vaak bij barren van die plastic doorzichtige bekers van de grootste Heineken maat zeg maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Craps4fun:

....hoe kunnen we eigenlijk zien of we de aantallen Posts behaald hebben 🤔

Je start aantal vanaf de dag dat de opdracht begon zijn neem ik aan heimelijk opgeschreven. Vervolgens 62 erbij optellen en onder je Avatar op dit forum kijken naar het huidige aantal posts. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jvens:

Hebben ze alleen frisdrank in die maat? Of ook zoals de Duitsers bier?

Ik had een "Bottomless beer" arrangement met burger bij PBR Rockbar & Grill (Planet Hollywood) en daar ging het verkeerd met de bestelling. In plaats van drie bier(tjes) kregen 3 x 3 bier, en dan ook nog van dat vieze "Bud Light".

Maar... on topic: alle maten glazen :P Man, wat lagen wij in een deuk. 

bottomless.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt idd dat elke keer als je gaat nieuwe zaken zijn. Volgende keer kan ik circa en resort world bezoeken. Hopelijk nog dit jaar en anders 2022 (liefst met Onetime natuurlijk)
hoe kunnen we eigenlijk zien of we de aantallen Posts behaald hebben

En mochten we doorkomen en met onetime naar Vegas gaan dan........ slapen we gewoon niet geen hotel alleen gokken en weer terug in het vliegtuig [mention]Craps4fun [/mention]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SupremacyNL:

Ik had een "Bottomless beer" arrangement met burger bij PBR Rockbar & Grill (Planet Hollywood) en daar ging het verkeerd met de bestelling. In plaats van drie bier(tjes) kregen 3 x 3 bier, en dan ook nog van dat vieze "Bud Light".

Maar... on topic: alle maten glazen :P Man, wat lagen wij in een deuk. 

bottomless.jpg

Whaha nou dan heb je wel aardig je best gedaan dat zijn echt flinke glazen en als het inderdaad om bud Light gaat dan drink die niet zo lekker weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vegastimmie:

Whaha nou dan heb je wel aardig je best gedaan dat zijn echt flinke glazen en als het inderdaad om bud Light gaat dan drink die niet zo lekker weg.

We zijn weggelopen... Niet om de betaling te ontlopen (was all-in), maar dat bier was ecnt niet te pruimen. Helaas stond op de Groupon niet dat het alleen (maar) om Bud-Light ging :(

bewerkt door SupremacyNL (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei MrT:


En mochten we doorkomen en met onetime naar Vegas gaan dan........ slapen we gewoon niet geen hotel alleen gokken en weer terug in het vliegtuig [mention]Craps4fun [/mention]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dan moet er aardig wat "magic powder" worden gescoord bij de negroïde heren die er de hele tijd mee lopen te leuren voor $70 per zakje :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei SupremacyNL:

We zijn weggelopen... Niet om te betalen, maar dat bier was ecnt niet te pruimen. Helaas stond op de Groupon niet dat het alleen (maar) om Bud-Light ging :(

Hahaha kan ik me wel voorstellen🤣.dat is soms wel nadeel met de Groupon dat je niet helemaal weet wat je krijgt of hoe het precies zit soms heb je dan ook juist geluk en krijg je meer als je verwacht had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...