Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Even voorstellen:

Ik ben Damiën, 29 jaar. En volg onetime al een tijdje. Tot nu toe 3x in Vegas geweest. Eerste keer was in 2016 tijdens een rondreis door Californie, Arizona en Nevada. Ik was gelijk verkocht! Daarna nog in 2017 en 2018 geweest. 

Ik zou graag meegaan in 2022 met Onetime! Hele toffe actie! 😄👌🏻

 

bewerkt door Damien010 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voorstellen:
Ik ben Damiën, 29 jaar. En volg onetime al een tijdje. Tot nu toe 3x in Vegas geweest. Eerste keer was in 2016 tijdens een rondreis door Californie, Arizona en Nevada. Ik was gelijk verkocht! Daarna nog in 2017 en 2018 geweest. 
Ik zou graag meegaan in 2022 met Onetime! Hele toffe actie!
 

Super leuk Damien, we all love Vegas! Welkom!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warm welkom @Damien010

 

Voorjaar 2022 met 60 Onetimers naar Vegas dat smaakt zeker goed, alleen die voorpret al. Is het al gelukt om top fan te worden van FB, opdracht 3 is heel goed te doen (op 1 januari komt die online) Op een mooie tijd hier op Onetime. Dank voor je voorstelronde, wordt erg gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei coinflippers:

ik ben benieuwd naar de volgende opdracht loop momenteel op schema alle 2 de andere opdrachten voltooid

hoeveel mensen zijn momenteel al door naar opdracht 3 @TheGreatOne

We checken op 31 december wie alle top fans zijn (nu 60) maar je kan ook je top fan status verliezen zagen we, dus laat dat vooral niet gebeuren @coinflippers voor deze check datum. We willen in Vegas natuurlij wel met jou verslaan 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Damien010:

Bedankt allemaal voor het warme welkom 😄 ik ben inmiddels topfan op fb! 💪 en de eerste opdracht heb ik ook gedaan.

@Langeruud poker en craps 😄 ik kom sinds Vegas eigenlijk zelden in het HC. 

Same here; poker in HC is sowieso (enkele toernooiseries uitgezonderd) sfeerloos, en sinds Vegas trekt me dat helemaal niet. Craps hoeven we verder niet over te hebben! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-11-2020 om 14:01 zei TheGreatOne:

1669542442_Schermafbeelding2020-11-08om12_54_31.thumb.png.d2889e250461f226773ab1259366677b.png

Op dit moment al 67 potentiële Las Vegas gangers en zal hieronder de namen vermelden waarvan ik kan zien dat ze de post gedeeld hebben (openbaar):

  • Richard Welgraven
  • Roy van Schaik
  • Subbie Veen
  • Hielke Klingeler
  • Pascal Boxem
  • Kim van der Plas - Wiering
  • Annick Beelen
  • Natasja Verbrugge
  • Ton Matton
  • Ria Matton
  • Ton Junior
  • Stefan Fischer
  • No Oitgedacht
  • Daniel Van Houwelingen
  • Horst Landen
  • Frank Kruit
  • Ria Middelkoop
  • Kevin Vanderauwera
  • David Stoffels
  • Kars Manca
  • Connie Reynaerts
  • Kin Exarpi
  • Cisca Dekkers
  • Jw Adria
  • Jorien de Zeeuw
  • Olivier Sarton
  • Ant Roel
  • Peter Woerde
  • Edwin Tragter
  • Kirstin Wind
  • Damai Peters

Voor de mensen die niet gedeeld hebben of waarbij de weergave niet gezien kan worden (privacy instellingen) graag even een berichtje als je ook voor deze challenge wilt gaan.

 

Hej Armijn,

Tijdje hier niet ingelogd omdat ik telkens wachtwoord moet opvragen, vraag me niet waarom. Uiteraard had ik de post gedeeld en deze later pas op iedereen gezet. Hadden we niet in de gaten.

Thx

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment al 67 potentiële Las Vegas gangers en zal hieronder de namen vermelden waarvan ik kan zien dat ze de post gedeeld hebben (openbaar)
 
Ik sta ook niet op de lijst, maar wel gedeeld.
Delen kan op verschillende manieren......vrienden....of openbaar......dat laatste is natuurlijk de bedoeling

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Reno:

Op dit moment al 67 potentiële Las Vegas gangers en zal hieronder de namen vermelden waarvan ik kan zien dat ze de post gedeeld hebben (openbaar)

 

Ik sta ook niet op de lijst, maar wel gedeeld.

Iedereen die topfan is op 1 jan gaat door. naar ronde 3. Deze namen zullen we hier ook op het forum neerzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.