Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei coinflippers:

ja wat een mooie week word dit nieuwe opdracht voor de epische vegas reis  en hoop versoepelingen die weer door gaan goed weertje erbij  top ben benieuw naar de nieuwe opdracht

Ben benieuwd wat er nu weer is bedacht.. aan deze opdracht heb ik ruim voldoende voldaan... kom maar door Onetime 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Craps4fun:

Vandaag laatste kans voor de opdracht te vervullen. Ik verwacht dat ik deze ruimschoots behaald heb. Persoonlijk vond ik het erg leuk om meer updates en reacties te krijgen. Ik snap dat het iets zal afnemen maar hoop dat we levendig blijven op het forum (welk topic dan ook).

nieuwsgierig naar nieuwe opdracht 😉

Ik denk dat de mannen daar wel iets op bedacht hebben, denk dat iedereen lekker actief moet blijven ;) misschien is de volgende opdracht wel om 128 posts te doen ipv 64 .. you never know haha. 

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Remy de rover:

Is de deadline 12 uur vanacht?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Yes 00:00 uur. Morgen ochtend komt ook op FB en hier opdracht 7 online. Er zijn een aantal die opdracht 6 niet gehaald hebben, geen epische Vegas reis maar scheelt Onetime ook lekker in de kosten. Opdracht 7 is lastig maar uiteindelijk ook heel goed te doen. Helemaal voor de mensen die met 2 vingers in de neus de 62 forumposts gemaakt hebben.  Kan wel zeggen dat @Dooker de kampioen poster geweest is deze maand! Die vrouw is niet te stoppen!

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes 00:00 uur. Morgen ochtend komt ook op FB en hier opdracht 7 online. Er zijn een aantal die opdracht 6 niet gehaald hebben, geen epische Vegas reis maar scheelt Onetime ook lekker in de kosten. Opdracht 7 is lastig maar uiteindelijk ook heel goed te doen. Helemaal voor de mensen die met 2 vingers in de neus de 62 forumposts gemaakt hebben.  Kan wel zeggen dat [mention=2688]Dooker[/mention] de kampioen poster geweest is deze maand! Die vrouw is niet te stoppen!

Ik hoop dat ik door ben kan er vannacht niet van slapen denk ik of.......[mention]TheGreatOne [/mention] ga je mij het verlossende woord vanavond nog geven?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd [mention=2688]Dooker[/mention], jij bent iedergeval door
en [mention=899]MrT[/mention], jij heb ook aardig lopen posten
iedergeval wel op mijn berichten 

Ik wil zo graag met jou[mention]hotshot123 [/mention] gokken in Las Vegas en Dan bedoel ik niet in Leeuwarden alhoewel dat natuurlijk ook bere gezellig kan zijn


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MrT:


Ik hoop dat ik door ben kan er vannacht niet van slapen denk ik of.......[mention]TheGreatOne [/mention] ga je mij het verlossende woord vanavond nog geven?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ga maar lekker slapen samen met @hotshot123 dromen over de reis die je nooit meer gaat vergeten en waarbij het virus zo hardnekkig wordt dat je baalde dat je opdracht 6 gehaald hebt 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga maar lekker slapen samen met [mention=419]hotshot123[/mention] dromen over de reis die je nooit meer gaat vergeten en waarbij het virus zo hardnekkig wordt dat je baalde dat je opdracht 6 gehaald hebt

[mention]TheGreatOne [/mention] dank voor de snelle reactie super om te dromen over iets waar iedereen het over heeft waar ik zelf nog nooit geweest ben


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.