Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ik heb gewoon alles in crypto’s gestopt en hoop wat zakgeld voor Vegas over te houden sparen in spaarpot werkt voor mij niet aangezien ik al lang geen cash geld meer gebruik. Mochten de crypto’s niet werken, geen paniek dan plunder ik gewoon spaarrekening

Even een binance pasje aanvragen en Vegas kosten aftikken met dit pasje. Wopppaaa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat het met jullie stukjes? De mijne is ook klaar nog wat foto's toevoegen en een filmpje maken. 
Moet nog beginnen, aardig druk met werk en prive gehad. Maar gaat zeker nog wel komen. Weet alleen nog niet waar ik het precies over moet gaan hebben aangezien ik nog geen vegas ervaring heb

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In totaal al 9 inzenden gehad en goedgekeurd.

@Chuckmeister @Craps4fun @MrT @DeValsspeler @osarton @Mancaas @ibreathepoker @hotshot123 @Joos-Close

 

Nog 22 inzendingen maar nog 19 dagen deze opdracht te voltooien, gaat goed komen. Opdracht 8 wordt morgen op film gezet. Het is de lastigste en als deze voltooid is het eigen een 'walk in the park' om in het voorjaar bij ons uit te sluiten op de Strip.

  • Like 10
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Joeke-Melle:

Ik moet nog beginnen met mijn stukje, zit momenteel in Duitsland voor het werk en om het nou op de telefoon te doen vind ik niet ideaal 

true maar heb je geen tablet bij je of iets weet niet wat voor werk je doet ?  ik zelf was deze week vrij van werk en heb lekker op tablet buiten gemaakt :P drankje er bij en gaan :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei TheGreatOne:

In totaal al 9 inzenden gehad en goedgekeurd.

@Chuckmeister @Craps4fun @MrT @DeValsspeler @osarton @Mancaas @ibreathepoker @hotshot123 @Joos-Close

 

Nog 22 inzendingen maar nog 19 dagen deze opdracht te voltooien, gaat goed komen. Opdracht 8 wordt morgen op film gezet. Het is de lastigste en als deze voltooid is het eigen een 'walk in the park' om in het voorjaar bij ons uit te sluiten op de Strip.

ben benieuwd  ik zelf lastige opdr 9 ivm werk wat heel lastig gaat worden omdat in het F! weekend zit en ik Werk in supermarkt in IAmsterdam Ijburg  maar benieuwd naar op dracht 8 en natuurlijk opdracht  10 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei driekwart:

Moet nog beginnen, aardig druk met werk en prive gehad. Maar gaat zeker nog wel komen. Weet alleen nog niet waar ik het precies over moet gaan hebben aangezien ik nog geen vegas ervaring heb

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

ik zit met zelfde probleem een beetje maar heb geen series's of films gezien wat deels over vegas gaan en verhalen gelzen van wat je zou willen doen daar of iest daar kan je ook over hebben roch wat je verwachtingen zijn er is altijd wel iest op te bedenken  je kan me altijd  ff pb sturen miss kan ik je op weg helpen hier mee ? 

zo heb ik het beetje gedaan verwachtingen  wat dingen op gezocht en ik ben 2 jaar gelden in atlentic city geweest zeg maar Lasvegas van de oost kust 😛    suuces er mee man  @driekwart

bewerkt door The-fischer (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...