Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei TheGreatOne:

Nog 7 dagen om jullie stukken in te leveren, gaat iedereen het redden of wordt het al een kleine slachting en gaan we opdracht 8 met veel minder mensen in?

Ben benieuwd  wat verwacht je zelf ? @TheGreatOne  Je zou denken het wel te doen moeten zekker als je verhalen al leest die online zijn gekomen daar kan soort van opzet uit halen en online is genoeg te vinden nog als je wilt zoeken  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei The-fischer:

Uit nieuwschrig heid komt nog lijst deze week online van wie al door zijn of houden jullie dat voor je tot de opdracht 7 af is @TheGreatOne @TheGallant ?

Ja ik zal paar dagen van te voren nog een lijst met gekwalificeerden plaatsen voor opdracht 7 en de namen vermelden die het nog niet ingeleverd hebben voor de laatste kans. Ik verwacht nu ook wel een paar die het niet gaan redden deze opdracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik zal paar dagen van te voren nog een lijst met gekwalificeerden plaatsen voor opdracht 7 en de namen vermelden die het nog niet ingeleverd hebben voor de laatste kans. Ik verwacht nu ook wel een paar die het niet gaan redden deze opdracht.

De tijd loopt


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-6-2021 om 08:12 zei TheGreatOne:

In totaal 13 artikelen ontvangen, met nog 13 dagen op de klok, missen we er nog 18 van:

@SmartAce

@DennMann

@SupremacyNL

@Hielke

@Arthur

@driekwart

@JackpotEnschede

@Budgetvrouw

@Remco86

@Damien010

@Jvens

@coinflippers

@baje54

@Vegastimmie

@Joeke-Melle

@Dooker

@Empty Wallet

@Remy de rover

 

Succes. Opdracht 8 staat al klaar en komt donderdag ochtend 1 juli online te staan. (de moeilijkste van de 10)

 

De tijd vliegt inderdaad. Ben erg druk geweest afgelopen weken. Dus het wordt tijd om op te schieten met mijn verhaal! 😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-6-2021 om 23:30 zei TheGreatOne:

Nog 7 dagen om jullie stukken in te leveren, gaat iedereen het redden of wordt het al een kleine slachting en gaan we opdracht 8 met veel minder mensen in?

Oh nee toch?! 😱 kom op 💪🏻 Weg met dat writer’s block, klim in die pen en schrijf 2000 woorden op! Succes 🍀  Hoe meer zielen hoe meer vreugd ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt steeds spannender... Maar ook steeds leuker om te zien wat jullie er allemaal van gemaakt hebben 😄 Ik moet zeggen, er komen ook echt nog een paar heel leuke, creatieve verhalen, en prachtige ervaringsverhalen. Het plezier spat van het scherm.

Dus... iedereen die nog geen stukkie heeft ingeleverd, 1000 woorden is niet zoveel, het hoeft niet perfect te zijn als het maar uit je hart komt (al klinkt dat wel heel zoetsappig, sorry!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt steeds spannender... Maar ook steeds leuker om te zien wat jullie er allemaal van gemaakt hebben  Ik moet zeggen, er komen ook echt nog een paar heel leuke, creatieve verhalen, en prachtige ervaringsverhalen. Het plezier spat van het scherm.
Dus... iedereen die nog geen stukkie heeft ingeleverd, 1000 woorden is niet zoveel, het hoeft niet perfect te zijn als het maar uit je hart komt (al klinkt dat wel heel zoetsappig, sorry!).

Nog 5 dagen het wordt spannend en dan zijn we nog steeds met 31 of………..


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ook al hoop resort world filmpjes gezien en wat een verschil met de opening van Virgin of Circa ...
dit is zooooo veel grootster overal vuurwerk, optredens, top sterren die zelf in t resort zijn WOW
Kan me niet herinneren wanneer er zo iets groots in Vegas bij kwam.. hooguit toen aria en citycenter kwamen maar dat was eer geleidelijk. Dit was denk wel een unieke opening waar je bij had moeten zijn.

Ik ga morgen beginnen met schrijven... hoop dat t lukt heb een totaal andere manier gekozen maar het mezelf ook lastig gemaakt hahah en ik hoop dat jullie er maar leuk vinden :-).
Op zich voldoe ik dan aan de opdracht als het goed uitpakt ;
stukje van 1000 woorden, Las Vegas in de hoofdrol en moet foto/filmpje/beeld/illustratie 

Vind t wel spannend :-)!!!

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dooker:

heb ook al hoop resort world filmpjes gezien en wat een verschil met de opening van Virgin of Circa ...
dit is zooooo veel grootster overal vuurwerk, optredens, top sterren die zelf in t resort zijn WOW
Kan me niet herinneren wanneer er zo iets groots in Vegas bij kwam.. hooguit toen aria en citycenter kwamen maar dat was eer geleidelijk. Dit was denk wel een unieke opening waar je bij had moeten zijn.

Ik ga morgen beginnen met schrijven... hoop dat t lukt heb een totaal andere manier gekozen maar het mezelf ook lastig gemaakt hahah en ik hoop dat jullie er maar leuk vinden :-).
Op zich voldoe ik dan aan de opdracht als het goed uitpakt ;
stukje van 1000 woorden, Las Vegas in de hoofdrol en moet foto/filmpje/beeld/illustratie 

Vind t wel spannend :-)!!!

Ben zeer benieuwd meeste hebben tekst met foto's ben ook benieuwd of en wat voor filmpjes er komen  🙂 En 1000 worden grens is niet lastig te tellen office heeft worden tellen standaard dus zie automatische hoever je bent  🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgende Onetime ambassadeurs mogen het artikel (opdracht 7) nog inleveren voor 1 juli (deadline woensdag 30 juni 23:59 uur). Iedereen die instuurt het goed wordt bevonden krijgt een email met bevestiging terug, geen email gehad bericht ons meteen.

 

@SmartAce

@DennMann

@SupremacyNL

@Hielke

@Arthur

@Budgetvrouw

@Dooker

@Remco86

@Damien010

@coinflippers en @baje54

@Joeke-Melle

@Remy de rover

 

 

Een aantal hebben mij al gecontacteerd en/of op het forum gezet dat ze er mee bezig zijn, ook een aantal niet. Als je twijfelt, gewoon niet insturen aangezien opdracht 8 nog lastiger wordt 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...