Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 31-10-2021 om 13:44 zei TheGreatOne:

En nummer 2 heeft zich bij deze Vegas club toegevoegd. Onze altijd vriendelijke @coinflippers heeft opdracht 10 met 2 vingers in de neus gehaald. Binnenkort krijgen de deelnemers (die het gehaald hebben) een digitaal formulier waarin ze alles maar dan ook alles mbt Vegas kunnen gaan invullen!

Coinflippers.png

Proficiat Coin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie al een shop budget in je hoofd voor de Vegas outlets :)))?
ik denk zo’n $500.. elke keer denk ik ga nou meer halen en daar denk ik dan heb wel genoeg en kom je thuis..... neee had veel meer moeten nemen het scheelt zoveel met Nederland je bespaard er later in het jaar wel op

Gewoon je creditcard mee nemen en gaan met die banaan volgooien die boodschappentas met mooie kleding voor je kids
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dooker:

Hebben jullie al een shop budget in je hoofd voor de Vegas outlets :)))?

ik denk zo’n $500.. elke keer denk ik ga nou meer halen en daar denk ik dan heb wel genoeg en kom je thuis..... neee had veel meer moeten nemen het scheelt zoveel met Nederland je bespaard er later in het jaar wel op 🙈

Ik koop gewoon wat ik leuk vind. Soms is dat meer dan andere keren. Maar gemiddeld toch wel tussen 500-1000$ per keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Area51 ben ik ook al geweest. Ben ff klein stukje het terrein op geweest, maar volgens mij moet je dan nog een kilometer of 50 om echt bij de basis te komen en voor die tijd lig je al in de boeien. 
 

Ik heb een keer een documentaire ervan gezien en ja je ligt voor die tijd in de boeien maar ik zou wel willen weten wat daarna precies is gezien maar dat zullen we wel niet te weten komen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Dooker said:

Hebben jullie al een shop budget in je hoofd voor de Vegas outlets :)))?

ik denk zo’n $500.. elke keer denk ik ga nou meer halen en daar denk ik dan heb wel genoeg en kom je thuis..... neee had veel meer moeten nemen het scheelt zoveel met Nederland je bespaard er later in het jaar wel op 🙈

Ik weet uit ervaring dat een budget voor kleding niet werkt 🙈 ik had de laatste keer ook een budget van $ 500 🤣

FB_IMG_1635840183447.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dooker:

Hebben jullie al een shop budget in je hoofd voor de Vegas outlets :)))?

ik denk zo’n $500.. elke keer denk ik ga nou meer halen en daar denk ik dan heb wel genoeg en kom je thuis..... neee had veel meer moeten nemen het scheelt zoveel met Nederland je bespaard er later in het jaar wel op 🙈

Ik heb alleen een budget voor het gokken. Als ik leuke kleding zie dan neem ik het mee. Meestal is het een ochtend shoppen in één van de outlet centra's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MrT:
1 uur geleden zei Craps4fun:
Ik koop gewoon wat ik leuk vind. Soms is dat meer dan andere keren. Maar gemiddeld toch wel tussen 500-1000$ per keer

Je mag een max menen bij de douane of.......maximaal 1000 dollar aan kleding?

invoer die mag is 430-460 euro , maar gewoon Daar kopen en gelijk dragen en in die tas gooien. Ik ben al paar keer aangehouden bij douane en dan vragen ze heb je wat gekocht en dan begin ik gelijk een verhaal van ja paar schoenen en hele leuke souvenirs ik heb zon knuffel beer voor de kids die heb ik gekocht in Yosemite park ken jr dat zon park winkel......... en dan zeggen ze al jajjajaaja prima loop maar door... 

Je kan ook netjes paar bonnen bewaren die onder t bedrag zitten. Ze zoeken echt naar handel niet echt privé spulletjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

invoer die mag is 430-460 euro , maar gewoon Daar kopen en gelijk dragen en in die tas gooien. Ik ben al paar keer aangehouden bij douane en dan vragen ze heb je wat gekocht en dan begin ik gelijk een verhaal van ja paar schoenen en hele leuke souvenirs ik heb zon knuffel beer voor de kids die heb ik gekocht in Yosemite park ken jr dat zon park winkel......... en dan zeggen ze al jajjajaaja prima loop maar door... 

Je kan ook netjes paar bonnen bewaren die onder t bedrag zitten. Ze zoeken echt naar handel niet echt privé spulletjes

Oké dankje voor de uitleg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste outlet in vegas premium heb je op 2 locaties, zelf vind ik North vlakbij downtown het prettigste.

Op de site kun je al de winkels bekijken die er zijn, en als je je aanmeld voor de 'club' kan je mail deals krijgen en ter plaatsen bij de service een boekje met coupons halen (normaal 10-15$)

https://www.premiumoutlets.com/outlet/las-vegas-north

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Dooker:

beste outlet in vegas premium heb je op 2 locaties, zelf vind ik North vlakbij downtown het prettigste.

Op de site kun je al de winkels bekijken die er zijn, en als je je aanmeld voor de 'club' kan je mail deals krijgen en ter plaatsen bij de service een boekje met coupons halen (normaal 10-15$)

https://www.premiumoutlets.com/outlet/las-vegas-north

Zelf ben ik vaker in zuid geweest. Eén keer in noord maar toen was het super heet. De laatste keer zijn we in Primm wezen shoppen. Dank voor de tip voor het inschrijven. Mijn broertje @Peeter01 nam vanuit Nederland al de coupons mee die hij via de mail had ontvangen. Scheelde best veel geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.