Spring naar bijdragen

Geocaching: hot or not?


Aanbevolen berichten

Geocaching is een buitensport, waarbij je gebruik maakt van een gps-ontvanger (app op de telefoon), om caches (soort schatjes) op te sporen. Over heel de wereld liggen miljoenen caches verstopt. Via een App (Geocaching), kom je te weten waar deze caches verstopt liggen. En kom je er niet uit....dan kun je om een hint vragen. Het is enorm leuk om te doen. Zelf heb ik het een aantal jaren geleden voor het laatst gedaan. Vanmiddag ga ik weer eens op pad. Heb een route gevonden, waar meerdere caches verstopt liggen. Ben benieuwd of ik ze allemaal te pakken krijg. [mention=2722]luckylady[/mention] schreef er al eens een artikel over: 20 JAAR GEOCACHING, IS HET DE ULTIEME CORONA-ACTIVITEIT?

Ben een groentje in de wereld van Geocaching. Vroeg mij of er Onetimers zijn die dit ook al eens hebben gedaan?

 

Geo.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer zo'n beetje 15 jaar geleden dat we hier ontzettend veel plezier mee beleefd  @TheGallant. Het GPS gebeuren liet ik met mijn a-technisch inzicht aan anderen over, maar wat wás het leuk! Altijd spannend wat voor "cadeautje" je mee mocht nemen, maar ook leuk om zelf iets achter te laten. Ik kan het aanraden voor mensen die van buiten, de natuur en wandelen langs niet gebaande paden leuk vinden. Zeker met kinderen.

bewerkt door Solidagio (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Wow die is wel erg cool! Werk van gemaakt. Ik heb afgelopen weekend nog caches gezocht. In Duitsland, net over de grens bij Nijmegen. Mooie tocht door de bossen. 

Ja deze hebben het echt leuk aangepakt, hij was niet heel
Moeilijk te vinden al moest je wel van het pad afwijken. Waar tevens dit prachtige uitzicht was IMG_4310.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Geocaching is dikke vette YES en stik hot:) 

Heerlijke hobby om te doen met gezin en/of vrienden ;) zijn er zo aan "verslaafd" geraakt dat we inmiddels 3 caches hebben als CO. Dus mochten jullie in de buurt van onze woonplaats zijn, bezoek de 3 Toedeledokie's. Of zoeken jullie tips hier in de regio, stuur gerust een PBtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...