Spring naar bijdragen

Kijk jij vaak op deze site?


Solidagio

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei blackhorse:

@Solidagio ik ben er eigelijk ook behoorlijk verslaafd geworden aan onetime site kijk zeker bijna elk uur het is gewoon leuk intressant enz. 

Er zijn een aantal sites die ik regelmatig ververs, om te kijken of er iets nieuws/interessants geplaatst is. Beetje dwangmatig vind ik van mezelf. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Budgetvrouw:

Ik heb de Tapatalk app. Als er berichten worden geplaatst in bepaalde onderwerpen ontvang ik een notificatie en bekijk ik de "site" als het interessant is. Ik denk dat ik zeker de afgelopen tijd wel dagelijks via de Tapatalk app op het forum kijk.

leuk om te horen dat er nog meer mensen er zo mee bezig zijn.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijf inmiddels alweer wat jaartjes voor Onetime en sinds vorig jaar ben ik ook wat meer zichtbaar (daar ontkom je niet aan als je met Armijn omgaat lijkt het wel). En daar hoort dus ook het forum bij. Waar dat voorheen vooral een moetje was, begin ik het hier steeds leuker te vinden. Met dank aan forumleden als @Solidagio en vele anderen.

Wat ik mooi vind is dat iedereen hier lijkt te durven zeggen wat ie denkt. Er ontstaan mooie discussies, soms wordt grens zeker opgezocht maar al met al zijn we een mooi groepje mensen met een gedeelde interesse/passie. 

Ennuh, niet zelden kom ik hier tot mooie onderwerpen om over te schrijven, dus naast leuk is het forum ook gewoon hartstikke nuttig!

 

bewerkt door luckylady
typefout (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 3
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Tapatalk is erg handig inderdaad. Vraag mij af hoeveel Onetimers hier gebruik van maken. Heerlijk die push notificaties als er nieuwe berichten zijn. Bovendien is het makkelijk in gebruik. Werkt verslavend. Zelf al sinds het begin verknocht aan Onetime, nu al een jaartje of 5. 
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd ook meer aandacht aan besteed

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb eigenlijk niet zoveel met forums 😂 vind de stijl vaak onoverzichtelijk en niet zo prettig.
Vind Facebook groepen handiger om dingen te vragen of je ziet snel wat voorbij komen.

Wat ik wel steeds vaker zie bij mijzelf is dat als ik iets wil weten toch maar even de tijd neem om door alllllllllll die berichten heen te lezen omdat er vaak toch veel betere en uitgebreidere uitleg zeker hier op dit forum te vinden is. 
En het is nu aan t veranderen omdat ik het nu gewoon leuker vind om de verhalen van andere te lezen en lekker te kletsen.. miss wel door corona omdat je vaker thuis zit..?

En zeker met de Vegas wedstrijd nu ben ik heel nieuwsgierig naar iedereen en ben helemaal hyper als ik op t forum zit omdat ik gewoon al weet dat t zoo graaf gaat worden en het mag nu wel gratis zijn als je mee mag maar die jaren erna zit je er natuurlijk wel aan vast hahah want dit wordt en blijft een verslaving met een groep gekken naar vegas :-)!!

o ja maar nu dagelijks wel kijken of er reacties of nieuwe topics zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer en meer. Daar helpt de Vegas wedstrijd natuurlijk ook wel bij maar ik heb ook gewoon interesse in diverse facetten van gokken en uiteraad Las Vegas de stad. Heb op dit forum tenslotte ook voor mijn eerste Vegas visit diverse Do's en Dont's gevonden die me hebben geholpen met het makkelijk vinden van de weg. Top dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gaat geen dag voorbij zonder onetime.nl .... of het nu de WhatsApp-groep is of het forum of het schrijven van een review of het lezen van een artikel of column....
Onetime is een mooie aanvulling op het dagelijkse leven geworden...

Dus als ik jou goed begrijp [mention]Chuckmeister [/mention] kun jij niet meer zonder onetime in je leven? Het is een soort way of life dus, wat ik zelf mooi vind is dat je veel kunt delen met mede onetimers


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...