Spring naar bijdragen

Grappig systeem


SCi

Aanbevolen berichten

Ik liep een tijdje geleden tegen een erg simpel systeem aan met lage risico's en een leuke kans op kleine winst.

Laten we voor het gemak even zeggen dat we met fiches van 1 euro spelen.

We plaatsen 10 fiches op 2 van de 3 dozijnen.

In het dozijn waar we niets in hebben staan zetten we 10 pleinen uit.

Nu zijn er 3 plekken waar we op kunnen verliezen ( de 0 + de niet geplaatste getallen in het " plein dozijn"  )  , 24 plekken waar we gelijk spelen ( de afgedekte dozijnen ; we plaatsen 30 fiches en krijgen er ook 30 terug als het nummer in dat dozijn valt ) en 10 plekken waar we winnen ( plein betaald 36 keer , minus de 30 inzet is een winst van 6 ) 

Goud geld verdienen doe je hier dus niet mee maar de kans op verlies is vrij klein , de kans op een ' gelijk spel ' is zeer groot en er is een leuke kans op een kleine winst.

 

Voor de zekerheid ben ik het eerst even op een free game gaan uitproberen , de resultaten schoven nogal.

Bij een verlies kun je een martignale proberen ( dubbel inzet doen tot je wint ) en zodoende kun je iig heel lang spelen ( mits je genoeg fiches hebt ;) )

Na een uurtje of wat vond ik het tijd voor het echte werk.

Gewoon een reguliere tafel , start met 100 euro en netjes het systeem volgen.

Na een minuut of 20 had ik voornamelijk ' gelijke spelen '  gehad en 2 keer viel een plein.

Goed , het was geen juichwinst maar toch 12 euro kunnen verdienen ;)

 

Ik had nog nooit eerder een systeem uitgeprobeerd, ik was op de hoogte van diverse systemen maar versies als de martignale kunnen heel vies uitpakken imho.

Dit systeem komt mij net wat "vriendelijker" over met een kleine kans op geheel verlies en een leuke kans op een kleine winst.

Zijn er dingen die ik over het hoofd zie ?

Anderen die het systeem herkennen en er ervaringen mee hebben ?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @SCi, het is inderdaad leuk om te experimenteren op de roulette. Zelf heb ik een tijdje aangeklooid met 't @Dagobert systeem. Lange tijd ging het goed en sprokkelde ik euro's bij elkaar. En toen ineens was daar het omslagpunt. Heb 't @Dagobert systeem daarna nooit meer gespeeld. Leek een beetje op jouw systeem. Wil overigens nog wel een keer 't Chuckdale systeem van forumlid @Chuckmeister uitproberen. Toch voel ik mij over het algemeen comfortabeler met een beetje aanklooien op de roulette: 5-10 random nummers spelen en wat hoger inzetten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een buitengewoon gevaarlijk systeem wat je beschrijft. Het systeem bevat elementaire grote. 30 fiches plein betekent dat je een  een zogenaamd 30 numberbet systeem speelt.Je mist de kennis van de basis regels voor een systeem speler. Het Martingale inzet schema  kun je alleen gebruiken  mij de kleinst mogelijke inzet. Bijvoorbeeld 1 fiche op een enkelvoudige kans, dozijn of kolom. In de Dobbelsteen roulette theorie kun je heel veel voorbeelden van veel beter systemen vinden . Met een systeem kun je geen winst maken. Een systeem met een strategie kan kansrijk zijn. De speler maakt ook gebruik van de regel dat de roulette moet draaien en de speler mag spelen. Bij winst moet je wegwezen. HIT en RUN !!!!

Voor het systeem van @Chuckmeister heb ik kort geleden nog een recensie gepubliceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@dobbelsteen ; hoe kom je aan de 30 fiches plein dan ? 

Er worden in totaal 30 fiches gebruikt waarvan 10 plein en 10 op elk van de dozijnen waar geen plein nummers worden gebruikt.

Martignale is inderdaad een risico ; daar kun je flink op leeglopen bij een bad streak.

Ik haalde het aan omdat het een optie kan zijn om 'terug' te kunnen komen mocht je een leeg nummer tegen komen.

 

Wat betreft winst maken is de kans vrij duidelijk ; die is inderdaad niet groot en het percentage winst is dat ook niet echt.

Een systeem is inderdaad geen garantie op winst , de kans om de hele inzet te verlizen is er nog altijd.

Hit & run is inderdaad nog altijd het beste om te doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het dozijn waar we niets in hebben staan zetten we 10 pleinen uit. Deze zin maakt het onduidelijk.

Zet je op de twee dozijnen elk  5 fiches  dan speel je een 34 numberbet. Zo een systeem heeft een hele kleine short run . Dat betekent dat je snel te maken krijgt met een permanent verlies. Zeer grote schommelingen tussen verlies en winst is het gevolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In totaal dek je inderdaad 34 nummers af , 24 door de dozijnen en 10 door de pleintjes.

Er is inderdaad een kans dat je je hele inzet kwijt raakt maar die is relatief niet zo heel groot.

De kans op een kleine winst is al meer dan 3 keer zo groot , de kans op quitte is het grootst hier.

 

Uiteraard moet je wel de mazzel hebben dat je niet al vroeg een blanco pakt want dan ben je de pineut.

Zolang je het vol kunt houden om quittes te krijgen en hier en daar een pleintje te raken zit je goed.

Je kunt na 5 keer "raak" zelfs een keer een misser hebben en dan nog altijd quitte staan.

 

Ik speel normaliter altijd alleen maar pleintjes en plaats 5 tot 10 euro per draai.

In veruit de meeste gevallen ga ik nat op de enkele treffer na.

Wat ik aan dit systeem zo grappig vind is dat ik relatief wel meer plaats per draai maar m'n kans om m'n inleg kwijt te raken drastisch kan inperken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het huisvoordeel is onveranderd 2,7%. Op de Franse roulette kun je door slimmer in te zetten het huis voordeel een klein beetje kleiner maken. Dit is zeer eenvoudig te berekenen.

De kans dat een getal valt is 2,7%.  Een misser heeft dus een kans van 8,1%. Dat lijkt klein maar je verliest wel je hele inzet. De kans op een hit  is 2,7x34of 100-8,1=91,1 % een klein verschil door de afrondingen. Een hit reeks van 20 of meer is niet ongewoon. Door zo een reeks wordt de beginnende speler overmoedig en denkt de Holy Grail gevonden te hebben. Het roulette spel lijkt met zijn eenvoudige regels erg gemakkelijk maar het tegendeel is waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...
Op 12-11-2020 om 10:34 zei dobbelsteen:

Het huisvoordeel is onveranderd 2,7%. Op de Franse roulette kun je door slimmer in te zetten het huis voordeel een klein beetje kleiner maken. Dit is zeer eenvoudig te berekenen.

De kans dat een getal valt is 2,7%.  Een misser heeft dus een kans van 8,1%. Dat lijkt klein maar je verliest wel je hele inzet. De kans op een hit  is 2,7x34of 100-8,1=91,1 % een klein verschil door de afrondingen. Een hit reeks van 20 of meer is niet ongewoon. 

100/37=2.7

3*2.7=8.1

34*2.7=91.8

100-8.1=91.8

nano macro klojo

schrijf-,stijl-,spelfouten ok,

maar rekenfouten

kom maar op met je sad-reactie AUWE!!!!!!!!!!

Denk dat ik spijkers op laag water kom zoeken in Zandvoort,loop ik je ongetwijfeld een keer tegen het lijf.

bewerkt door hackerhenk
toevoeging (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei dobbelsteen:

HH zal eerst een IQ test moeten afleggen of een HBO diploma overleggen. 2.7= 14

Oh?????Nu is twee punt zeven ineens veertien?

Ik blijf wel happen hoor,maak je geen zorgen.

Lach me maar uit, samen met al je vrienden die ook van hun roulettewinsten kunnen leven.

Zal een oorverdovend kabaal geven.

Weet niet of ik ook op zo'n manier oud wil worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.