Spring naar bijdragen

Krassen in Deutschland!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo meine leute,

Vandaag was ik in Duitsland voor mijn werk en natuurlijk moeten we ook is het gokken uitgebreid uitproberen in Duitsland. 
In Duitsland hebben ze zoals in Nederland ook krasloten. Niet zo bijzonder, maar toch zit er een aardig verschil tussen de Duitse en Nederlandse krasloten.

Producent
Scientific Games produceert zoals Nederlandse ook Duitse krasloten.
Nederland heeft een iets uitgebreider aanbod op het gebied van krasloten want in Duitsland zag ik er maar 6 in het rek en bij ons zijn het er weer 15.

Strengere preventie
Duitsland is strenger op het gebied van gokverslavingen voorkomen dan in Nederland. In Duitsland is het gewoonlijk om een klant te vertellen dat winnen onmogelijk is.
Achter op het Kraslot zie je wat de winkansen zijn en hoeveel prijzen er in omloop zijn... Dit is een Duitse wet. In Nederland moet je specifiek naar de website van Krasloten gaan om te kunnen zien wat je winkansen zijn. Er staat duidelijk op de achterkant dat winnen "onmogelijk is". (uiteraard anders verwoord)

Goedkoper krassen
In Duitsland kan je vanaf € 0,50 krassen. 

Langer geldig
In Duitsland heb je wel 5 jaar de tijd om je kraslot in te leveren. In Nederland heb je gemiddeld 1 a 2 jaar om je kraslot in te leveren.

Gewonnen?
Ik heb 5 krasloten gekocht. 4 van € 0,50 en 1 van €2,00. Ik heb denk ik 8 keer prijs gehad op die € 0,50 krasloten... Iedere keer 50 cent.
Ik dacht dat de € 2,00 lot een prijs had van € 10,00 (maar dat blijkt dus niet te zijn) zie de foto misschien snappen jullie het spel.

Persoonlijk gezien vind ik krassen niet leuk maar het was wel leuk om "Duitse krasloten" te proberen.
 

 

duitsland 3.jpg

duitsland2.jpg

duitsland.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...