Spring naar bijdragen

Red yellow gokkast reparatie


Aanbevolen berichten

Goede morgen. 
Ik heb een hele leuke gokkast in de garage staan. Een red yellow gokkast. Deze staat in de garage omdat de kelder nog verbouwd moet worden. 
De kast heeft altijd gewerkt maar door weinig gebruik en kou in garage doet hij helemaal niks meer. Noppes

iemand een idee wat hiervoor een oplossing is? De accu of batterij? 
 

hopelijk kan iemand helpen

groet William 

bewerkt door Hilhorst (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

kijk eerst maar is naar het bordje waar de batterij opzit,

zit er een wit groene aanslag op,dan weet je genoeg dan is het einde oefening

of je moet een nieuw bordje vinden, maar een nieuwe gokkast kopen is een betere oplossing

en een gokkast in een koude garage zetten ,das vragen om problemen ,gokkasten kunnen niet zo goed tegen vocht

maar zoals ik al zij ,kijk eerst maar is naar het bordje en de batterij....desnoods foto hier plaatsen dan kunnen we meekijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...

Ik hoop dat de garage waarin de gokkast staat niet te vochtig is, want dat kan ervoor zorgen dat de stroomvoorziening niet meer werkt. Ik denk dat het probleem komt door de kabels of zekeringen. Zoals anderen al zeggen is het handig om een foto te zien om het beter te kunnen beoordelen. Ik heb ook net een gokkast gereviseerd en heb nog een tip voor als je alles weer in elkaar wil zetten, contactlijmen. Ik heb de perfecte contactlijm gevonden om gokkasten mee te repareren. Je kunt het bestellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.