Spring naar bijdragen

Favoriete non-gaming attractie van Las Vegas


CashCow

Aanbevolen berichten

Bryce canyon is nog zo veel mooier dan Zion maar helaas ook 1,5 uur verder rijden vanuit Vegas. Als je nog nooit echt in West-Amerika bent geweest zou ik een bezoek aan Vegas combineren met een campertoer langs zo veel mogelijk nationale parken. Als je de Grand Canyon nog nooit hebt gezien en alleen voor Vegas gaat zou ik toch een ochtend+middag uittrekken om daar te kijken met evt. een helikoptertoer.

Mee eens. Bryce is inderdaad prachtig! Vergeet ook Antelope Canyon (Page) niet.

Staat nog op mijn lijstje:

https://youtu.be/i5y65pJX1eU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bryce canyon is nog zo veel mooier dan Zion maar helaas ook 1,5 uur verder rijden vanuit Vegas. Als je nog nooit echt in West-Amerika bent geweest zou ik een bezoek aan Vegas combineren met een campertoer langs zo veel mogelijk nationale parken. Als je de Grand Canyon nog nooit hebt gezien en alleen voor Vegas gaat zou ik toch een ochtend+middag uittrekken om daar te kijken met evt. een helikoptertoer.

Mee eens. Bryce is inderdaad prachtig! Vergeet ook Antelope Canyon (Page) niet.

Staat nog op mijn lijstje:

https://youtu.be/i5y65pJX1eU

Ja, Bryce is ook prachtig, maar zo heeft ieder nationaal park mooie dingen.

Antelope Canyon is inderdaad ook een bezoek waard.

Wat dat betreft heeft @Simonvk gelijk, een rondreis door dat gebied is zeker de moeite waard!!

Heb al een keer een rondtocht rondom de GrandCanyon gedaan, en ook een keer van LA naar SF en via alle parken, door Yosemite naar Las Vegas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL, dat is een HEEL dikke NOPE! Ik ga never nooit niet in zo'n smal klifje ronddabberen. Ik ben zo claustrofobisch als maar zijn kan. Not happening.

Zonde, het is echt prachtig! Wat ook mooi is dat de, in ons geval bijna bejaarde vrouwlijke, "indiaan" exact wist hoe ze alle digitale camera's moest instellen om de mooiste foto's te maken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL, dat is een HEEL dikke NOPE! Ik ga never nooit niet in zo'n smal klifje ronddabberen. Ik ben zo claustrofobisch als maar zijn kan. Not happening.

Zonde, het is echt prachtig! Wat ook mooi is dat de, in ons geval bijna bejaarde vrouwlijke, "indiaan" exact wist hoe ze alle digitale camera's moest instellen om de mooiste foto's te maken.:)

Remco welke Antelope Canyon heb je gehad. De upper of de Lower. Op de bonnefooi naar toe gereden of van te voren geboekt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LasVegasNic: wij zijn alleen in de upper Antelope canyon geweest. We hadden besloten om de lower canyon te doen maar toen we daar aankwamen wat deze gesloten. De dag ervoor was er nl. een grote storm geweest en er stond daardoor te veel water in de lower canyon. Daarop zijn we naar de upper Canyon gereden, was gewoon op de bonnefooi. We konden zonder problemen mee na betaling bij een huisje op het parkeerterrein. Het was wel alleen onder begeleiding van een gids, dus moesten even wachten tot het groepje compleet was, maar duurde niet zo lang. Ik vond de canyon een fantastische ervaring, echt heel erg prachtig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL, dat is een HEEL dikke NOPE! Ik ga never nooit niet in zo'n smal klifje ronddabberen. Ik ben zo claustrofobisch als maar zijn kan. Not happening.

Zonde, het is echt prachtig! Wat ook mooi is dat de, in ons geval bijna bejaarde vrouwlijke, "indiaan" exact wist hoe ze alle digitale camera's moest instellen om de mooiste foto's te maken.:)

Remco welke Antelope Canyon heb je gehad. De upper of de Lower. Op de bonnefooi naar toe gereden of van te voren geboekt?

Upper! Wij zijn gewoon heen gegaan zonder te boeken. We moest daar wel even een uurtje wachten weet ik nog. Dat nergens boeken deden we eigenlijk de hele trip, ook qua hotels etc. Behalve het Aria in Vegas, hotel in Death Valley en een tentje in Yosemite. Verder 4 weken rondgereisd zonder boekingen, uiteraard wel met een goede voorbereiding qua locaties etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.