Spring naar bijdragen

Mike Tyson -Roy Jones


Rudi

Aanbevolen berichten

Hey hey,

alvast tevoren een disclaimer: ik ben echt verschrikkelijk slecht in sportbetting.

Dit weekend is Mike Tyson tegen Roy Jones Jr.

Dit is echter niet gesanctioneerd als een echte bokswedstrijd maar als een exhibition match.
We weten niet zeker of dat deze heren op leeftijd er echt voor willen gaan of dat de promo filmpjes tot nu toe alleen hype zijn geweest en ze het op een lucratief akkoordje hebben gegooid. 

De volgende speciale regels gelden:


image.png.e15f4e5396905ca21477674edc96be92.png


Met de mogelijkheid van een stil akkoordje en met de celebrity jurering zie ik twee kansen op een gelijkspel.
Vandaar de volgende tip, speel deze alleen met geld dat je gemakkelijk kan missen: (max inzet voor mij helaas)

miketyson.PNG

Toevoeging: op een  echte bokswedstrijd krijg je 15-25 tegen 1 voor een gelijkspel, hier maar 6 tegen 1. 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.