Spring naar bijdragen

Vraagje bank uitbetaling Will Hill


Rudi

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

heeft er iemand toevallig ervaring met storten per bank (thrustly of soortgelijk) en uitbetalen per dezelfde betalingsmethode bij Will Hill?

Als ik vanaf WH zou willen uitbetalen, moet dat in principe en bij voorkeur via die betalingsmethode maar ik kan voor mijn bank zowat alle landen ter wereld kiezen behalve Nederland :D 

Liefst schakel ik support niet in om te betalen via andere betalingsmethode.

Graag zou ik willen weten of dat als er mensen zijn die vanaf WH per bank uitbetalen dat op relatief nieuwe accounts doen of op heel oude accounts.

Reactie mag per pm!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rudi:

Hoi allemaal,

heeft er iemand toevallig ervaring met storten per bank (thrustly of soortgelijk) en uitbetalen per dezelfde betalingsmethode bij Will Hill?

Als ik vanaf WH zou willen uitbetalen, moet dat in principe en bij voorkeur via die betalingsmethode maar ik kan voor mijn bank zowat alle landen ter wereld kiezen behalve Nederland :D 

Liefst schakel ik support niet in om te betalen via andere betalingsmethode.

Graag zou ik willen weten of dat als er mensen zijn die vanaf WH per bank uitbetalen dat op relatief nieuwe accounts doen of op heel oude accounts.

Reactie mag per pm!

Heb er al jaren niet meer gespeeld, kan je hier niet bij helpen. Waarom niet support inschakelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minutes ago, TheGallant said:

Heb er al jaren niet meer gespeeld, kan je hier niet bij helpen. Waarom niet support inschakelen?

Ik wil geen slapende honden wakker maken in geval ze daar eigenlijk liever geen Nederlandse spelers hebben.

Het rommelt sowieso al rond WH: overname door Caesars en verhuizing naar Malta.
Saldo komt vroeg of laat toch wel deze kant in maar ik zou het fijn vinden als ik zonder veel gerucht tussentijds wat kan uitcashen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rudi:

Ik wil geen slapende honden wakker maken in geval ze daar eigenlijk liever geen Nederlandse spelers hebben.

Het rommelt sowieso al rond WH: overname door Caesars en verhuizing naar Malta.
Saldo komt vroeg of laat toch wel deze kant in maar ik zou het fijn vinden als ik zonder veel gerucht tussentijds wat kan uitcashen. 

Helder verhaal. Aan de andere kant: ze kicken je er toch niet zomaar uit? Ze voldoen aan de prioriteitscriteria van de KSA....(tenminste voor zoverre ik kan inschatten) Maar snap jouw punt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update voor in geval iemand in hetzelfde schuitje komt te zitten.

Geen respons van leden gehad en ik heb toch via live chat het issue voorgelegd.
De support agent heeft in ongeveer 10 minuten vanaf hun kant de bank details op mijn account geregistreerd en een withdrawal in gang gezet.

Toekomstig zou ik zelf vanaf mijn account naar mijn bank moeten kunnen uitbetalen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update voor in geval iemand in hetzelfde schuitje komt te zitten.
Geen respons van leden gehad en ik heb toch via live chat het issue voorgelegd.
De support agent heeft in ongeveer 10 minuten vanaf hun kant de bank details op mijn account geregistreerd en een withdrawal in gang gezet.

Toekomstig zou ik zelf vanaf mijn account naar mijn bank moeten kunnen uitbetalen.
 

Kijk aan@rudi! En nu lekker doorknallen op WH.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.