Spring naar bijdragen

E-Sports Betting, Waar te beginnen?


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben erg nieuw in sportsbetting en wil me dan ook graag verdiepen in het gokken op ESports. Wel heb ik al gezien dat ESports betting erg te vergelijken is met de gewone sportsbetting
Afgelopen week heb ik dan ook mijn eerste Bet geplaatst op een Amerikaans Rocket League toernooi. Nou ben ik niet iemand die heel actief dit soort wedstrijden kijkt en heb ik dus de hulp van wat vrienden gevraagd die dit enigszins wel volgen. We besloten een pot te maken. beide 10,- in zet op Betway Esports. Al vrij snel had ik een account gemaakt en via mijn pre-paid creditcard stond er binnen no-time 20,- op de online rekening. Ook vind ik de site wel redelijk overzichtelijk en begreep ik al vrij snel hoe het zou moeten werken.

wedstrijden.png


We dachten mooi klein te beginnen met 2,- op 2 verschillende teams met het idee dat we ook op de volgende rondes konden gaan gokken.
Vlak voor dat de wedstrijd begon verdween het kopje Rocket League volledig van de website betway.com en hadden wij lichte paniek. waar kunnen we nou onze bets volgen?
en hoe kunnen we op de vervolg wedstrijden betten dachten wij.

 

betsesport1.png


Al snel zat ik in de livechat met Betway en het enige antwoord wat ik kreeg dat ze alle bets opnieuw aan het berekenen waren en dat ik gewoon geduld moest hebben.
Helaas hebben wij geen vervolg bets meer kunnen doen. waar wij wel op gehoopt hadden.

Goed, dan de wedstrijden maar kijken en duimen of we iets winnen.
Ik had mijn hele scherm vol staan met diverse twitch livestreams van de verschillende teams. Ook had ik het wedstrijd schema en betway continu in mijn ooghoeken om te kijken hoe alles zou verlopen.

schermen.jpeg


Bij Rocket League werkt een toernament als volgt:

Er word een "Bracket" gemaakt waarin de teams tegenover elkaar gezet worden.
Al deze teams spelen tegelijk tegen elkaar in een online potje Auto-voetbal
Het winnende team moet een "Best out of 5 wedstrijden halen" wat betekend dat het eerste team die 3 potjes wint door is naar de volgende ronde. 
De teams waar wij op gegokt hadden deden het de eerste wedstrijd perfect. Het zou dan ook een done deal geweest zijn dat we dit zouden winnen.

Helaas verloor Team Ghost Gaming Tegen eUnited. En gelukkig won Space Station Gaming tegen Alpine Esports. 

Dit betekende dat wij helaas op Ghost Gaming dus 2,- hebben verloren en op Space Station Gaming wonnen we 0,90.
Een verlies van 1,10 voor een eerste avontuur in het esports betting systeem.  

Wij gaan ons hier nog wat verder in verdiepen.
En zijn erg nieuwsgierig naar jullie Sports/esports verhalen.

Zouden jullie het aan durven?

Hebben jullie nog tips voor mij als beginner in de sports/esports betting ?

Groetjes! 

1.png>> TheTurtle

bewerkt door TheTurtle (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag om 17:00, 17:50 en 18:40 zijn er weer Rocket League Wedstrijden waar ik op ga betten. 

In samenwerking met @onezzz gaan we een aantal bets proberen en kijken hoe de t voor ons uit pakt.
Er zit 1 wedstrijd bij die aardig aan elkaar gewaagd zijn en dat is Queso tegen Redemption.

Dit is onderdeel van een Europees Rocket League toernooi. 

Hier onder onze bets

Groetjes,
3.png >> TheTurtle

7ba50ee0adbc36862b863cfc17d18d68.png

d49d0a73529167012c85b342ff7788bd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De game "Bracket" van de verschillende matches

https://liquipedia.net/rocketleague/Rocket_League_Championship_Series/Season_X/Winter/Europe/2
 


Vanavond is dan ook de grote "Finale" tussen BDS en Top Blokes. 18:40 

wedstrijd is te volgen op oa. Twitch
https://www.twitch.tv/rocketleague

bewerkt door TheTurtle (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi welkom op het forum.

Ik volg deze thread met belangstelling, maar ik heb totaal geen verstand van (betting op) e-sports, al vind ik het wel aardig om nu en dan te bekijken op Twitch.

Naar ik begrijp zijn hier voor serieuze bettors nog betere marges in te halen dan in veel andere markten.

Qua wedden ken ik e-sports alleen van dat er speciale afdelingen voor zijn op (scandinavische) bookmakers en van de matchfixing, al komt dit in alle sporten voor:  
https://en.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike_match_fixing_scandal

Succes met je betting!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi welkom op het forum.

Ik volg deze thread met belangstelling, maar ik heb totaal geen verstand van (betting op) e-sports, al vind ik het wel aardig om nu en dan te bekijken op Twitch.

Naar ik begrijp zijn hier voor serieuze bettors nog betere marges in te halen dan in veel andere markten.

Qua wedden ken ik e-sports alleen van dat er speciale afdelingen voor zijn op (scandinavische) bookmakers en van de matchfixing, al komt dit in alle sporten voor:  
https://en.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike_match_fixing_scandal
Succes met je betting!

Voor mij is het hele sports betting nieuw. En als gamer in hart en nieren trekt dit dan ook enorm mijn aandacht :-) counter-strike vind ik echt helemaal niks aan. Rocket league is echt een soort sport en dat vind ik met counter-strike niet.

Wel wil ik evt gaan kijken bij esports zoals overwatch en League of Legends.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.