Spring naar bijdragen

E-Sports Betting, Waar te beginnen?


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben erg nieuw in sportsbetting en wil me dan ook graag verdiepen in het gokken op ESports. Wel heb ik al gezien dat ESports betting erg te vergelijken is met de gewone sportsbetting
Afgelopen week heb ik dan ook mijn eerste Bet geplaatst op een Amerikaans Rocket League toernooi. Nou ben ik niet iemand die heel actief dit soort wedstrijden kijkt en heb ik dus de hulp van wat vrienden gevraagd die dit enigszins wel volgen. We besloten een pot te maken. beide 10,- in zet op Betway Esports. Al vrij snel had ik een account gemaakt en via mijn pre-paid creditcard stond er binnen no-time 20,- op de online rekening. Ook vind ik de site wel redelijk overzichtelijk en begreep ik al vrij snel hoe het zou moeten werken.

wedstrijden.png


We dachten mooi klein te beginnen met 2,- op 2 verschillende teams met het idee dat we ook op de volgende rondes konden gaan gokken.
Vlak voor dat de wedstrijd begon verdween het kopje Rocket League volledig van de website betway.com en hadden wij lichte paniek. waar kunnen we nou onze bets volgen?
en hoe kunnen we op de vervolg wedstrijden betten dachten wij.

 

betsesport1.png


Al snel zat ik in de livechat met Betway en het enige antwoord wat ik kreeg dat ze alle bets opnieuw aan het berekenen waren en dat ik gewoon geduld moest hebben.
Helaas hebben wij geen vervolg bets meer kunnen doen. waar wij wel op gehoopt hadden.

Goed, dan de wedstrijden maar kijken en duimen of we iets winnen.
Ik had mijn hele scherm vol staan met diverse twitch livestreams van de verschillende teams. Ook had ik het wedstrijd schema en betway continu in mijn ooghoeken om te kijken hoe alles zou verlopen.

schermen.jpeg


Bij Rocket League werkt een toernament als volgt:

Er word een "Bracket" gemaakt waarin de teams tegenover elkaar gezet worden.
Al deze teams spelen tegelijk tegen elkaar in een online potje Auto-voetbal