Spring naar bijdragen

BFM en barcrest emulator


Aanbevolen berichten

Goedemorgen ,

weet niet precies waar ik dit kan plaatsen , mocht er een betere plek zijn voor dit onderwerp dan hoor ik het wel.

 

aardig wat jaartjes geleden had ik op mijn PC een emulator met orginele roms van gokkasten.

ik heb toen veel gespeeld vooral de barcarest kasten.

ik heb geen idee meer hoe ik hier ben aangekomen en hoe het heeft gewerkt.

nu hoop ik op deze manier of er iemand verstand van heeft of misschien nog wel in zijn bezit heeft.

het ging van de barcrest kasten vooral om de “timers” kasten wild // step// etc.

van BFM had ik the hit // graffiti // ETC

graag zou ik dit weer in mijn bezit krijgen hoor graag of iemand me in helpen hiermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
18 minuten geleden zei rhellevo:

Weet iemand wie er achter fruity.nl zat?

Nee, ken deze website niet, op SIDN kom ik de volgende info tegen:

Domeinnaam  fruity.nl
Status  actief
Administratieve contactpersoon  [email protected]
Registrar  Metaregistrar B.V. Zuidelijk Halfrond 1 2801DD Gouda Netherlands
Misbruik contact  +31.858885692 [email protected]
Technische contactpersoon 
DNSSEC  ja
Domeinnaamservers 
  • nsn1.mijndomein.nl
  • nsn2.mijndomein.nl
  • nsn3.mijndomein.nl
Registratiedatum  2000-02-16
Datum laatste wijziging  2020-10-14
Administratie door  NL Domain Registry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was betrokken bij fruity.nl ;)

Ik ben de leden helaas al jaren uit het oog verloren en ben de meeste roms helaas ook kwijt geraakt.

De software is nog goed te vinden , op britse fora kom je meerdere varianten tegen.

 

De roms is echter een ander verhaal omdat er copyright op zit , dat maakt het hosten ervan een stuk lastiger.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

ik weet wie er destijds achter fruity.nl zat als eigenaar en oprichter.. hij is en was ook altijd actief binnen de flipperkast wereld, sterker nog zijn aller 1ste flipperkast kocht hij destijds bij mij toen ik er ook een stuk of 8 in de garage had staan, hij deed uitvoerig uit de doeken toen hij bij mij een flipperkastje kocht dat hij achter fruity.nl zat, tegenwoordig bestaat het niet eens meer, zoals het destijds was.. ik heb menig gokkastje geemuleerd bespeeld in die tijd, ergens begin 2000.. 

al weet ik niet of hij het zal waarderen als ik zijn volledige naam hier op een publieke forum neer ga planten, mocht er mensen echt geintresseerd zijn, benader mij via PB 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na wat speurwerk heb ik zelfs nog een oude publicatie gevonden vd spinner in digitale vorm (blad vd nederlandse flipperkast vereniging) een leuk artikel over zijn collectie, en het bevestigd wat ik al zei dat hij de man was achter de website . fruity.nl wie weet heeft hij nog de emulatie software en of roms in bezit? 

https://issuu.com/nfvpinball/docs/120819153520-c49aa36d756742078e8cda3583a896ba 

pagina 36/37 voor de rest zeg ik niks ;) alstublieft

bewerkt door dutchtommy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

De emulatie is live and kicking. Het heet MFME, oftewel multi fruitmachines emulator. Laatste versie is 20.1

super kicken, spelen op steptimer Andy Capp en heel veel meer

heb het net weer ontdekt2 maanden geleden en er helemaal verslaafd aan

Zoek op desert island fruits 

verder kijken op Facebook bij gokkast forum en evt gokkasten archief

SUCCES!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.