Spring naar bijdragen

Onetime Oudejaarstrekking Poule 2020


LangeRuud

Aanbevolen berichten

Lieve Onetimers,

Sinterklaas is het land weer uit(gejaagd), de kerstversiering komt in overvloed te voorschijn en dan weet je dat het mooiste moment van het jaar aanstaande is... de jaarlijkse Onetime Oudejaarstrekking Poule. En jawel, deze garantie voor geldverbranderij gaat ook dit jaar weer plaatsvinden. Er speelt al een grote groep spelers bij de Groepsspelen Staatsloterij via Onetime, maar dat staat helemaal los van deze handmatige actie.

Wat is het plan? Zoals gebruikelijk gaan we weer hele loten kopen voor €30,00 per stuk met de beroemde eindcijfers 11 (all or nothing). We zullen de traditie voortzetten net zolang tot we de Onetimer hitten. Onetimers kunnen zich inschrijven voor minimaal €30,00 of een veelvoud hiervan door het hieronder in het topic aan te geven en je krijgt dan uiteraard een evenredig aandeel van de totale pot. Via een tikkie zal ik de bedragen (privé) in ontvangst nemen en via dit forum topic zal alles goed gecommuniceerd worden (waaronder alle lotnummers uiteraard) zoals jullie gewend zijn. Ook zal dit topic ge-update worden met de gebruikers die loten gekocht/betaald hebben.

Inschrijven kan tot en met 24 december!

https://staatsloterij.nederlandseloterij.nl/spel/oudejaarstrekking

LangeRuud    € 90   (BETAALD)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Onetimers,
Sinterklaas is het land weer uit(gejaagd), de kerstversiering komt in overvloed te voorschijn en dan weet je dat het mooiste moment van het jaar aanstaande is... de jaarlijkse Onetime Oudejaarstrekking Poule. En jawel, deze garantie voor geldverbranderij gaat ook dit jaar weer plaatsvinden. Er speelt al een grote groep spelers bij de Groepsspelen Staatsloterij via Onetime, maar dat staat helemaal los van deze handmatige actie.
Wat is het plan? Zoals gebruikelijk gaan we weer hele loten kopen voor €30,00 per stuk met de beroemde eindcijfers 11 (all or nothing). We zullen de traditie voortzetten net zolang tot we de Onetimer hitten. Onetimers kunnen zich inschrijven voor minimaal €30,00 of een veelvoud hiervan door het hieronder in het topic aan te geven en je krijgt dan uiteraard een evenredig aandeel van de totale pot. Via een tikkie zal ik de bedragen (privé) in ontvangst nemen en via dit forum topic zal alles goed gecommuniceerd worden (waaronder alle lotnummers uiteraard) zoals jullie gewend zijn. Ook zal dit topic ge-update worden met de gebruikers die loten gekocht/betaald hebben.
Inschrijven kan tot en met 24 december!
https://staatsloterij.nederlandseloterij.nl/spel/oudejaarstrekking
LangeRuud    € 90   (BETAALD)
Ik wil graag meedoen!

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update van de lijst deelnemers:

LangeRuud                 € 90     (BETAALD)

TheGallant                   € 30

Gokholtante                 € 60

PentaV                        € 30

Rhellevo                      € 300

Budgetvrouw               € 30

Remy de rover            € 30

TheGreatOne              € 60

Dooker                        € 30

Chuckmeister              € 30

Gertjan_De_Meern     € 30

Remco86                     € 60

JoosttheHost               € 90

Kevros                         € 60

JackPot                       € 30     (BETAALD)

Martijn001                   € 30

Rmnd78                      € 30

 

@Adminstrators: klopt het dat ik mijn eigen berichten niet kan bewerken? Zou het liefst alles in het eerste bericht blijven bijwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update van de lijst deelnemers:
LangeRuud                 € 90     (BETAALD)
TheGallant                   € 30
Gokholtante                 € 60
PentaV                        € 30
Rhellevo                      € 300
Budgetvrouw               € 30
Remy de rover            € 30
TheGreatOne              € 60
Dooker                        € 30
Chuckmeister              € 30
Gertjan_De_Meern     € 30
Remco86                     € 60
JoosttheHost               € 90
Kevros                         € 60
JackPot                       € 30     (BETAALD)
Martijn001                   € 30
Rmnd78                      € 30
 
@Adminstrators: klopt het dat ik mijn eigen berichten niet kan bewerken? Zou het liefst alles in het eerste bericht blijven bijwerken.

Dat moet volgens mij gewoon kunnen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...