Spring naar bijdragen

Onetime Oudejaarstrekking Poule 2020


LangeRuud

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei rhellevo:

PM maar je nummer , stuur ik een tikkie 

 

@LangeRuud als ik akkoord geef , kan jij dan voor mij 2 loten noteren en voor @blackhorse 1 lot.?

@rhellevo bedankt voor de moeite ik heb hier al 2 loten liggen . een 3de lot lijk mijn overbodig zoizo met oud en nieuw hebben we de minste winkans 😛 volvolgend jaar ben ik van de partij en zou ik mijn loten met jullie  kopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheGallant:

Staan in dit topic al deels vermeld 😁 Maar om het jezelf makkelijk te maken: eindcijfers 11 is belangrijk! Zie je die bij de trekking niet bij staan, dan hoef je niet eens verder te kijken. Good luck all!

Niet alle lotnummers staan er.

tot nu toe 54

dus er moeten er nog een paar komen

@LangeRuud

 

ik hoop stiekem op 111 daar hebben we er ook een paar van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net mijn jerrycan met azijn weer op........maar waarom alles op eindcijfer 1? Omdat 1 het geliefde getal van de GTO is?
Persoonlijk zou ik voor straatjes gaan. Maar ja, wie ben ik

Klopt, je hebt helemaal gelijk. Volgend jaar Fopsmurf die de organisatie doet? Dan begrijp je daarna de reden achter eindcijfer 1

Los daarvan is het traditie en weten we allen waar naar uitgekeken moet worden. En omdat we van TGO houden, dat speelt mee.

Jij jouw barkies al ingezet op de roulette?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.