Spring naar bijdragen

LeoVegas veranderd gewonnen bet naar lost driemaal (!)


Bassie49

Aanbevolen berichten

Dag Onetimers,

Ik ben redelijk nieuw op het forum maar heb nu een incident met LeoVegas wellicht kunnen jullie mij helpen.

Situatie is als volgt:

1. Ik kijk live naar FC Barcelona - Valencia
2. Er komt een penalty, en ik besluit all-in te gaan. 
3. Ik plaats een bet op Penalty missed - Yes (zie screenshots)
4. Ruim 15 seconden later zie ik de penalty misgaan op mijn live TV / geen vage stream dus

Nu komt het volgende, 'bet void An obvious mistake - the bet has been placed after the outcome was known) 

Ik uiteraard met support contact opnemen. Zij doorzetten naar de bookie provider:
- De penalty zou al genomen zijn op 19 Dec 2020, 17:04:34 en mijn all-in bet van 19 Dec 2020, 17:04:37 is dus void.

Afijn!  In de tussentijd lijkt de bookie toch wat te zijn gaan twijfelen en hebben ze mijn bet alsnog goedgekeurd - en niet one time... maar wel 3x (!!) ge re settled van Win naar Lost. - Geeft mij een betrouwbaar gevoel. (not) Zie ook mijn screenshots. 

Ondertussen had ik al wel 1k winst van mijn account uitbetaald die hebben ze nu ingetrokken met de 'lost bet' in achtneming. Je kunt ook zien dat de bet was goedgekeurd in de screenshots.

Nu kan ik best tegen mij verlies, maar het moet wel eerlijk gaan. Is dit niet laf? heb ik enig kans van slagen om hier iets tegen te beginnen? Ik weet toch echt vrij zeker dat de penalty nooit genomen had kunnen zijn, ik keek immers live op Kabel TV naar Ziggo Sport, en zeker minimaal 15 seconden later pas de penalty. Ligt Ziggo dan zoveel achter qua Live TV?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en heb ondertussen een klacht ingediend bij LeoVegas. Zal jullie op de hoogte houden . Dit openbaar spelen kan geen kwaad lijkt mij.


cVZDtrf.pngKHZq89g.pngjDJ50T4.png

bewerkt door Bassie49 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei TheGallant:

Ik heb er ook geen kaas van gegeten. Vermoed dat de penalty al genomen was. Wel zou je het nogmaals kunnen aankaarten bij de klantenservice. Kom je er dan niet uit, kun je een officiële klacht indienen bij ome Leo. Blijft vreemd dat ze de bet alsnog goedkeuren natuurlijk.

Dank voor uw reactie. Kreeg van de klantenservice de gelegenheid om een 'formal complaint in te dienen' 

- If you would like to make a complaint you can do so within 14 days as per our terms and conditions 3) Any complaints/disagreements towards settlement of any bet offer, should reach LeoVegas within 14 days of the initial settlement to require a full investigation. All other complaints will only be considered if indisputable evidence of an inaccurate settlement is presented by the account holder. Such evidence will only be taken into consideration unless it is in any way attributable to situations as described in Section B, Paragraph 5.2.

Dit heb ik uiteraard ondertussen gedaan, waarbij ik tevens een link naar dit forum heb meegezonden!

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een link naar dit forum worden ze niet warm of koud van. 

Ik vind het raar dat de bet vaak goedgekeurd en afgekeurd wordt. Lijkt er inderdaad op dat ze niet zeker zijn van hun zaak. 

De wedstrijd zien op je tv kan natuurlijk altijd iets later zijn dan real live. 

Normaal gesproken doen ze volgens mij dit soort bets niet plaatsbaar maken als er een penal awarded is. 

Althans zo was 't bij unibet

Foutje van hun kant lijkt het. Helaas zijn de voorwaarden zo dat je weinig kans hebt op uitbetaling van de bet. 

Laat ons weten als er meer bekend is! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Bassie49 voor je bijdrage.

 

Denk je alles gezien te hebben komt deze mooie gok case voorbij 🙂

Persoonlijk heb ik van sportsbetting (live) te weinig verstand van om een goed advies te geven. Er zitten in onze community wel een paar oude rotten met veel sportbet ervaringen zoals @foxy @Dannyboy @Dopey  en we hebben een sportsapp groep waar ik deze vraag even in ga gooien.

 

LeoVegas is absoluut een serieuze partij waarmee je goed kan communiceren. Zou nog een keer mailen met wat er precies gebeurd is (met screenshots) en kijken of je er middelijk uit kan komen. Met live betten is het wel zo dat er veel op het randje gespeeld wordt en de bookies altijd een marge aanhouden qua tijd (void), dit zou ook zomaar eens hier gebeurd kunnen zijn. Als ze zien dat je een goede klant van ze bent en nooit gezeik kunnen ze overwegen om je gewoon de bet uit te betalen met nette communicatie vanuit jou kant.

 

 

Succes en houdt ons op de hoogte.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arthur:

Tv ligt inderdaad echt wel achter bij  bijvoorbeeld een stream van de bookmaker.

Dit idd,. Verder vind ik het vrij bijzonder dat je dus tijdens het moment van een penalty gaan nemen jij nog een bet kon plaatsen. Lijkt mij gewoon een fout van de bookie en dus een terechte VOID. Bovendien heeft een bookie vrijwel altijd laatste woord, dus je kan er niks tegen doen. Het kost je alleen maar tijd en frustratie. En met een beetje pech sluiten ze je account, en kan je fluiten naar je saldo. Dus hopelijk gaat de markt erg snel open in NL, ben je van dat dictatuur gezeik af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Dopey:

Dit idd,. Verder vind ik het vrij bijzonder dat je dus tijdens het moment van een penalty gaan nemen jij nog een bet kon plaatsen. Lijkt mij gewoon een fout van de bookie en dus een terechte VOID. Bovendien heeft een bookie vrijwel altijd laatste woord, dus je kan er niks tegen doen. Het kost je alleen maar tijd en frustratie. En met een beetje pech sluiten ze je account, en kan je fluiten naar je saldo. Dus hopelijk gaat de markt erg snel open in NL, ben je van dat dictatuur gezeik af.

De bet optie van penalty to score of miss kwam pas tevoorschijn toen de penalty was gegeven. Dit betreft een Live bet en niet pre-match. Lijkt dus gewoon een bewuste keuze van de bookie om dit aan te bieden van moment van fluiten tot nemen strafschop. Volg maar eens een premier league of la liga op Unibet of LeoVegas, dan zal er, zodra er een penalty is gegeven deze bet tevoorschijn komen, en zijn de 'standaard bets' zoals next goal disabled, enkel kun je specifiek inzetten op deze penalty bet. Wat dat betreft dus geen fout van de bookie. Bovendien zit er 3 seconden (als ik de bookie kan vertrouwen) tussen mijn inzet en het missen van de penalty. Zou een prestatie op zich zijn om daarbinnen te plaatsen toch? Afijn wie weet, dan alsnog 3 keer de bet als 'won' markeren is bij mij daarmee de kous af. En wordt ik als het ware 'gestraft' door hun fout op fout.. ik wacht het rustig af tot zoverre bedankt voor uw reactie ;) 

Voor de rest hoop ik dat de markt idd snel open gaat zodat dit soort perikelen hier in Nederland kunnen worden betwist.

bewerkt door Bassie49 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.