Spring naar bijdragen

Newbie at crypto’s


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijd geleden een keer 50,- (dollar) aan Bitcoin gekocht. Zonder enige informatie gewoon gekocht en geen idee hoe t zou moeten gaan werken.
 
Ik zette de 50,- in op Bitcoin en heb er verder niet naar om gekeken tot ik via via hoorde dat de Bitcoin sky-high was, ik zoeken naar mijn login gegevens en al snel kwam ik erachter dat ik mijn 50,- verdubbeld had in 6 maand tijd.
 
Ik zette de Bitcoin weer om in dollars en Ben een beetje gaan spelen met wat kleine coins.. helaas was dat geen succes en heb ik alles terug gehaald en had ik nog 70,- over.
 
Ik merkte dat als ik echt wilde gaan traden ik er tijd in zou moeten stoppen en dat had ik niet. Ik liet het een tijdje op dollars staan en heb een aantal maand geleden weer alles ingezet op Bitcoin.
 
Nadat ik op mijn telefoon een melding kreeg van het onetime forum in de crypto pool dacht ik “oh.. ja..” die heb ik ook nog
 
En wat blijkt, ik zit gewoon weer op 100,-
 
ik zou graag verder gaan met traden van mijn coins. Maar voor nu heb ik ze weer even op safe staan als Dollars.
 
Wat zijn de tips die jullie mij kunnen geven? Waar moet ik op letten en waar haal ik mijn informatie weg om de juiste handelingen te doen. Liefst in Jip en Janneke taal
 
Thx!
- TheTurtle
3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Onetime staat een redelijk makkelijk te begrijpen handleiding. Daarnaast heb ik veel geleerd door filmpjes te kijken. Met name op het gebied van handelen op basis van technische analyses.

Een andere strategie kan zijn door maandelijks wat in cryptos aan te kopen (top 10 munten) en deze te hodlen = niet meer naar omkijken. Ik zou het grootste deel in Bitcoin stoppen.

Veel lezen, kijken en aanmelden in Telegram groupen die gaan over crypto.

Have fun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Onetime staat een redelijk makkelijk te begrijpen handleiding. Daarnaast heb ik veel geleerd door filmpjes te kijken. Met name op het gebied van handelen op basis van technische analyses.

Een andere strategie kan zijn door maandelijks wat in cryptos aan te kopen (top 10 munten) en deze te hodlen = niet meer naar omkijken. Ik zou het grootste deel in bitcoin stoppen.

Veel lezen, kijken en aanmelden in Telegram groupen die gaan over crypto.

Have fun!

Interessant, maar ik wil natuurlijk iets zien gebeuren haha, want bij 23.000 gaan investeren in Bitcoin klinkt in mijn oren niet interessant.. als ik eerder voor 7000,- heb gekocht en heb ook een tijdje Ripple gehad maar die is volgens mij van de aardbodem
Verdwenen ? Las toen al wat slechte nieuwtjes waardoor ik ze d’r weer uit gehaald had haha maar welke coins zijn als beginnen nog meer interessant?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...