Spring naar bijdragen

Decemberkalender kraslaag


Lorrena

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, 

vandaag tijdens kerst een decemberkalender gekregen. Ik ben dus fanatiek gaan krassen. En heb dus kennelijk de barcode die je kan laten scannen in de supermarkt in het hoekje beschadigd waardoor hij niet te scannen is in de winkel. Ik heb niet overdreven hard gedrukt maar de kwaliteit was dus wel wat teleurstellend. 
 

echter zijn alle qr codes met bijbehorende unieke code waarvan de laatste twee cijfers ook in alle speelvakjes staan nog duidelijk zochtbaar en de qr code die je zelf niet kan scannen maar er wel opzit met die bijbehorende code nog in perfecte staat. 
 

wat moet ik nu doen, neem aan dat de nederlandseloterij meer valideerpunten heeft dan enkel de barcode onder de kraslaag iemand hier ervaring mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Lorrena op Onetime. We zijn natuurlijk wel benieuwd wat voor prijs je gewonnen hebt. Zelf kras ik elke dag netjes een vakje open 🙂

 

Je hoeft je geen zorgen te maken, je gaat na de lockdown naar een Primera toe en levert je lot daar in, ze zullen de code (niet de QR code) intypen en dan komt de prijs er ook uit rollen en/of handmatig de prijs controleren. In worse case moet die opgestuurd worden maar zelf heb ik ook dit wel eens gehad en voeren ze het handmatig in.

 

Laat maar even horen of die gelukt is, bij de AH kan je ook je loten inleveren en hoef je niet te wachten tot na de lockdown.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheGreatOne:

Welkom @Lorrena op Onetime. We zijn natuurlijk wel benieuwd wat voor prijs je gewonnen hebt. Zelf kras ik elke dag netjes een vakje open 🙂

 

Je hoeft je geen zorgen te maken, je gaat na de lockdown naar een Primera toe en levert je lot daar in, ze zullen de code (niet de QR code) intypen en dan komt de prijs er ook uit rollen en/of handmatig de prijs controleren. In worse case moet die opgestuurd worden maar zelf heb ik ook dit wel eens gehad en voeren ze het handmatig in.

 

Laat maar even horen of die gelukt is, bij de AH kan je ook je loten inleveren en hoef je niet te wachten tot na de lockdown.

Top ! Ja ik had vandaag bij de 25ste een feestdag spel twee de zelfde bedragen van €5000! Dus ik ben natuurlijk super blij gaan doorkrassen en juist de barcode om te scannen van je prijs doet het niet maar bij de ah kunnen ze het dus niet handmatig  invoeren en een primera wel ? 
 

overigens die code die er een paar keer opstaat is dus voor het handmatig alsnog te prijs te kunnen innen voor dombos zoals ik die hey beschadigen 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lorrena:

Top ! Ja ik had vandaag bij de 25ste een feestdag spel twee de zelfde bedragen van €5000! Dus ik ben natuurlijk super blij gaan doorkrassen en juist de barcode om te scannen van je prijs doet het niet maar bij de ah kunnen ze het dus niet handmatig  invoeren en een primera wel ? 
 

overigens die code die er een paar keer opstaat is dus voor het handmatig alsnog te prijs te kunnen innen voor dombos zoals ik die hey beschadigen 😂

Wauw €5000,00 zeer zeldzaam, lucky you. Met dit winnende bedrag kan je nergens terecht en moet je contact op nemen met de Nederlandse loterij (zie achterkant van het lot). Hier staat precies op wat je moet doen (aangetekend opsturen) en dan storten ze het netjes op je bank. Vergeet niet alle extra info om mee te sturen. 

 

Ik bel al blij als ik een tientje kras 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lorrena:

Top ! Ja ik had vandaag bij de 25ste een feestdag spel twee de zelfde bedragen van €5000! Dus ik ben natuurlijk super blij gaan doorkrassen en juist de barcode om te scannen van je prijs doet het niet maar bij de ah kunnen ze het dus niet handmatig  invoeren en een primera wel ? 
 

overigens die code die er een paar keer opstaat is dus voor het handmatig alsnog te prijs te kunnen innen voor dombos zoals ik die hey beschadigen 😂

Gefeliciteerd! Mijn hoogste prijs was tot nu toe 20 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Wauw €5000,00 zeer zeldzaam, lucky you. Met dit winnende bedrag kan je nergens terecht en moet je contact op nemen met de Nederlandse loterij (zie achterkant van het lot). Hier staat precies op wat je moet doen (aangetekend opsturen) en dan storten ze het netjes op je bank. Vergeet niet alle extra info om mee te sturen. 

 

Ik bel al blij als ik een tientje kras 🙂

Maar het maakt dus niets uit dat die barcode onder de kraslaag niet meer te scannen is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheGreatOne:

Klopt omdat je een fysiek lot hebt met nummers erop die nog niet is ingeleverd. Het komt vaker voor dat mensen de barcode kapot krassen, zelf regelmatig gehad vorig jaar.

Super bedankt voor je bericht! En ik ben ook supee blij 🙂 

 

dus gewoon de nederlandse loterij bellen zei weten hier mee om te gaan, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...