Spring naar bijdragen

Energielabel aanvragen voor 1 jan 2021! top tip


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij gaf mij gisteren avond deze hele slimme tip die ik vandaag ook ga toepassen (en het werkt).

 

Regel voor 1 januari 2021 een energielabel voor je (koop) huis. Dit kan je doen via DIGID en kost je maar €9,00 en kan helemaal online.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energielabel-woningen-en-gebouwen/vraag-en-antwoord/hoe-kom-ik-aan-een-energielabel-voor-mijn-woning

Deze is 10 jaar geldig en heb je nodig als je je huis t.z.t. gaat verkopen. Vanaf 1 januari 2021 kost je dit minimaal €180,00 en krijg je iemand bij je thuis. Deze week nog niet en bespaar je minimaal 171€ en veel makkelijker. Aanvraag is binnen een paar uur goedgekeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriend van mij gaf mij gisteren avond deze hele slimme tip die ik vandaag ook ga toepassen (en het werkt).
 
Regel voor 1 januari 2021 een energielabel voor je (koop) huis. Dit kan je doen via DIGID en kost je maar €9,00 en kan helemaal online.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energielabel-woningen-en-gebouwen/vraag-en-antwoord/hoe-kom-ik-aan-een-energielabel-voor-mijn-woning
Deze is 10 jaar geldig en heb je nodig als je je huis t.z.t. gaat verkopen. Vanaf 1 januari 2021 kost je dit minimaal €180,00 en krijg je iemand bij je thuis. Deze week nog niet en bespaar je minimaal 171€ en veel makkelijker. Aanvraag is binnen een paar uur goedgekeurd.
Bedankt voor de tip, ga er ook mee aan de slag!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zelfs voor €4,00 gedaan, scheelt erg veel als je binnen 10 jaar gaat verhuizen, niet alleen de kosten maar ook ze moeten dan langskomen als je dit nu niet regelt. 

 

Gewoon even doen en je bent jezelf dankbaar, mooie klus en echt te doen. De website is wel traag (omdat duizenden mensen dit nu aan het doen zijn in Nederland) 🙂

Schermafbeelding 2020-12-28 om 14.32.46.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mijne is binnen en geregistreerd! 

Uw energielabel is succesvol geregistreerd. Ga naar energielabelvoorwoningen.nl en log opnieuw in om uw energielabel te bekijken. 

 

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij uw energielabel.

Als u vragen heeft over uw energielabel, neem dan contact op met de erkend deskundige die uw energielabel-aanvraag heeft behandeld. Zijn of haar contactgegevens vindt u in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen na het versturen van de aanvraag, en in de webtool bij 'Energielabel bekijken'.

 

Wat is jullie status?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...